Safrane ph: 1
Rocznik: 1995/1996
Pojemność: 2.1Dt
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B546
Typ silnika: J8S 76
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 61 Skąd: Kielce
Wysłany: 2010-08-29, 16:38 Problem z ładowaniem
Witam.
Kilka dni temu podczas jazdy zaświeciła się kontrolka akumulatora a obroty spadły na zero. Ładowanie powraca przy wyższych obrotach.
Miałem taki problem już raz podczas dłuższej trasy, wtedy odkręcił mi się napinacz paska. Okazało się, że był on uszkodzony, mechanik naprawił go uprzedzając mnie, że sytuacja może się kiedyś powtórzyć.
Czy obecne objawy są spowodowane napinaczem?
Jeżeli tak, to chciałbym go tym razem wymienić.
Pytanie: czy do mojego 2.1 DT pasował będzie napinacz od innych pojemności?
Pozdrawiam!
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2010-08-30, 12:05
Napinacz będzie inny w zależności od silnika. Lepiej nie kombinować i kupić taki jak ma być. Wymień od razu pasek osprzętu.
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: 1
Rocznik: 1995/1996
Pojemność: 2.1Dt
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B546
Typ silnika: J8S 76
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 61 Skąd: Kielce
Wysłany: 2010-09-02, 20:29
Rozmawiałem ostatnio ze znajomym, On stawia na regulator napięcia. Jako, że jestem laikiem w tych sprawach, zastanawiam się czy po prostu nie udać się od razu do warsztatu specjalizującego się w naprawie alternatorów. Wie ktoś jaki może być orientacyjny koszt naprawy? Nie chce, żeby mnie zgolili bardzo...
Safrane ph: 1
Rocznik: 1995/1996
Pojemność: 2.1Dt
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B546
Typ silnika: J8S 76
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 61 Skąd: Kielce
Wysłany: 2010-09-07, 19:00
Problem częściowo rozwiązany. Okazało się, że alternator do naprawy. Zepsuł się na skutek zanieczyszczenia ropą. I tu się pojawia nowy problem, ale z tym idę do działu mechanika:)
Pozdrawiam!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach