Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Safrane 3.0 V6 167 kM,125 kW - desperos
Autor Wiadomość
desperos 
Klubowicz
Mr RESET :D


Safrane ph: Subaru Impreza
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.0 SOHC
Wersja wyposażenia: GL
Typ pojazdu: G10-
Typ silnika: EJ20E
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 331
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-02-11, 21:39    Safrane 3.0 V6 167 kM,125 kW - desperos

Może od początku :)
Dnia 12 stycznia 2010 roku zakupiłem moją Szafkę od wujaszka mojego kolegi,samochód od 2004 roku w jednych rękach ściągnięty przez niego ze Szwajcarii.
Zadbany,wychuchany i oszczędzany chociaż dość duży silnik ale jak to ten pan powiedział,że małe pojemności są do kosiarek i motorowerów :P Sam teraz jeździ volvem 960 też z 3,0 tylko w automacie.
Pewnie myślicie,że skoro Szafa jest taka zadbana to dlaczego sam jej nie robi...otóż jego syn ten samochód rozbił i zanim o tym ojca poinformował kupił mu Volviaka i postawił ojca przed faktem dokonanym heheheh.
Druga sprawa,że OC było opłacone na cały rok 5 grudnia 2009 roku a rozbity został 26 grudnia,przegląd też świeży,nie chciał się go pozbywać .
Więc długo się nie zastanawiając wyciągnąłem te 1300 pln i zakupiłem moją perełkę,bez jazdy próbnej,bez wielkiego oglądania ot zaufałem facetowi i jak na razie nie żałuje chociaż jeszcze nie została uruchomiona...raz pogoda...raz choroba mojego znajomego mechanika ...
:wstyd:
I może teraz parę zdjęć poranionej bestii :hyhy:
przodzik już bez zderzaka i atrapki za to z chłodnicą w banana i bez wentylatorów...
efekt ściętego sworznia i cofniętego koła a co za tym idzie rozpięcia się przegubu wewnętrznego prawego...
a to obcierka o słupek tzn znak drogowy :P
i rozdzierka o ten znak :P
Uszkodzenia:
-ścięty sworzeń
-przerwany przewód hamulcowy,płyn na glebie...
-wypięty przegub
-dziura w misce olejowej,olej na glebie...
-chłodnica w banana,płyn na glebie...
-wypięty przewód od wspomagania,olej na glebie...
-wentylatory w drobny mak
-wzmocnienie czołowe wgięte
-zderzak w drobny mak
-atrapa j.w.
-wgięty,rozerwany i przerysowany tylny lewy błotnik
-delikatna rysa na dachu
-wgięty przedni prawy błotnik


Teraz może koszty:
-Zestaw zderzak,atrapa,halogenik,chłodnica i wentylatory :440pln myślę,że nie drogo
-sworzeń: 36 pln oryginalny
-przewód hamulcowy elastyczny: 16 pln
-filtr i olej silnikowy ELF 10W/40: 140 pln
-Petrygo 10L :50 pln
-Olej do wspomaganie 2L: 46 pln
-Płyn hamulcowy dot 4 1L: 16 pln
-Przegub ??????? szukam na razie,ewentualnie może się uda zregenerować,jeszcze mam na oku półoś za 150 pln...
-papiery ścierne,rozcieńczalniki,szpachle,pól litra lakieru,utwardzacze itp: 200pln
-sylikon do miski olejowej: 16 pln
-osłona przegubu: 20 pln
Robocizna z malowaniem: 500 pln (po znajomości i z moim materiałem łącznie ze sprawami mechanicznymi,spawaniem miski itp)

Suma bez robocizny bo jeszcze nie skończona i bez przegubu bo temat otwarty to na dzień dzisiejszy 980 pln o ile nie zapomniałem o czymś...
Mam nadzieję zamknąć się w 3000 pln.
uff koniec wypocin
:rotfl:
_________________
""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę...""
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 10