nie nie nie nor auto im to bym zarowki do wymiay nie dal
[ Dodano: 2011-01-14, 12:27 ]
ten warsztat to service master .... szok. Dostali manuala otworzyli oczy caly warsztat sie zebral i zaczeli gdybac... nie mozliwe ze nie.... ze to ze tamto ze jakies podkladki ze jakies sruby trzeba ze.. Noo panowie ja juz sil nie mam....
Debile....
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 371 Skąd: Legnica
Wysłany: 2011-01-14, 15:55
shreeek, dziwne problemy masz z tym rozrzadem.
Choc chlopaki napisali Ci czarno na białym o co kaman...
ja oddalem do warsztatu po południu odbierałem,ale części kupiłem u Goliego
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 57 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-01-14, 16:23
Można po części ich zrozumieć, jeżeli czegoś takiego nie robili , ale w tym wypadku nie był bym spokojny do końca. Inaczej jest wyjąć i założyć wszystko takie samo w odwrotnej kolejności, a inaczej trochę inne. Dlatego asekurują sie papierkiem z Twoim autografem.
Sprawa niby prosta, zablokować wszystko, wymienić rolki, pasek i ustawić napinacz - tutaj jest pies pogrzebany, bo do tej pory był napinacz hydrauliczny, który się jedynie blokowało i odblokowywało, a teraz sprężynowy należy odpowiednio napiąć
Miejmy nadzieję, że postąpią zgodnie z instrukcją, którą im zostawiłeś
i tu problem. Sruba z napinacza mechanicznego ( rozrzad 142 z ) jest inna jak z hydraulicznego 148z ... Musieli zlecic dorobienie sruby . Z tego co facet powiedzial przez telefon z 1 strony 12 z drugiej 10tka? ....
Jestem klebkiem nerwow . Przeciez wg dialogysa i wg manuala montaz napinacza przypada w tym samym miejscu. Jakim prawem ma byc inna sruba? !
[ Dodano: 2011-01-15, 20:27 ]
Wyjasnilo sie wszystko.
Bloki sprzed 98 roku maja otwory na mechaniczny aczkolwiek nie dosc ze na M12 to jeszcze nie przegwintowane . Safrana stoi przygotowana, rolka wsadzona pompa wsadzona, pasek zwisa. tokarz dostal zlecenie przetoczenia Redukcji M12 na M8 sruba 10,8 orginaly maja 8.8? . Takze jesli nie chcecie modzic mit potwierrdzony przerobka wykonalna ! pod warunkiem ze macie blok powyzej 98 r.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach