Safrane ph: phase 2
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: bardzo dobra ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 219 Skąd: LU
Wysłany: 2011-02-23, 20:53
Ne do końca rozumiem jak to wygląda ale na Twoim miejscu chyba bym rozłoży wewnętrzne przeguby i zobaczył co tam się w środku dzieję
Hmm moze przesadzilem z 2 cm . Ale w sumie od 1 do drugiej bedzie z 8 mm ? moze 10 ? . Moze przesadzam ale czuc to naprawde ....
Oczywiscie na luzie ..
Jak masz taki luz jak na tym filmiku, to masz winowajcę Twoich drgań.
Trzeba to rozebrać i sprawdzić, ale stawiam na gniazdo w skrzyni biegów, dziwne że olej tamtedy Ci nie ucieka.
Nie jezdzij z tym bo rozwalisz calkiem skrzynie.
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-02-23, 21:46
Raczej nie gniazdo, ale tak jak napisał Krzysiek - wewnętrzny przegub się posypał. Być może tylko się rozpiął, wypadł kamień, lub puściła jedna z blaszek spinających .
Trzeba rozebrać i zobaczyć.
Olej nie wycieknie przy tej usterce, bo część półosi szczelnie siedzi w skrzyni, ale wyjmując półoś od strony kierowcy należy spuścić część oleju, lub łapać w coś ten, który wycieknie.
Swoja drogą, to złożenie tego (kulek, blaszek i kamieni) wcale nie jest takie proste i wymaga sporo cierpliwości
Safrane ph: phase 2
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: bardzo dobra ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 219 Skąd: LU
Wysłany: 2011-02-23, 21:56
arek napisał/a:
Swoja drogą, to złożenie tego (kulek, blaszek i kamieni) wcale nie jest takie proste i wymaga sporo cierpliwości
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2011-02-23, 22:29
Ale o czym Wy piszecie, skoro shreeek mowi ze rusza obudowa przegubu ktora jest z jednego kawalku - ta ktora w chodzi w skrzynie.
Przegub jest w srodku w niej (tej obudowie) wiec nie ma to tutaj znaczenia.
[ Dodano: 2011-02-23, 22:40 ]
Nie moge sie za bardzo ze shreeekiem dogadac, jesli caly przegub lata to ma wywalone gniazdo w skrzyni, jesli sama polos sie rusza w przegubie to proste ze przegub albo sie rozpial albo rozlecial.
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-02-23, 22:48
Darootku, chyba nie wiesz o czym piszemy ? Lewy, wewnętrzny przegub ma taką samą konstrukcję jak prawy wewnętrzny, na dłuższej półosi Myśl techniczna taka sama, tylko różnica w długościach półosi w zależności od strony mocowania. To co wchodzi w skrzynię, jest faktycznie z jednego kawałka, ale to przed już nie Gniazdo w skrzyni jest dobre
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2011-02-23, 22:53
arek napisał/a:
Darootku, chyba nie wiesz o czym piszemy ? Lewy, wewnętrzny przegub ma taką samą konstrukcję jak prawy wewnętrzny, na dłuższej półosi Myśl techniczna taka sama, tylko różnica w długościach półosi w zależności od strony mocowania. To co wchodzi w skrzynię, jest faktycznie z jednego kawałka, ale to przed już nie Gniazdo w skrzyni jest dobre
Dokładnie Arku!
Wiec jesli shreeek pisze ze caly przegub lata - jego zewnetrzna obudowa (a nie tylko sama półoś) to jest wywalone gniazdo w skrzyni, co jest jednak bardzo mało prawdopodobne.
I tak samo w srodku jest przegub ktory moze sie rozsypac, no tak chyba napisalem
Ostatnio zmieniony przez Daroot 2011-02-23, 22:54, w całości zmieniany 2 razy
Dziekuje za oddzew . Wychodzi ze wywalone gniazdo w skrzyni. No nic jutro jeszcze nagram Wam jak to u mnie wyglada, dokladnie na przykladzie mojego przegubu. Jesli to gniazdo w skrzyni, nie pozostaje nic innego jak
A ) kupno skrzyni ASB
B ) Swap na manual .
W tym momencie do Swapa potrzebne
Skrzynia 2.0 i 2.5 byly te same?
poloski?
Komp do skrzyni ?
Pedaly, lewarek zmiany biegow..
jak z reszta wyglada?
Kupno ASB chyba mija sie z celem ...
[ Dodano: 2011-02-24, 10:23 ]
Noo i wszystko jasne jest luz na skrzyni Dzisiaj podjechalem na kanal. sprawdzilem dokladnie... JEst wyciek !
Jeszcze moge sie ludzic ze moze zle zamontowal facet poloske, tez moze wtedy ciec.. zreszta ....
Jak cos bede szukal skrzyni ...
[ Dodano: 2011-02-24, 11:15 ]
Jeszcze pytanko czy przegub wew musi scisle przylegac do skrzyni czy tez nie? ....
( ta metalowa pucha ) u mnie nie przylega....
[ Dodano: 2011-02-24, 13:16 ]
Zauwazylem jeszcze szczeline na przegubie miedzy skrzynia a przegubem. OD spodu gdy patrze na przegub widze jego --| trzpien? Odleglosc krawedzi tej puchy ( przegubu to jakies 5-6mm odleglosc miedzy miejscem gdzie wchodzi trzpien do skrzyni to jakies 2 mm miedzy przegubem a skrzynia.
Probowalem w lapach docisnac maksymalnie lecz nie daje rady. Wydaje mi sie ze widze jakies rozwalone lozysko. ? Nie wiem czy dobrze to okreslam , co jest zaraz na wejsciu skrzyni ?
[ Dodano: 2011-02-24, 13:25 ]
teraz np nie bylo sladu na przegubie od oleju ...
Chyba i tak trzeba sciagac polos ale czy jest tam jakies lozysko czy cokolwiek? ..
[ Dodano: 2011-02-24, 13:30 ]
Wsadzilem tam srubokret ( tzpien od strony skrzyni ) szczerze mowiac mam tam luz moze 1-2 mm ....
Ostatnio zmieniony przez shreeek 2011-02-24, 13:17, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach