Safrane ph: VelSatis ph II
Rocznik: 2005
Pojemność: 3,5 V6
Wersja wyposażenia: Initiale
Typ pojazdu: BJ0V
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 489 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-17, 21:16 którędy puścić kable z komory silnika?
Muszę przeprowadzić cztery kabelki od przednich czujników parkowania do bagażnika. Wczoraj już nie miałem czasu tego rozgryzać a fajnie by się było podpiąć, skoro centralka zmontowana i działa.
Zasadniczo chyba wiem. O ile dobrze popatrzyłem, wiązki z przodu wchodzą w błotnik i dalej wędrują pomiędzy nim i nadkolem (tu już taki pewien nie jestem), wchodząc do kabiny przez pionowe przepusty po obu stronach, w okolicach zawiasów. Chciałbym zapytać, czy dobrze to widzę i - w razie czego - jak zdjąć nadkola (żeby niczego bez sensu nie urwać), bo jakoś w przyzwoitym samochodzie tej operacji jeszcze nie wykonywałem.
Safrane ph: phase 2
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: bardzo dobra ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 219 Skąd: LU
Wysłany: 2011-06-17, 21:25
Najłatwiej to chyba by było wprowadzić je do komory silnika, potem obok pedału hamulca znaleźć jakąś wolna gumową zaślepkę lub wprowadzić z jakimiś innymi przewodami. Jak będziesz miał już je w środku to można je bez problemu puścić progiem do bagażnika.
Safrane ph: VelSatis ph II
Rocznik: 2005
Pojemność: 3,5 V6
Wersja wyposażenia: Initiale
Typ pojazdu: BJ0V
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 489 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-17, 21:53
W komorze silnika kable już są, teraz tylko pokonać przednią ścianę. Dalej już wiem, którędy. Miałem mało czasu (ciemno zresztą już też było), żeby obejrzeć okolice pedałów. Są tam jakieś w miarę wygodne przejścia inne, niż te po bokach nadwozia? Tamte mi wyglądają na dość ciasne i zresztą chyba dojście do nich jest dopiero po zdjęciu nadkoli.
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-06-17, 22:56
Jeszcze są dwie opcje dość inwazyjne, otwór na kolumnę kierownicy, ten przez który przechodzi krzyżak (ryzyko przetarcia i raczej z kanału albo podnośnika), i otwór od króćca nagrzewnicy (wykręcenie zegarów, no i walka z kołnierzem króćca trzymającego wygłuszenie ale już od góry)
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: VelSatis ph II
Rocznik: 2005
Pojemność: 3,5 V6
Wersja wyposażenia: Initiale
Typ pojazdu: BJ0V
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 489 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-17, 23:22
O obu myślałem, ale niespecjalnie mi się podobały
Chociaż okolice dwururki... Zegary wyjmuje się łatwiutko.
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2011-06-18, 10:58
Mam przeciągnięty kabel do zasilania CB i jeśli dobrze pamiętam puściłem go otworem z kablami od licznika.
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: VelSatis ph II
Rocznik: 2005
Pojemność: 3,5 V6
Wersja wyposażenia: Initiale
Typ pojazdu: BJ0V
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 489 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-18, 22:48
Dziękuję za podpowiedzi, będę się przyglądać - jeśli znajdę zaślepkę w okolicach pedałów, to powinno być w tym przypadku najlepsze rozwiązanie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach