Safrane ph: I
Rocznik: 1996
Pojemność: 2.2
Wersja wyposażenia: Vi
Typ pojazdu: B543
Wiek: 43 Dołączył: 25 Paź 2015 Posty: 121 Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-07-01, 17:09 samochód po zadławieniu nie odpala
Witam wszystkich.
Jak w temacie, jadąc,samochód nagle zadławił się i zgasł...Nie odpala na żadnym paliwie, ani na benzynie ani na LPG, nawet nie próbuje zaskoczyć.
Przy próbie odpalenia na benzynie, czuć zapach paliwa, tak jak by był zalewany.
Iskra na przewodzie wysokiego napięcia z cewki jest, iskra na przewodach do świec też jest. Immobilaizer nie jest aktywny. Wszystkie możliwe kostki sprawdziłem, jak i przewody ciśnieniowe. Zasugerowano mi uszkodzenie czujnika położenia wału...Pytanie tylko, czy przy uszkodzeniu tego czujnika, iskra będzie czy nie...jeśli będzie to być może nie w tym momencie co powinna...
Jeśli ktoś się z tym spotkał, to proszę o pomoc. Pozdrawiam
SURU [Usunięty]
Wysłany: 2016-07-01, 17:57
Może nie być iskry przy uszkodzonym czujniku położenia wału . Jest to jeden z najważniejszych czujników . Druga sprawa to czujnik temp. jeśli będzie widział ,że ciepły to może być podobnie tylko tutaj iskra już raczej powinna być.
Ostatnio zmieniony przez SURU 2016-07-01, 17:58, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: I
Rocznik: 1996
Pojemność: 2.2
Wersja wyposażenia: Vi
Typ pojazdu: B543
Wiek: 43 Dołączył: 25 Paź 2015 Posty: 121 Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-07-01, 18:22
Właśnie nie wiem jak z Tą iskrą, czy będzie czy nie przy uszkodzonym czujniku wału. Możesz mi powiedzieć, gdzie dokładnie jest umieszczony czujnik temperatury?? Dopiero zaczynam "przygodę" z safrane. Pozdrawiam
Safrane ph: latitude
Rocznik: 2011
Pojemność: 2.0 dci
Wersja wyposażenia: initiale
Typ pojazdu: cięż
Typ silnika: klekot
Dołączył: 25 Lut 2015 Posty: 14
Wysłany: 2016-07-01, 18:37
Glifiarz przy uszkodzonym czujniku położenia wału iskry nie będzie uważaj na jegomościa Piotrek koledze z wrocławia pomagał przez miesiąc ,przeciągnął go z powodu braku wiedzy przez wszystkie możliwości usterki i tak mu pomógł że tamten w końcu sprzedał nieodpalającą tak to jest jak ktoś z zerową wiedzą próbuje pomagać tylko Ci kosztów narobi .jeśli Masz iskrę i paliwo dochodzi to wpierw sprawdz czy rozrząd nie przeskoczył do dalszej dyskusji zapraszam na pw
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 57 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2016-07-01, 20:04
Ogólnie o czujnikach poczytasz TUTAJ .
Co do zadławienia - sprawdź, czy czasem nie miałeś "wystrzału" przy jeździe na LPG. Wówczas bym szukał usterki (otwartego kanału) na dolocie powietrza do gaźnika.
Safrane ph: PH I RT Allrad
Rocznik: 1995
Pojemność: 3,0 V6
Wersja wyposażenia: Zmodyfikowana do Baccary (bez pneumatyki) Pomógł: 2 razy Wiek: 67 Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 150 Skąd: Legnica
Wysłany: 2016-07-01, 21:52
W moim starym 2,2 Si miałem wystrzał na gazie i plastikową nakładkę od powietrza( ta na przepustnicy) szlag trafił ale na benzynie chodził,więc to nie to co arek, sugeruje.Tak sądzę
Safrane ph: I
Rocznik: 1996
Pojemność: 2.2
Wersja wyposażenia: Vi
Typ pojazdu: B543
Wiek: 43 Dołączył: 25 Paź 2015 Posty: 121 Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-07-02, 08:29
Zaczynam się skłaniać ku rozrządowi....wystrzału nie był. ...zadławienie i tyle...jeszcze przez chwilę po tym jak zgasł, próbował " załapać", ale później już zero reakcji. Myślałem o czujniku, ale kolega henio wyprowadził z błędu, więc chyba jedyna opcja to rozrząd ...jeśli ktoś na rysunki pogladowe to przydadzą mi się. Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach