Safrane ph: Była I
Rocznik: Była 1993
Pojemność: Była 2.2Si 12V
Wersja wyposażenia: Była Wypasiona :) Pomógł: 4 razy Wiek: 32 Dołączył: 09 Lis 2010 Posty: 370 Skąd: Lublin/Świdnik
Wysłany: 2011-05-20, 15:39 Alarm + Centralny
Tak przy okazji pytanie czy dużo roboty przy tym żeby założyć alarm i centralkę, głównie mi chodzi o to że posiadam centralny zamek jednak na podczerwień, nie jest to komfortowe że trzeba celować w czujnik i nie może nic stać na przeszkodzie nawet zagłówek bo już sygnał nie dochodzi, widziałem na allegro bardzo dużo zestawów:
tylko czy da się go podłączyć do tego auta? trzeba wymieniać siłowniki na te które są w komplecie czy mogą być te które są w samochodzie, nie zapominajmy że jest jeszcze zamykanie tylnej klapy i wlewu paliwa. Jak dużo jest z tym zabawy i gdzie w ogóle jest sterownik centralką? Plus do tego alarm nie jest mi za bardzo potrzebny ale jak już jest w komplecie to czemu nie.
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2011-05-20, 16:37
Bez problemu można to podlączyć, należy tylko wpiąć się w centralkę, w safrane jest ona za poduszką powietrzną/schowkiem pasażera.
Wszystko zostaje do tej pory, nawet nie zaglądasz do drzwi. Tylko podlaczenie do tej centralki i ewentualne dodatkowe czujniki ruchu, syrenka.
Jak nie czujesz się na siłach, to mozna dac to do elektronika.
Safrane ph: Była I
Rocznik: Była 1993
Pojemność: Była 2.2Si 12V
Wersja wyposażenia: Była Wypasiona :) Pomógł: 4 razy Wiek: 32 Dołączył: 09 Lis 2010 Posty: 370 Skąd: Lublin/Świdnik
Wysłany: 2011-05-20, 20:45
Wiem wiem że można do elektronika oddać ale ja właśnie bardzo lubię elektronikę i sam chciałem się tym zająć, obawiałem się tylko że tych siłowników co teraz są nie da rady podłączyć to tej centralki i jak to wygląda z alarmem, ale skoro da radę na tym co jest i tylko centralka do zmiany zamawiam i biorę się za robotę Mam jeszcze pytanie formalne, tam gdzie jest czujka od podczerwieni przy szyberdachu tam nic nie ma żadnego sterownika? widziałem tam kilka jakiś kopułek i się zastanawiałem do czego one są, powiem szczerze że jak wyjmowałem schowek u pasażera żeby dostać się do linek od nawiewu to nie bardzo widziałem tam centralkę, no ale poszukam, ważne że można to podłączyć Dzięki za pomoc
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2011-05-20, 21:08
Musisz mieć przy szyberdachu, innego miejsca nie ma w safrankach
Czy to jest szyberdach, czy go nie ma - w tamtych okolicach jest czujnik podczerwieni.
Kolego ja temat przerabialem . Uniwersalna centralka to koszt 40 zl zalozenie to 5-6 kabli wpinasz sie tak jak Daroot mowil w stara centralke ja u siebie mam porobione sterowanie masami w tych kopulkach nie ma sterownika tam jest czujnik podczerwieni i cos jeszcze. Sterownik masz pod poduszka pasazera. a cos od alarmu pod fotelem pasazera ... Ja nie mam aktywowanego alarmu .. Sam central Swoja droga wie ktos gdzie sa kable od sterowania kierunkowskazami ? Niewiem w co sie wpiac by przy otwieraniu auta kierunki migaly
Ostatnio zmieniony przez shreeek 2011-05-21, 08:15, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: Była I
Rocznik: Była 1993
Pojemność: Była 2.2Si 12V
Wersja wyposażenia: Była Wypasiona :) Pomógł: 4 razy Wiek: 32 Dołączył: 09 Lis 2010 Posty: 370 Skąd: Lublin/Świdnik
Wysłany: 2011-05-21, 08:30
A więc tak alarmu nie mam dlatego chce go założyć więc raczej centralki od alarmu też nie ma, nie wiem czy dobrze zrozumiałem po zakupie tego alarmu i centralki na allegro mam tą centralkę zamka podpiąć pod starą centralkę czy tą starą usunąć i wstawić nową? centralkę alarmu podpina się do centralki zamka?
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-05-21, 11:00
Predator napisał/a:
jak wyjmowałem schowek u pasażera żeby dostać się do linek od nawiewu to nie bardzo widziałem tam centralkę
Nie trzeba demontować poduszki. Wystarczy zanurkować głębiej pod deskę nad nogami pasażera i znajdziesz czarne pudełko na dwie wtyczki.
Jak zamontujesz inny alarm z centralnym i własnym immobiliserem, to trzeba będzie spotkać się z Krzyśkiem, aby dezaktywować fabryczne immo, co by po wejściu do samochodu nie było konieczności nadal używać pilota na podczerwień, aby wyłączyć fabryczną blokadę, która to w PHI jest sterowana z Plip'a.
Safrane ph: Była I
Rocznik: Była 1993
Pojemność: Była 2.2Si 12V
Wersja wyposażenia: Była Wypasiona :) Pomógł: 4 razy Wiek: 32 Dołączył: 09 Lis 2010 Posty: 370 Skąd: Lublin/Świdnik
Wysłany: 2011-05-21, 14:53
Mam problem dzisiaj trochę pogrzebałem i znalazłem tą skrzynkę i coś jeszcze
mam z tym problem , ponieważ teraz po włączeniu zapłonu świeci mi się pomarańczowa kontrolka z prawej strony licznika oznacza ona z tego co widzę w instrukcji że kod jakiś nie został przyjęty od kluczyka, wcześniej ta kontrolka zapalała się i gasła po 2-3 sekundach teraz się świeci, pisałem niedawno na forum temat z tą diodą co nie wiedziałem do czego ona jest, teraz już wiem jej kable lecą do tej kopułki co na zdjęciu, niestety nie mam nic co można włożyć w to z diodą, a immo jest "odłączone" jeśli można tak powiedzieć ponieważ zauważyłem przecięte 2 kable i połączone ze sobą
znalazłem także tą centralkę od zamka ale na razie mniejsza o to, z tego co zauważyłem to są 3 kable 2 przecięte jeden nie, lecą one do immo a z drugiej strony są poprowadzone do przewodów od stacyjki (od strony kierowcy po prawej stronie jest kostka na 2 piny 2 razy czyli razem 4 kable, 2 piny odłączają pompkę paliwa z tego co zauważyłem z drugie zapłon (rozrusznik) i do tych kabli są podłączone te od immo przecięte i jeden nie przecięty, dokładnie do których są podłączone to nie widać do wszystko jest zawinięte taśmą. Prawdopodobnie immo nie odetnie mi zapłonu bo kable są podłączone na styk, czy jak zakupię ten zestaw z allegro to immobilisery nie będą się ze sobą gryźć? da radę odłączyć ten to jest teraz (całkowicie go usunąć, nie lubię nie potrzebnych rzeczy) a podłączyć tamten z zestawu? kable z immo lecą także to centralki zamka (4 kable), w instrukcji pisało coś ze jak świeci się ta kontrolka to trzeba od nowa wprowadzać jakiś kod ja niestety nic takiego nie posiadam, nie wiem czy jak zakupię ten zestaw na allegro to da radę go podłączyć i to wszystko będzie działać? oczywiście usuwając ten stary immo.
Wiem że trochę namieszałem mam nadzieje że dacie rade mnie zrozumieć
za pewne nie jest to fabryczny immo, więc jak by tak wyciągnąć wszystko to co do niego należy? wszystkie przewody i centralkę i wyrzucić to może się autko czepiać o jego brak?
Ostatnio zmieniony przez Predator 2011-05-21, 15:04, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach