Siemka, wpadlem w dziure dzisiaj. Momentalnie cos skrzynia zaczela dziwnie pracowac. Na poczatku zaczela pozno przelaczac biegi tak powyzej 3 tys a potem zaswiecila sie kontrolka ( hyhy sprawna ) oraz wtryski przy wdepnieciu w podloge. ( lampka kotrolna ukladu wtrysku paliwa) . Sciaglem nadkole, podobno mialbyc tam komp. U mnie niestety jest pod akumulatorem a dokaldnie pod ta metalowa podstawa ( 2 torxy chyba tylko trzymaja ) Jesli to jest komp ? ( czarna skrzynka czy ja wiem wielkosci 25-30 cm ? Defakto lata luzem, jest troche oblocona. Dziwne tylko bo niby nadkolem miala isc wiazka a u mnie ta wiazka idzie do takiej granatowej/niebieskiej wtyczki ( okragla 2 zatrzaski na bokach ) potem gdzies nizej, nie mialem zbytnio mozliwosci lezenia pod autem na tym sniegu a auto na lewarku. Pod zderzak co prawda moge zajrzec ale.. Hmm podociskalem dzisiaj tymczasowo te kable, poprawilem wiazki . kontrolka zgasla jak rowniez wtryskow. Skrzynia znow plynnie przy okolo 2500 zmienia biegi Przejechalem 100 km by sprawdzic jest OK .
co do kontrolki skrzyni zdziwilo mnie ze mimo iz swieci zmienia biegi?! Czy przypadkiem tryb serwisowy nie oznacza jazdy tylko i wylacznie na 3b ?
2 temat
Jakie sa obroty silnika przy 130 km/h? u mnie to okolo 3000-3100 przy 160 km/h 4 tys obrotow . Czy to nie jest 3 przelozenie w skrzyni ?
3 potrzebuje opis gdzie dokladnie sa wiazki od skrzyni ma ktos moze jakies obrazki gdzie co sie znajduje? sciaglem dialogysa ale skubaniec nie dziala. Jakis blad przy rozpakowywaniu raru.
Co jeszcze mi sie przypomnialo skrzynia swiecila nawet przy przekreconym tylko zaplonie .
Ostatnio zmieniony przez shreeek 2011-01-07, 19:24, w całości zmieniany 4 razy
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-01-07, 17:57
Jak się nie mylę to na teście zegarów pokazuję się jakie obroty przy jakiej prędkości.
A test znajduje się w instrukcjach obsługi ale wkleję go jeszcze tutaj:
[ Dodano: 2011-01-08, 14:33 ]
problem rozwiazany jutro koncze wyciaganie kompa, caly uwalony blotem kable wystawaly z oslony ogolnie zle z nim bylo. Jak mozna zbesztescic tak samochod?
Ostatnio zmieniony przez shreeek 2011-01-08, 16:20, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-02-14, 22:24 Re: ASB tryb serwisowy.
shreeek napisał/a:
Jakie sa obroty silnika przy 130 km/h? u mnie to okolo 3000-3100 przy 160 km/h 4 tys obrotow . Czy to nie jest 3 przelozenie w skrzyni ?
Obiecałem, że jak sprawdzę,to potwierdzę.
3,5k obr/min - 140
4k obr/min -160 km/h
Jest to 4 przełożenie ASB.
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-02-15, 17:26
Oryginalnie nie jest, ale można w bardzo łatwy sposób zrobić to samemu. Wystarczy oprawka taka jak w lampce oświetlenia drzwi przy głośniku (lub postojówce w blendzie tylnej), kawałek przewodu i wpiąć się w jedną z wolnych wtyczek przy dźwigni zmiany biegów po lewej stronie (są dwie wolne) i namierzyć piny podające napięcie po włączeniu oświetlenia.
Oprawkę można włożyć demontując lewy plastik (wyciągając do góry, podważając od strony lewarka zmiany biegów), tam też znajdziesz wolne kostki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach