Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Drgania przy predkosci ~20-50km/ przyspieszanie
Autor Wiadomość
shreeek 
Starszy pisarz


Rocznik: 3232
Pojemność: 3232
Wersja wyposażenia: 3232
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2010
Posty: 292
Skąd: zabrze
Wysłany: 2011-02-23, 20:27    .

Daroot cos takiego u mnie
http://www.youtube.com/watch?v=jtuDKXovJBw

Hmm moze przesadzilem z 2 cm . Ale w sumie od 1 do drugiej bedzie z 8 mm ? moze 10 ? . Moze przesadzam ale czuc to naprawde ....


Oczywiscie na luzie ..
Ostatnio zmieniony przez shreeek 2011-02-23, 20:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
krzysiek 
Klubowicz


Safrane ph: phase 2
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: bardzo dobra ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 219
Skąd: LU
Wysłany: 2011-02-23, 20:53    

Ne do końca rozumiem jak to wygląda ;) ale na Twoim miejscu chyba bym rozłoży wewnętrzne przeguby i zobaczył co tam się w środku dzieję :D
 
 
 
Daroot
Nałogowiec
Grażyna zrób mnie kapuczina


Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 608
Wysłany: 2011-02-23, 20:55    Re: .

shreeek napisał/a:
Daroot cos takiego u mnie
http://www.youtube.com/watch?v=jtuDKXovJBw

Hmm moze przesadzilem z 2 cm . Ale w sumie od 1 do drugiej bedzie z 8 mm ? moze 10 ? . Moze przesadzam ale czuc to naprawde ....


Oczywiscie na luzie ..


Jak masz taki luz jak na tym filmiku, to masz winowajcę Twoich drgań.
Trzeba to rozebrać i sprawdzić, ale stawiam na gniazdo w skrzyni biegów, dziwne że olej tamtedy Ci nie ucieka.
Nie jezdzij z tym bo rozwalisz calkiem skrzynie.
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-02-23, 21:46    

Raczej nie gniazdo, ale tak jak napisał Krzysiek - wewnętrzny przegub się posypał. Być może tylko się rozpiął, wypadł kamień, lub puściła jedna z blaszek spinających .
Trzeba rozebrać i zobaczyć.
Olej nie wycieknie przy tej usterce, bo część półosi szczelnie siedzi w skrzyni, ale wyjmując półoś od strony kierowcy należy spuścić część oleju, lub łapać w coś ten, który wycieknie.
Swoja drogą, to złożenie tego (kulek, blaszek i kamieni) wcale nie jest takie proste i wymaga sporo cierpliwości ;)
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
krzysiek 
Klubowicz


Safrane ph: phase 2
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: bardzo dobra ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 219
Skąd: LU
Wysłany: 2011-02-23, 21:56    

arek napisał/a:
Swoja drogą, to złożenie tego (kulek, blaszek i kamieni) wcale nie jest takie proste i wymaga sporo cierpliwości ;)

Arku to wymaga wprawy :D ;)
 
 
 
Daroot
Nałogowiec
Grażyna zrób mnie kapuczina


Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 608
Wysłany: 2011-02-23, 22:29    

Ale o czym Wy piszecie, skoro shreeek mowi ze rusza obudowa przegubu ktora jest z jednego kawalku - ta ktora w chodzi w skrzynie.
Przegub jest w srodku w niej (tej obudowie) wiec nie ma to tutaj znaczenia.

[ Dodano: 2011-02-23, 22:40 ]
Nie moge sie za bardzo ze shreeekiem dogadac, jesli caly przegub lata to ma wywalone gniazdo w skrzyni, jesli sama polos sie rusza w przegubie to proste ze przegub albo sie rozpial albo rozlecial.
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-02-23, 22:48    

Darootku, chyba nie wiesz o czym piszemy ? ;) Lewy, wewnętrzny przegub ma taką samą konstrukcję jak prawy wewnętrzny, na dłuższej półosi :) Myśl techniczna taka sama, tylko różnica w długościach półosi w zależności od strony mocowania. To co wchodzi w skrzynię, jest faktycznie z jednego kawałka, ale to przed już nie ;) Gniazdo w skrzyni jest dobre :)
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Daroot
Nałogowiec
Grażyna zrób mnie kapuczina


Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 608
Wysłany: 2011-02-23, 22:53    

arek napisał/a:
Darootku, chyba nie wiesz o czym piszemy ? ;) Lewy, wewnętrzny przegub ma taką samą konstrukcję jak prawy wewnętrzny, na dłuższej półosi :) Myśl techniczna taka sama, tylko różnica w długościach półosi w zależności od strony mocowania. To co wchodzi w skrzynię, jest faktycznie z jednego kawałka, ale to przed już nie ;) Gniazdo w skrzyni jest dobre :)


Dokładnie Arku!
Wiec jesli shreeek pisze ze caly przegub lata - jego zewnetrzna obudowa (a nie tylko sama półoś) to jest wywalone gniazdo w skrzyni, co jest jednak bardzo mało prawdopodobne.

I tak samo w srodku jest przegub ktory moze sie rozsypac, no tak chyba napisalem :)
Ostatnio zmieniony przez Daroot 2011-02-23, 22:54, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
shreeek 
Starszy pisarz


Rocznik: 3232
Pojemność: 3232
Wersja wyposażenia: 3232
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2010
Posty: 292
Skąd: zabrze
Wysłany: 2011-02-23, 23:34    .

Dziekuje za oddzew :) . Wychodzi ze wywalone gniazdo w skrzyni. No nic jutro jeszcze nagram Wam jak to u mnie wyglada, dokladnie na przykladzie mojego przegubu. Jesli to gniazdo w skrzyni, nie pozostaje nic innego jak

A ) kupno skrzyni ASB

B ) Swap na manual .

W tym momencie do Swapa potrzebne

Skrzynia 2.0 i 2.5 byly te same?

poloski?

Komp do skrzyni ?

Pedaly, lewarek zmiany biegow..

jak z reszta wyglada?

Kupno ASB chyba mija sie z celem ...

[ Dodano: 2011-02-24, 10:23 ]
Noo i wszystko jasne jest luz na skrzyni :) Dzisiaj podjechalem na kanal. sprawdzilem dokladnie... JEst wyciek !

Jeszcze moge sie ludzic ze moze zle zamontowal facet poloske, tez moze wtedy ciec.. zreszta ....

Jak cos bede szukal skrzyni ...

[ Dodano: 2011-02-24, 11:15 ]
Jeszcze pytanko czy przegub wew musi scisle przylegac do skrzyni czy tez nie? ....
( ta metalowa pucha ) u mnie nie przylega....

[ Dodano: 2011-02-24, 13:16 ]
Zauwazylem jeszcze szczeline na przegubie miedzy skrzynia a przegubem. OD spodu gdy patrze na przegub widze jego --| trzpien? Odleglosc krawedzi tej puchy ( przegubu to jakies 5-6mm odleglosc miedzy miejscem gdzie wchodzi trzpien do skrzyni to jakies 2 mm miedzy przegubem a skrzynia.
Probowalem w lapach docisnac maksymalnie lecz nie daje rady. Wydaje mi sie ze widze jakies rozwalone lozysko. ? Nie wiem czy dobrze to okreslam , co jest zaraz na wejsciu skrzyni ?

[ Dodano: 2011-02-24, 13:25 ]



teraz np nie bylo sladu na przegubie od oleju ...

Chyba i tak trzeba sciagac polos ale czy jest tam jakies lozysko czy cokolwiek? ..

[ Dodano: 2011-02-24, 13:30 ]
Wsadzilem tam srubokret ( tzpien od strony skrzyni ) szczerze mowiac mam tam luz moze 1-2 mm ....
Ostatnio zmieniony przez shreeek 2011-02-24, 13:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 10