Safrane ph: brak
Rocznik: brak
Pojemność: brak
Wersja wyposażenia: brak
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2012 Posty: 126 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-23, 17:32 Woda pod nogami kierowcy
Szukałem szukaczką, ale nie znalazłem opisu podobnego problemu, wiec zaryzykuję i na piszę.
Czyli tak jak w temacie, w ten piękny zimowy dzień stwierdziłem obecność dużej ilości wody pod gumową wycieraczką na nogi kierowcy.
Oczywiście odkurzaczem wyssałem tyle wody ile się dało. Teraz zasiadłem z suszarką i jest akcja suszenia. No ale to tylko likwidacja efektu, a co z przyczyną?
Ponieważ ostatnio była wymieniana nagrzewnica, to pomyślałem że to może się płyn wylał, choć ilość zaskakująco duża a i zapachu żadnego nie ma. Nie wiem czy płyn chłodniczy jakoś pachnie/śmierdzi.
Druga myśl to jakieś uszczelki czy inne pierdzielniki.
Czy są jakieś typowe powody lania się wody pod nogi kierowcy?
Safranka garażowana, jeżdżona praktycznie tylko w weekendy (o ile to ma znaczenie).
[ Dodano: 2012-12-23, 18:09 ]
Dobra, temat rozwiązany.
W zbiorniczku wyrównawczym brak płynu chłodzącego. Włożyłem łeb pod deskę a tam widać jak kropelki kapią z łączeń nagrzewnicy na wykładzinę.
serwis
Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 320 Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2012-12-23, 19:34
patrys4891, samemu ten problem rozwiazesz, jednak troche grzebania jest. Przypuszczam, ze cieknie Ci z podwojnej rurki, ktora wchodzi w nagrzewnice?
Sa dwie opcje. Pierwsza to zle ja zlozyli i cieknie przez oringi na koncowce, tej rurki.
Druga to wkladali ja na hama i mogla peknac (sam to przerabialem ).
Jeszcze jednak opcja, to moze Ci cieknac z czujnika temperatury, ktory jest wkrecona w ta rurke - wowczas bedzie trzeba tylko wymienic oringi.
Safrane ph: brak
Rocznik: brak
Pojemność: brak
Wersja wyposażenia: brak
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2012 Posty: 126 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-23, 23:00
Zlokalizowałem okolice skąd cieknie, ale się dokładnie nie przyglądałem bo mi "gul" skoczył...
Jutro zajadę do serwisu , pokażę im co się dzieje i zobaczymy co powiedzą.
ręce mi opadają już na tych wszystkich "fachowców"
Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 320 Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2012-12-23, 23:29
To jest niestety zmora polskich warsztatow (oczywiscie nie uogolniajac), dlatego to co potrafie staram sie zrobic sam Jak bede mial pretensje to tylko i wylacznie do siebie
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2012-12-24, 00:14
Ciekaw jestem jak po wymianie nagrzewnicy sprawdzili, że wszystko jest szczelne i jak odpowietrzyli układ Wszak po takiej operacji najlepiej zostawić pojazd z odpalonym silnikiem i już wtedy by doszli do tego, że płynu w zbiorniczku wyrównawczym ubyło Na pozór wygląda to tak, że kapie powoli ale tylko na pozór tak to wygląda
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach