Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
co to jest?
Autor Wiadomość
pawelsafrane 
Klubowicz


Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2,2 dCi
Wersja wyposażenia: Privilege
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 196
Skąd: Chełm
Wysłany: 2011-10-09, 13:10    co to jest?

może głupie pytanie ale... od czego jest ta sprężyna? znajduje się pomiędzy wnęką koła zapasowego a tylnego tłumika.
_________________
Były:
Renault Safrane ph2, 1997r. 2.0B+G,
Renault Safrane ph1, 1995r, 2.0B+G,
Opel Vectra, 1.6 1991r, B+G,
Peugeot 309, 1.9d 1992r,
Fiat 126p, 1991
Wartburg 353, 1988r,
 
 
 
szymon503 
Pisarz

Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Alizee
Typ silnika: G8T760
Wiek: 34
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 110
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 2011-10-09, 13:27    

W 2.2 dT tego nie ma, ale może to jest jakieś mocowanie tłumika tak żeby nie był całkiem na sztywno ...
 
 
pawelsafrane 
Klubowicz


Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2,2 dCi
Wersja wyposażenia: Privilege
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 196
Skąd: Chełm
Wysłany: 2011-10-09, 13:36    

szymon503 napisał/a:
W 2.2 dT tego nie ma, ale może to jest jakieś mocowanie tłumika tak żeby nie był całkiem na sztywno ...

raczej nie bo z tłumikiem to nie jest wogóle połączone <_<
_________________
Były:
Renault Safrane ph2, 1997r. 2.0B+G,
Renault Safrane ph1, 1995r, 2.0B+G,
Opel Vectra, 1.6 1991r, B+G,
Peugeot 309, 1.9d 1992r,
Fiat 126p, 1991
Wartburg 353, 1988r,
 
 
 
Daroot
Nałogowiec
Grażyna zrób mnie kapuczina


Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 608
Wysłany: 2011-10-09, 14:00    

To jest korektor siły hamowania kół tylnych, w zależności od obciążenia tylnej osi.
 
 
HIRO 
Klubowicz


Safrane ph: phII
Rocznik: 98
Pojemność: 2.5
Wersja wyposażenia: RXE
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 388
Skąd: ŁĘCZYCA
Wysłany: 2011-10-09, 14:47    

Też stawiam na korektor sily hamowania. Jest to wredne ustrojstwo przez które pojawiaja sie probleby z hamowaniem tylnej osi. Jeśli jest zapieczone z pozycji zamknietej (a w takiej na ogół jest) to siła hamowania tylnej osi jest mniejsza.We wszyskich swoich renatach pozbyłem się tego (elementu jesli był zapieczony) montując w trójnik.
_________________
Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
 
 
szymon503 
Pisarz

Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Alizee
Typ silnika: G8T760
Wiek: 34
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 110
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 2011-10-09, 15:12    

Ciekawe dlaczego Renault umieściło go w takim miejscu i takiej formie, a nie tak jak zazwyczaj to bywa w okolicach pompy hamulcowej.
 
 
HIRO 
Klubowicz


Safrane ph: phII
Rocznik: 98
Pojemność: 2.5
Wersja wyposażenia: RXE
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 388
Skąd: ŁĘCZYCA
Wysłany: 2011-10-09, 15:22    

korektor sily hamowania musi być podłączony do elementów osi tylnel wiec zamocowanie w okolicach pompy mijałoby się z jego przeznaczeniem
_________________
Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
 
 
szymon503 
Pisarz

Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Alizee
Typ silnika: G8T760
Wiek: 34
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 110
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 2011-10-09, 15:32    

Oj sorki no tak, coś mi się jakoś skojarzyło że w Polonezie był z przodu, ale może coś pomyliłem. W sumie musi on badać nacisk na tylną oś i dostosowywać ciśnienie płynu w tylnych hamulcach do obciążenia. Sorki za to zamieszanie masz rację HIRO.
 
 
fiatt
Użytkownik

Safrane ph: 1
Rocznik: 1992
Pojemność: 2,2 8V
Wersja wyposażenia: 2.2i
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 10
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-10-09, 16:43    

jeśli auto jest bez ABSu to po zdemontowniu tego ustrojstwa, auto zimą zachowuje się jakbyśmy przy hamowaniu ręczny zaciągali. Jest on po to aby przeciwdziałać zblokowaniu tylnych kół. W busach mam pościągane i jeżdzę, ale nie polecam niedoświadczonym kierowcom, chyba że uczą sie do kręcenia kolejnej częsci tokio drift :]

Oczywiście jeśli diagnosta jest kumaty, to nie przepuści przeglądu. Mnie raz jeden cofnął. :oczami:
Ostatnio zmieniony przez fiatt 2011-10-09, 16:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
HIRO 
Klubowicz


Safrane ph: phII
Rocznik: 98
Pojemność: 2.5
Wersja wyposażenia: RXE
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 388
Skąd: ŁĘCZYCA
Wysłany: 2011-10-09, 18:15    

fiatt napisał/a:
Oczywiście jeśli diagnosta jest kumaty, to nie przepuści przeglądu
i dla tego właśnie pozbyłem sie tego elementu bo niby hamulcy z tyłu nie było :zdegustowany:
_________________
Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14