Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Wiek: 43 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2019-10-25, 14:48
Jeżeli rocznie robisz maksymalnie 10kkm to nas trzy sezony powinny styknąć. Jeżeli sporo więcej to już po roku możesz o nich zapomnieć. Dobra 17stka (jakość/cena) to koszt rzędu 1700-1800zł Vredensteiny. Na 16 jeździłem i nie było źle. Cena mniejszych rozmiarów jest wiele niższa.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Wiek: 57 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Safrane ph: II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: bez skóry, ksenonów i tempomatu
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 41 Dołączył: 21 Kwi 2014 Posty: 35 Skąd: Wyszków
Wysłany: 2020-05-28, 14:09
arek czyli jak ten guzik BRC naciśniesz to wtedy wskazówka poziomu benzyny wędruje na pole maksimum np. żeby komuś zaimponować, że masz pełny zbiornik 80 litrowy. Powiem Ci, że sprytnie
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Wiek: 57 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2020-05-28, 18:02
Dokładnie tak, ale wówczas gasną wszystkie diody na sterowniku gazu, więc tym z podtlenkiem już nie zaimponuję
Olera, z pełnymi zbiornikami nie mam już szans z Golfami na światłach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach