Czy ustawialiście albo w ogóle spotkaliście się z tematem ustawienia kąta synchronizacji zapłonu? Czytałem na forach innych marek samochodów, że można go ustawić w niektórych autach na nastawienie inne niż 0 i poprawić tym spalanie oraz zbieranie się samochodu. Np. dla passata ustawienie na lekkie opóżnienie (-1,0) spowodowało obniżenie spalania o 0,5/100km. Jakie macie nastawienie w swoich Safrankach? Pytanie oczywiście do posiadaczy 2,5 20V manual.
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 57 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2016-10-13, 18:46
Czy na pewno czytałeś o silnikach benzynowych z wielopunktowym wtryskiem paliwa, czy o dieslach ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach