I co dziwnego mnie spotkalo bialego kabla nie moge wpiac. Nie ma dla niego wolnego pinu miedzy czerwonymi w kostce byla przerwa ( pusto takze tak wpialem kable co z bialym ? od czego odpowiada? ...
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 371 Skąd: Legnica
Wysłany: 2011-01-29, 13:26
podejrzewam,ze masa ci sie upalila z tej kostki.
mialem to samo u siebie, w aso kostka jest dostepna za ok 20zl przekladasz wtyki w te same miejsca i dziala.
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 371 Skąd: Legnica
Wysłany: 2011-01-29, 13:30
shreeek, to napisalem. Zle powpinales przewody,pytasz nas dlaczego zostal Ci wolny przewod?
Cos zle zrobiles, masz zdjecie podgladowe- pomysl dwa razy i do dziela
Kolego crissie Pisze ze poprawnie wpialem przewody !
Jak najbardziej poprawnie
Miedzy czerwonymi przewodami musi byc przerwa zachowana ! I tutaj sie akurat pin traci zostaje wolny !
Gdyby nie bylo przerwy wpiete zostaly by wszystkie kable !
Wychodzi ze bialy przewod jest nie uzywany ...
Bo niby jak go wpiac
[ Dodano: 2011-01-29, 13:45 ]
Sam widzisz ze miedzy czerwonymi jest przerwa... I tak zachowalem ... Pin musialem przeoczyc, poniewaz sa w rownym rzadku ustawione .. Wtedy by byly kable przesuniete o 1 do przodu ....
Milesm bo wmawiacie mi ....
Dobrze policzylem ty problem... 1 pin w zlaczu wentylatora zostawilem pusty ( wtedy nie bylo by zachowanego odstepu gdybym sie wpial ) no i wlasnie ten 1 pin mi brakuje.....
Milesm zauwaz ze tutaj rowniez masz odstep miedzy przewodami 2 czerwone kable . I jest kwadracik pusty . A piny w wiatraku nie uwzgledniaja tego Nie ma przerwy miedzy nimi...
hm albo pomylilem strony czarne z czerwonymi ?
W wiatraku sa odsepy zachowane po stronie czarnej gdzie ich byc nie powinno ide do auta zobaczyc moze to to ...
Kable z tego wiatraka, gdzie one ida? Klimatronic?
Cos gdzies czytalem o przekaznikach, bezpiecznikach, Wiem ze jeden przekaznik podobno jest w okolicach wentylatora, cos o mostku przekaznika rowniez przeczytalem. Zna ktos glebiej ten temat?
Chyba ze kable pomieszalem ?
Wiazka z czerwonymi idzie od strony kierowcy ?
Wiazka z czarnymi idzie strona pasazera?
Ale hmm, ale nie jest wykonalne chyba pomieszac te 8 kabli ...
[ Dodano: 2011-01-29, 17:23 ]
No i kupa...
Mimo to wentylator sie nie zalacza....
za tydzien/poltora bede kupowal drugi zobaczymy.
[ Dodano: 2011-01-29, 18:24 ]
Gdzies wyczytalem ciekawa odpowiedz na problem Wysłany: 2010-05-16, 19:17
sprwadzilem wszystko mam chyba problem z panelem klimatronika poniewaz nie mam napiecia na cienkim czerwonym przewodzie w czarnej kostce przekaznika /zolty 40a/ co powoduje ze przekaznik nie chce zamknac polaczenia wywolujacego prace wentylatora , rozebralem zolty przekaznik i jak recznie przyciskam ta blaszke w przekazniku to wentylator sie zalacza i chodzi wszystko klima rowniez , mam wielka prosbe czy moglby ktos sprawdzic jakie powinno byc napiecie na tym cienkim czerwonym przewodzie ? idealnie bylo by sprawdzic na dobrym panelu ale jestem w uk i nie mam mozliwosci do nikogo podjechac
o co chodzi z recznym wciskaniem przekaznika?
[ Dodano: 2011-01-29, 18:33 ]
Tak nagle sie to stalo. Gasilem auto ogrzewanie cykalo nagle sie stracilo....
Ostatnio zmieniony przez shreeek 2011-01-29, 15:48, w całości zmieniany 3 razy
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-01-29, 18:40
shreeek napisał/a:
Milesm zauwaz ze tutaj rowniez masz odstep miedzy przewodami 2 czerwone kable . I jest kwadracik pusty . A piny w wiatraku nie uwzgledniaja tego Nie ma przerwy miedzy nimi...
To nie ma nic do rzeczy, nie jest powiedziane, że jeżeli w jednej kostce kolejność przewodów jest 1,2,3,4,5 to w drugiej kostce na drugim końcu wiązki ma być tak samo.
Proponowałbym pomierzyć napięcia na każdym przewodzie przy odłączonej dmychawie, wtedy będziemy wiedzieli czy coś jest nie tak z instalacją czy też może silnik dmuchawy umarł. Druga sprawa to czy sprawdzałeś bezpieczniki ?
shreeek napisał/a:
o co chodzi z recznym wciskaniem przekaznika?
Nie z ręcznym wciskaniem przekaźnika tylko
shreeek napisał/a:
rozebralem zolty przekaznik i jak recznie przyciskam ta blaszke w przekazniku
Jak widzisz kolega pisał o tym, że ściągnął obudowę z przekaźnika i prawdopodobnie śrubokrętem doprowadzał blaszkę do zwarcia co powodowało zamknięciu układu i wymusił tym samym przepływ prądu.
edit:
Dodam jeszcze, że przy sprawdzaniu przewodów możesz także sprawdzić sam silnik na krótko, jakiś akumulator podłączyć.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Milesm zauwaz ze tutaj rowniez masz odstep miedzy przewodami 2 czerwone kable . I jest kwadracik pusty . A piny w wiatraku nie uwzgledniaja tego Nie ma przerwy miedzy nimi...
To nie ma nic do rzeczy, nie jest powiedziane, że jeżeli w jednej kostce kolejność przewodów jest 1,2,3,4,5 to w drugiej kostce na drugim końcu wiązki ma być tak samo.
Proponowałbym pomierzyć napięcia na każdym przewodzie przy odłączonej dmychawie, wtedy będziemy wiedzieli czy coś jest nie tak z instalacją czy też może silnik dmuchawy umarł. Druga sprawa to czy sprawdzałeś bezpieczniki ?
shreeek napisał/a:
o co chodzi z recznym wciskaniem przekaznika?
Nie z ręcznym wciskaniem przekaźnika tylko
shreeek napisał/a:
rozebralem zolty przekaznik i jak recznie przyciskam ta blaszke w przekazniku
Jak widzisz kolega pisał o tym, że ściągnął obudowę z przekaźnika i prawdopodobnie śrubokrętem doprowadzał blaszkę do zwarcia co powodowało zamknięciu układu i wymusił tym samym przepływ prądu.
Nie zrozumiales mnie, Chodzilio mi o ta kostke. Kostke wpinasz w wentylator. Widocznie pomylilem sie w kablach . Czerwone poszly na druga strone a czarne an druga dlatego nie pasowalo.
Moze narysuje
czerw | | zielony
| Brazowy
czerw | | Niebieski
zolty | | brazowy
bialy |
podczas gry wpinalem
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Goli kolejnosc znam ! Ino ktory kabel to B1 a ktory to A1 ... tutaj rodzi sie pytanie .
Moze ten fakt rowniez bedzie istotny ...
Service dopiero po 2-3 minutach sie zaswietla,. A tak moge regulowac predkosc wentylatorow mimo ze nie pracuja...
Ostatnio zmieniony przez shreeek 2011-01-29, 23:58, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach