Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-10-23, 22:45 Brak oleju w silniku i komunikat gadaczki
Dnia dzisiejszego z nieznanych mi przyczyn ubył w dość błyskawicznym tempie bo na odcinku 200m cały olej silnikowy, po śladach oleju na jezdni można stwierdzić iż odbyło się to pod ciśnieniem gdyż ślady były dość szerokie o charakterze rozpryskowym, objawy: zapalenie się kontrolki z wykrzyknikiem, zapalenie się kontrolki z "konefką", zapalenie się kontrolki stop oraz ostrzeżenie dźwiękowe, które w języku niemieckim brzmi tak:
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Zbyszek komunikat brzmi Ciśnienie oleju w silniku brak natychmiast zatrzymać się sprawdzić stan oleju na sztabce mierniczej zobaczyć instrukcje obsługi
Żeby to wszystko było takie proste jak ta gadaczka mówi a cala reszta zrobi się sama
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-10-25, 20:10
No i wszystko zostało wyjaśnione sprawcą całego zamieszania jest przedstawiony na zdjęciu poniżej wąż z opaską zaciskową, spadł sobie z niewiadomych przyczyn i stało się
Z tego złego chociaż silnik mam zakonserwowany przed zimą
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-10-25, 21:42
Coś mi się wydaje, że przyczyną uszkodzenia jest właśnie ta opaska zaciskowa, której nie powinno tam być - wąż ciśnieniowy ktoś naprawił domowym sposobem.
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2010-10-25, 22:01
Ten wąż powinien być zaciśnięty prasą - Arek ma rację, puściło połączenie które ktoś naprawiał opaską. Bardzo ryzykowna sprawa, proponuje to szybko zamienić na coś oryginalnego, ewentualnie sprasować obecny wąż.
Nie widzę co ten wąż łaczy, ale wynika z tego że obwód ciśnienia oleju zostal przerwany podczas pracy silnika na jakiś czas.
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-10-25, 22:35
To właśnie puściła oryginalna opaska dlatego na chwilę obecną założyli taką a nie inną opaskę, jutro z nimi pogadam i się dowiem gdzie można takie opaski w Kaliszu naprasować. Jeżeli chodzi o połączenie tego węża to jest on połączony z jakąś chłodniczką.
[ Dodano: 2010-10-26, 00:00 ]
Dokładnie te węże wyglądają tak
Cena też kosmos w ASO (jeżeli ceny się nie zmieniły i są takie jak pokazuje mój Dialogys) to jakieś 450zł bo to jest zespół dwóch węży
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-10-26, 21:11
Poszukaj w swojej okolicy zakładu zajmującego się hydrauliką siłową. W LBN jest taki zakład na ul. Janowskiej i tam dorobią każdy wąż wysokiego ciśnienia (ostatnio dorabiany był do strażackiego podnośnika hydraulicznego) , abyś tylko dostarczył uszkodzony na wzór. Ceny oczywiście nie takie jak podaje Dial
Jak robią w LBN, to pewnie w Kaliszu też
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-10-26, 21:28
Arku już znalazłem tylko jak na złość mechanikom się nie chce dupy ruszyć do roboty i powiedzieli, że nie cieknie to nie spadnie. Więc im powiedziałem, że "jak teraz siądzie to Was będę wołał, żebyście mnie odholowali i najlepiej jak to się stanie w dniu wszystkich zmarłych". Tak więc będę sobie śmigał aż nie trzaśnie albo jak się wkurzę to sobie w sobotę sam wjadę, spuszczę olej odkręcę oba te węże i w poniedziałek sobie zaniosę do zakucia.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-10-26, 21:38
W poniedziałek, to życzę Ci sukcesów Chyba nawet tym, co obchodzą to święto by nie zrobili - ze strachu zapewne z pewnością
Dla przypomnienia, to z soboty na niedzielę zmiana czasu, a w poniedziałek Wszystkich Świętych
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-10-26, 21:45
Nie mówię, że w tą sobotę a co to jedna sobota w roku jest
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach