Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-09-20, 00:38
Do tego od razu autko oklejone naklejkami klubowymi
Safrane ph: II
Rocznik: 2000
Pojemność: 3.0 V6 24V
Wersja wyposażenia: 3.0 V6 24V
Dołączył: 25 Sie 2010 Posty: 11 Skąd: Chrzanów
Wysłany: 2010-09-28, 14:00
Panowie, pojawił się pierwszy problem. Mianowice, zaraz po włączeniu silnika, bądź kiedy silnik jest ciepły (po godzinnej jeździe) podczas zatrzymania (np. światła, korek) samochodu na "Drive" z wciśniętym pedałem hamulca obroty silnika falują w granicach wartości: 200 - 1000. Po jakiś kilkunastu sekundach powoli się uspokaja i zakres obrotów to: 400 - 600.
Czy powinienem się tym zacząć przejmować? Jest to bardzo irytujące, silnik zachowuje się, jakby miał się wyłączyć, a po chwili ratować się wyższymi obrotami.
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-09-28, 16:25
Sprawdź silniczek krokowy być może się zacina co objawia się taką a nie inną pracą silnika.
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-09-29, 10:53
Szukaj pomiędzy przepustnicą, a bocznikiem rury dolotowej powietrza
silossi napisał/a:
obroty silnika falują w granicach wartości: 200 - 1000. Po jakiś kilkunastu sekundach powoli się uspokaja i zakres obrotów to: 400 - 600.
Mam nadzieję, że dobrze odczytujesz obrotomierz, bo po spoczynkowej kresce z "0", kolejna gruba to 500 obr/min. Na fotce obroty w przedziale 750-800 obr/min
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 371 Skąd: Legnica
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-09-30, 17:12
To fotka dla upamiętnienia jazdy 1500km na Pb, po zrobieniu głowicy w poprzednim silniku Obecnie wskazówka znajduje się po drugiej stronie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach