Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zegary po wymianie szwankuja PHI
Autor Wiadomość
LysyRF900 
Użytkownik

Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.0 8V
Wersja wyposażenia: RT
Wiek: 33
Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 11
Skąd: Złotoryja
Wysłany: 2011-10-24, 22:11    Zegary po wymianie szwankuja PHI

Witam jestem tu nowym użytkownikiem. Mianowice mam Safranke 93 rok 2.0 8V i od jakiegoś czasu łuszczyły się liczniki wiec postanowiłem je wymienić. Kupiłem nowe od 2.5 i po zamontowaniu stało się coś takiego:
*nie działa podświetlenie w starych działało
*pokazują nie mój przebieg
*wskaźnik paliwa pokazuje że mam zalane prawie pod korek a mam ok pół zbiornika
*po włączeniu świateł krótkich nie pokazuje mi się kontrolka
*wydaje mi się że komputer złe wskazuje spalanie
Proszę o pomoc bo nie wiem co się dzieje :(
 
 
HIRO 
Klubowicz


Safrane ph: phII
Rocznik: 98
Pojemność: 2.5
Wersja wyposażenia: RXE
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 388
Skąd: ŁĘCZYCA
Wysłany: 2011-10-24, 22:21    

moim zdaniem za dużo zachodu żeby to wszystko usprawnić. Kup licznik do swojego rocznika i po problemie
_________________
Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-10-24, 22:54    

Witaj kolego, możesz poszerzyć swoje przywitanie i przedstawić się w TYM dziale.

A odnośnie zegarów to być może TEN wątek coś pomoże. Może nie usunie błędów ale wyświetli to co boli safrankę. Podejrzewam, że ze stanem kilometrów raczej nic się nie zrobi. Ostatnim na forum, który wymieniał zegary nie dla tej wersji co trzeba był kolega Predator może on coś pomoże, bynajmniej nie użalał się na temat przebiegu po zmianie. Możesz też przełożyć tablice z nowego licznika do starego, kolega Predator podpowie jak to się robi, bo też wymieniał.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-10-25, 00:48    

Witaj :)
Kupiłeś licznik od zupełnie innego modelu i w dodatku po liftingu. Tam jest już nowa wiązka i inny ECU.
Proponuję skontaktować się z kolegą Krzyśkiem i w niedrogi sposób rozwiążesz swoje problemy :)
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
HIRO 
Klubowicz


Safrane ph: phII
Rocznik: 98
Pojemność: 2.5
Wersja wyposażenia: RXE
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 388
Skąd: ŁĘCZYCA
Wysłany: 2011-10-25, 10:40    

a nie prościej będzie przełożyć elementy "złuszczone"? Przy zabawie w kabelkologie można sporo uszkodzic...
_________________
Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
Ostatnio zmieniony przez HIRO 2011-10-25, 11:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
desperos 
Klubowicz
Mr RESET :D


Safrane ph: Subaru Impreza
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.0 SOHC
Wersja wyposażenia: GL
Typ pojazdu: G10-
Typ silnika: EJ20E
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 331
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-10-25, 11:49    

Sam cyferblat może nie pasować..."service" i "stop" są całkiem inaczej rozmieszczone...z innymi kontrolkami będzie podobnie...
_________________
""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę...""
 
 
 
remi 
Użytkownik

Safrane ph: ph1
Rocznik: 1994
Pojemność: 2,2 12v
Wersja wyposażenia: rt
Typ pojazdu: b543
Typ silnika: j7t
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 9
Skąd: Chełm
Wysłany: 2011-10-28, 18:15    

W mojej też łuszczyły się cyferblaty w zegarach. Dorwałem zegary z phI z 96r. Tam już są zegary jak w phII i po przełożeniu wszystko działało, wszystkie kontrolki, obroty, prędkość, musiałem tylko zmienić wskaźnik paliwa na inny bo na starym zawyżało ilość paliwa i wszystko śmiga jak trzeba :hyhy:
 
 
Predator 
Starszy pisarz
Pogromca Alienów


Safrane ph: Była I
Rocznik: Była 1993
Pojemność: Była 2.2Si 12V
Wersja wyposażenia: Była Wypasiona :)
Pomógł: 4 razy
Wiek: 32
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 370
Skąd: Lublin/Świdnik
Wysłany: 2011-10-28, 20:26    

A więc na początek Witaj, niestety muszę Cie na początku zmartwić z przebiegiem nic nie zrobisz jest możliwość ustawienia przebiegu u elektronika ale nie polecam koszty są wysokie. Mi udało się kupić zegary z podobnym przebiegiem, ale mniejsza o przebieg, z tego co widzę masz dość dużo problemów. Niestety jest to spowodowane zegarami nie z tej wersji, było napisać na forum a na pewno znalazłbym Ci odpowiednie. Teraz co najwyżej to możesz zmienić tarcze tak jak koledzy podpowiadają, jednak z tym też jest problem i nie chodzi o to że ciężko, tylko jak zaczniesz rozbierać te nowe zegary to tarcze także mogą się posypać (z jakiej wersji kupiłeś te nowe zegary? z ph II?) jeśli tak to możesz już je wystawić na sprzedaż nawet tarcze pasować nie będą, jest tam zupełnie inne ustawienie kontrolek. Jeśli masz natomiast z phI to możesz ryzykować przełożenie tarcz ale daję Ci 90% że się posypią. Niestety są one przyklejone i żeby je odkleić musisz je poderwać co wiąże się ze zmianą ich kształtu i farba odpadnie, niestety tak te zegary mają. Moim zdaniem najlepszy rozwiązaniem będzie zakup nowych zegarów do Twojej wersji. Ja u siebie miałem jeszcze zmianę z licznika manualnego na elektryczny co też nie było łatwe, ale widzę że u Ciebie jest już elektryczny więc ze znalezieniem nowych nie będzie problemu. Wklej mi na forum dwa zdjęcia, jedno starych zegarów i jedno nowych, oczywiście od strony tarcz a wtedy zobaczymy co dalej.
_________________
Clip - Lubelskie
 
 
 
LysyRF900 
Użytkownik

Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.0 8V
Wersja wyposażenia: RT
Wiek: 33
Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 11
Skąd: Złotoryja
Wysłany: 2011-10-29, 10:23    

Ok postaram się dzisiaj wkleić zdjęcia , a tak w ogóle to te zegary są od 2.5 V6 PH 2 także wiem już nie pasują, wiem ze nie można przełożć bo nie pasują kontrolki od kierunkow chociażby a przebieg mnie nie martwił muszę kupić nowe od 2.0 po prostu.
 
 
Darek 
Nałogowiec

Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 6 razy
Wiek: 52
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 808
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2011-10-29, 14:59    

Kolego LysyRF900 jeśli sprawia Ci to problemy to nie używaj polskich znaków diakrytycznych. Posty w których te znaki raz są, a raz ich nie ma, są traktowane jak posty z błędami i usuwane.
Na marginesie, to nie mogłeś kupić licznika od PH II 2.5 V6 bo taki motor nie istnieje. Jest to albo 3.0 V6 albo 2.5 20v
Pozdrawiam
Darek
_________________
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Ostatnio zmieniony przez Darek 2011-10-29, 14:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15