Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Gałka zmiany biegów
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-25, 23:01    

hehe, Bieniu - świecący przykład z avatara jak delikatnie obchodzić się ze wszystkim:P
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-25, 23:02    

ha ha ha Red to było dobre Wesoly
 
 
Bieniu 
Starszy pisarz


Safrane ph: bd
Rocznik: bd
Pojemność: bd
Wersja wyposażenia: bd
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 247
Skąd: bd
Wysłany: 2008-11-25, 23:23    

oj tam trochę mi się za dużo gazu wcisnęło i zaraz afera Wesoly
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-26, 00:35    

Jazda emocje wiesz itd Rotfl
 
 
AGA_I_PRZEMO 
Użytkownik
Nasze złotko :)

Safrane ph: II
Rocznik: 1997.11.30
Pojemność: 2.5 20V + BRC Plug&Drive
Wersja wyposażenia: Camarque
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 39
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 9
Skąd: Zabrze/Gliwice
Wysłany: 2010-03-12, 12:20    

Jak juz mowa tutaj o gałkach Mruga to mam pytanie czy ktoś z Was dobierał się do gałki w automacie? chodzi mi o to że calkiem możliwe że poprostu padł mi przycisk SPORT i chcial bym sie dobrać do niego... na gałce widze jedną śrubę od strony pasażera a nie chciał bym nic połamać... moze macie jakieś rysunki z dialogysa ?
 
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-03-12, 13:07    

Proszę bardzo Wesoly
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
AGA_I_PRZEMO 
Użytkownik
Nasze złotko :)

Safrane ph: II
Rocznik: 1997.11.30
Pojemność: 2.5 20V + BRC Plug&Drive
Wersja wyposażenia: Camarque
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 39
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 9
Skąd: Zabrze/Gliwice
Wysłany: 2010-03-12, 13:24    

dziękuje bardzo arku. Wesoly myśle że jak odkręce tą śrubkę to gałka powinna wyjsć do góry a resztę sie zobaczy Mruga wyjdzie w praniu....

Może ktoś jeszcze coś napisze, ktos kto moze to już przerabiał ?
 
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-03-12, 13:39    

Po lewej stronie dźwigni, jak zdejmiesz (lub nawet podniesiesz mieszek) jest kostka połączeniowa przycisku trybu sport. Zanim zaczniesz wszystko demontować może warto najpierw zewrzeć tam przewody i zobaczyć, czy zapali się symbol na wyświetlaczu ? Tak samo można po rozłączeniu sprawdzić miernikiem, czy przycisk działa (zwiera obwód).
Znacznie mniej wyciągania, bo jedynie boczne plastiki obok dźwigni i mieszek do góry Wesoly
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
AGA_I_PRZEMO 
Użytkownik
Nasze złotko :)

Safrane ph: II
Rocznik: 1997.11.30
Pojemność: 2.5 20V + BRC Plug&Drive
Wersja wyposażenia: Camarque
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 39
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 9
Skąd: Zabrze/Gliwice
Wysłany: 2010-03-12, 13:57    

arek jesteś wielki!!! właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem!!! Padam teraz wiem jak to ugryźć i jak sprawdzić!
naprawde wielkie dzięki!

lecz właśnie przyszło mi do głowy kolejne pytanie:

czy gdyby awarii uległ sterownik ASB i przez to nie włączał trybu SPORT to czy nie wywaliło by kontrolki skrzyni i/lub service ? Zaznaczam że skrzynia działa poprawnie prócz trybu sport którego nie można uruchomić...

Znajomy mechanik podejrzewa fizyczna usterkę włącznika trybu SPORT więc najpierw w tym kierunku idę...
 
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-03-13, 00:20    

Przemku, możliwe, że jest gdzieś przerwa połączenia pomiędzy włącznikiem a sterownikiem, ale nie jestem fachowcem od ASB. Od przycisku do głównego złącza sterownika sam możesz przepatrzeć.
Warto samemu sprawdzić to co jest najprostsze, zanim udasz się na zapewne drogą naprawę. Jak by coś, to zawsze można próbować jeszcze sprawdzić cały układ na CLIP'ie, który przetestuje też funkcje automatycznej skrzyni biegów. Zawsze to taniej i człowiek jest przygotowany na ewentualną naprawę. Jak by coś grubszego, to bez funkcji "sport" tez można jeździć Wesoly
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 15