Safrane ph: phase 2
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: bardzo dobra ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 219 Skąd: LU
Wysłany: 2012-01-14, 08:01
HIRO napisał/a:
Nie mówcie mi koledzy że to cudowny czujniczek na nagrzewnicy poleciał
Niestety to najprawdopodobniej wina waśnie czujnika obok pedału gazu.
Baaardzo częsty przypadek.
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2012-01-15, 09:05
Absurd. Czujnik działa albo nie - zdejmiesz wtyczke pojawia się błąd 3d.
Sprawdz na krótko ten czujnik, działa na zasadzie oporności.
Czyli czujnik nie działa - wywala bład 3d. Jak błędu nie ma - czujnik działa.
Ostatnio zmieniony przez Daroot 2012-01-15, 09:05, w całości zmieniany 1 raz
przed chwilą sprawdziłem i niema żadnego błedu Jeszcze mam pytanko czy uwalony czujnik temp zew może być powodem? dzisiaj przez cały dzień pokazywał -1 a było ponoć na plusie. Mam jeszcze pyt czy po włączeniu odparowania szyb klimatronic odpala wam zawsze na full wentylotor czy jest z tym różnie?
_________________ Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2012-01-15, 21:23
HIRO napisał/a:
Jeszcze mam pytanko czy uwalony czujnik temp zew może być powodem? dzisiaj przez cały dzień pokazywał -1 a było ponoć na plusie.
Na ten czujnik zewnętrzny musisz brać poprawkę, u mnie np myli się o 3 stopnie. Jest -1 na dworze a pokazuje +2, poza tym on nie bierze udziału w sterowaniu panelem Czy sprawdzałeś wentylatorek w klimatroniku ? Termistor może być sprawny ale jak wentylatorek przy nim nie działa to ogrzewanie wariuje ewentualnie kratka wlotu powietrza do tego czujnika może być zasyfiona, żaden błąd się nie pokaże. Odnośnie nawiewu na szyby to czasami u mnie po włączeniu startuje od połowy i muszę ręcznie podkręcić a czasami wystartuje na maksa i po jakimś czasie zwalnia do połowy. Kiedyś ktoś mówił, przy okazji przygasających zegarów, problem z altkiem, że to przez to dmuchawa świruje. Z tym, że w starych dieslach no przy badaniu ładowania urządzenia diagnostyczne zawsze informują aby silnik wkręcić na 2000obr.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
od wiatraczka Zbynek zacząłem No nic muszę się z kimś z Łódeczki omówić i sprawdzić jak to jest z tym climatronikiem. Aha jeszcze jedno! czy uwalony czujnik temp we wlocie pow jest przypisany do jakiegoś błędu? i czy to samo tyczy się Termistora? pomijam tu oczywiście zabrudzenie tego elementu i nie działający wiatraczek
[ Dodano: 2012-01-16, 14:14 ]
no i pojawił sie błąd 7c po lewej stronie
_________________ Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Alizee
Typ silnika: G8T760
Wiek: 34 Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 110 Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 2012-01-17, 21:37
U mnie jak włączę nawiew na szybę to od takiej pozycji jak była przed zgaszeniem to idzie na max. A tak zapamiętuje normalnie ustawienia temp i prędkość.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach