Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 371 Skąd: Legnica
Wysłany: 2010-03-26, 21:41
dokladnie nie wiem skad ucieka, kladac sie pod autem jest to przed lewym kolem, krople zbieraja sie na rogu oslony silnika
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2010-03-26, 21:44
Crissu84 napisał/a:
podepne sie pod temat.
Otóż dzis pojechałem sobie na kanał celem oglądniecie auta dokladnie pod spodem. Zjechalem z niego(lekkie nachylenie) stanąłem na rownym betonie i nagle zaczął mi kapac czerwony plyn.Zjarzalem do zbiorniczka od wspomy i widze ze pusty jest,odpaliem,lekko poruszalem kierownicą na lewo i prawo i slychac bylo jak rzęzi cos. w ciagu niecalej godziny wykapalo duża garść. Niech mi ktos powie gdzie szukac przyczyny? pare postow wyzej mowa byla o doszczelniaczu. Jak droga moze to byc impreza???
Zapewne stałeś na pochyleniu jak piszesz, po zjechaniu płyn który gdzieś sobie stał na belce/sankach po prostu spłynął i wykapał na podłoże
Błąd że jeździsz na sucho, bez płynu wspomagania - pompa rzęźi bo pracuje na sucho. Dolej płynu i spróbuj wykryć gdzie ucieka. Przeważnie a raczej najszybciej umiera pompa a dokładniej simmering na niej. Raczej wątpie żeby uciekało z maglownicy albo z uszkodzonych przewodów.
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 371 Skąd: Legnica
Wysłany: 2010-03-26, 21:51
3 dni jezdzilem bylo ok nie rzezilo nic,wyciekow nie bylo tam gdzie szafka stala. dopiero dzis sie zesralo. faktem jest ze na dole widze na oslonie dolnej olej, jutro pojade do mechaniorow od tych spraw i oni tez rzucą okiem
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 371 Skąd: Legnica
Wysłany: 2010-03-27, 17:33
a wiec bylem u mechanikow,cieknie z przekladni i jednego węża-przy przednim kole.Mechanior za pierwszym podejsciem powiedzial ze zrobi to za max 150zl, potem gdy podniosl auto zobaczyl ze przekladnia i ów kuty wąż i stwoerdzil ze nie podejmie sie tego
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 371 Skąd: Legnica
Wysłany: 2010-03-29, 11:17
jeszcze mam male pytanie do starych wyjadaczy powiedzcie mi czy przekladnia z szafy ph I bedzie pasowala do mojej? gosc ma wyjeta z 2.2 i z 2.5 diesla. Teraz na 80% obstawiam wąż od wspomy z wysokim cisnieniem(jak obstawial Arek) bo tylko tam kapie
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-03-29, 18:19
Przekładnia z PHI będzie pasowała do Twojego samochodu.
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 371 Skąd: Legnica
Wysłany: 2010-03-29, 20:38
prawdopodobnie z weza tylko wycieka, a jesli chodzi o przekladnie to pytam sie tak zapobiegawczo tylko vel z ciekawosci
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach