Safrane ph: Była I
Rocznik: Była 1993
Pojemność: Była 2.2Si 12V
Wersja wyposażenia: Była Wypasiona :) Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Lis 2010 Posty: 370 Skąd: Lublin/Świdnik
Wysłany: 2011-05-09, 18:20 Układ wtryskowy
Nie wiem jak temat nazwać, problem jest taki że autko szarpie podczas jazdy, dzieje się tak na każdym biegu oprócz pierwszego, ruszamy wrzucamy dwójkę puszczamy sprzęgło i jak dodamy gazu żeby się rozpędzić to autko nie ma na to ochoty, szarpie i bardzo wolno się rozpędza przez to, nie wiem czego może to być wina ponieważ wymieniłem filtr paliwa i filtr powietrza, przeczyściłem rury od filtra powietrza lecz to nic nie dało, co może być przyczyną? dodam że nie dzieje się to cały czas, nie da się napisać okresu czasowego, mogę jeszcze napisać że uczucie jest takie jak by brakowało paliwa, i nie zadawajcie pytań czy autko zatankowane
Safrane ph: Była I
Rocznik: Była 1993
Pojemność: Była 2.2Si 12V
Wersja wyposażenia: Była Wypasiona :) Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Lis 2010 Posty: 370 Skąd: Lublin/Świdnik
Wysłany: 2011-05-09, 19:16
Hmmmm.... ciężko mi stwierdzić, być może raz czy dwa się zdarzyło, czasem jest tak że szarpnie raz czy dwa i cacy a czasem tak że autko zamiast przyspieszać to zwalnia bo tak szarpie, najgorsze jest jak stanie się to podczas wyprzedzania bo autko nie ma dynamiki.
Safrane ph: Była I
Rocznik: Była 1993
Pojemność: Była 2.2Si 12V
Wersja wyposażenia: Była Wypasiona :) Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Lis 2010 Posty: 370 Skąd: Lublin/Świdnik
Wysłany: 2011-05-20, 20:54
A więc dalej, wymieniłem filtry paliwa, powietrza, świece i przewody zapłonowe. nic to nie dało, nie wiem czego to może być przyczyna przepuszczenia są że to katalizator, jest on w bardzo złym stanie to muszę stwierdzić, jest mocno wgnieciony (jakieś 2 lata temu najechano tym autkiem na duży kamień ktoś na drogę wyłożył dla zabawy) oprócz katalizatora i układu wydechowego nic nie ucierpiało, tłumiki zostały wymienione a katalizator niestety nie zbyt za drogi był, możliwe że to tego przyczyna? widziałem po 200zł za taki katalizator to nie tak źle, ewentualnie zastąpić go jakąś rurą o ile można? plus do tego chciałem wymienić pompkę paliwa. Co o tym sądzicie? a może ktoś ma czas i przejechałby się autkiem i zobaczył o co chodzi? mieszkam w Świdniku do Lublina mogę dojechać jeśli ktoś ma czas Ja już nie wiem za co się brać, dziś nawet nie mogłem ruszyć na skrzyżowaniu bo siły nie miał i szarpało.
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2011-05-20, 21:12
Wywalaj smialo kata i zastap go zwykla rurka. Nie wstawiaj zadnej strumienicy ani nic zastepczego. Po prostu rurka.
Standardowy kat jest w srodku zbudowany glownie z ceramiki. W momencie gdy dostaje strzala, kruszy sie i zapycha. Bardzo duze szanse ze faktycznie masz zapchany kat.
Poza tym kat z biegiem czasu i tak sie zapycha, dlatego powinno sie go zmienic/usunac.
Za wyciecie i wstawienie rurki, nie zaplacisz wiecej niz 100zl (max) u tlumikarza.
Nie daj sie naciagnac na zaden tlumik/kat w jego miejsce.
Nawet jesli to nie to, to udroznisz sobie uklad wydechowy.
Poza tym jak podlaczysz CLIPa to widac prace wtryskiwaczy i co sie dzieje, wiec moze warto uderzyc do kogos kto ma taki sprzet?
Ostatnio zmieniony przez Daroot 2011-05-20, 21:13, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: ???
Dołączył: 25 Lut 2011 Posty: 2 Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-05-20, 21:35
Zapchany katalizator jest możliwy , ale myślę , że byłyby kłopoty z uruchomieniem silnika w ogóle.
Drogą eliminacji pozostaje jeszcze podejrzany przepływomierz (!), cewka zapłonowa, wtryskiwacze i sterownik silnika. Może coś pominąłem ?
Podłączenie do komputera , jeżeli PhI ma gniazdo diagnostyczne to dobry pomysł.
Safrane ph: Była I
Rocznik: Była 1993
Pojemność: Była 2.2Si 12V
Wersja wyposażenia: Była Wypasiona :) Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Lis 2010 Posty: 370 Skąd: Lublin/Świdnik
Wysłany: 2011-05-20, 21:51
Niestety z podłączeniem kompa jest bardzo trudno, już się o to pytałem w kilkudziesięciu warsztatach i powiedzieli że nic z tego bo jest tu 12 pinowe wejście (te starsze) i oni nie mają już takiego sprzętu nawet w ASO powiedzieli że nie mają już takiego sprzętu żeby to podłączyć i nie pomogą, więc pozostaje strzelanie samemu co to jest bo mechanicy przejechali się autkiem postali posłuchali pracy silnika i powiedzieli mu tu nie pomożemy prosimy szukać dalej może ktoś wie o co chodzi, słyszę to w każdym warsztacie i dlatego sam próbuję to namierzyć
jak nie pomoże usunięcie kata to wymienię na początek map sensor widzę że nie jest aż taki drogi
Ostatnio zmieniony przez Predator 2011-05-20, 21:54, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: phase 2
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: bardzo dobra ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 219 Skąd: LU
Wysłany: 2011-05-20, 21:57
Predator wystarczy na naszym forum poszukać
Jak jesteś zainteresowany podłączeniem pod kompa to zapraszam na pw
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach