Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-07-30, 11:55
Rufus napisał/a:
Może uda Ci się zejść poniżej 5 .
Chciałbym bardzo
Rufus napisał/a:
(odpoczynek w podróży jest wskazany )
Najprawdopodobniej nie omieszkam a odpoczynek się na pewno przyda w końcu to 300km.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
To zapraszam,
kontakt do mnie masz w bazie adresowej - będzie przydatny, żebyśmy mogli się gdzieś umówić i powymieniać doświadczenia coby nie było o takich samym pojazdach.
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-07-30, 13:44
Rufus napisał/a:
powymieniać doświadczenia
żebym je chociaż miał, samochód mam od niedawna tak więc co mogę o nim powiedzieć to tylko to jak wykręcić zegary albo wymienić mechanizm podnoszenia szyby w przednich drzwiach
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
OK, więc zmienię "powymieniać doświadczenia" na wypić chłodną colę w upalny dzionek
(chciałem, żeby mądrze zabrzmiało )
Ja też jestem świeżym posiadaczem - kupiłem w marcu b.r.
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-08-31, 20:49
Dołączając się do dyskusji przyznam że rzeczywiście można nauczyć się jeźdżenia turbodieselkiem i jeździć zwinnie nie przekraczając 1800-2000 obr/min. Staram się to praktykować.
A z moich wyników to:
podróż w 4 osoby na trasie Warszawa - Rawa, Rawa - Gdańsk, Gdańsk - Olsztyn, trochę po okolicach Olsztyna i do Wawy a potem do Rawy. Łącznie 1117 km z korkami w Wawie, Gdańsku i na trasie. Wyszło średnio 7,16l/100.
Oraz też w 4 osoby do Rygi na Łotwie - 700 km z Rygi do Wawy z 1,5 godz korków i średnia 6,4l/100 km.
Po Wawie mieszczę się w przedziale 7-8l/100.
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-08-31, 21:33
Panowie i Panie,
Na trasie Kalisz - Kraków przez Piotrków Trybunalski - razem 364 km weszło na stacji 18,4 litra - a więc spaliła 5/100.
Prędkości Kalisz - Piotrków 100-120 km/h, oczywiście w miasteczkach odpowiednio wolniej, Piotrków - Kraków - "droga expresowa" S1 - po za ograniczeniami do 70km/h praktycznie stała prędkość 140 km/h (3 tyś obrotów).
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-09-01, 06:35
No też jestem miło zaskoczony bo przy takich prędkościach trzasnąć 5/100l to wielki sukces.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-11-03, 09:00
marcelDream, z tego co się orientuję to chyba żaden diesel nie miał wyświetlacza od komputera pokładowego a szkoda
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 53 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2008-11-03, 10:16
marcelDream napisał/a:
P.S. Mam pytanie do tych, którzy posiadają komputer pokładowy: Na jakiej prędkości Safi spali najmniej?
Myślę że zmiany biegów przy 2000-2500 obrotów i pewnie na ostatnim biegu też w tych granicach, choć to diesel to może być trochę inaczej
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach