Safrane ph: II
Rocznik: 1997.11.30
Pojemność: 2.5 20V + BRC Plug&Drive
Wersja wyposażenia: Camarque
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 9 Skąd: Zabrze/Gliwice
Wysłany: 2010-03-12, 12:20
Jak juz mowa tutaj o gałkach to mam pytanie czy ktoś z Was dobierał się do gałki w automacie? chodzi mi o to że calkiem możliwe że poprostu padł mi przycisk SPORT i chcial bym sie dobrać do niego... na gałce widze jedną śrubę od strony pasażera a nie chciał bym nic połamać... moze macie jakieś rysunki z dialogysa ?
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-03-12, 13:39
Po lewej stronie dźwigni, jak zdejmiesz (lub nawet podniesiesz mieszek) jest kostka połączeniowa przycisku trybu sport. Zanim zaczniesz wszystko demontować może warto najpierw zewrzeć tam przewody i zobaczyć, czy zapali się symbol na wyświetlaczu ? Tak samo można po rozłączeniu sprawdzić miernikiem, czy przycisk działa (zwiera obwód).
Znacznie mniej wyciągania, bo jedynie boczne plastiki obok dźwigni i mieszek do góry
Safrane ph: II
Rocznik: 1997.11.30
Pojemność: 2.5 20V + BRC Plug&Drive
Wersja wyposażenia: Camarque
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 9 Skąd: Zabrze/Gliwice
Wysłany: 2010-03-12, 13:57
arek jesteś wielki!!! właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem!!! teraz wiem jak to ugryźć i jak sprawdzić!
naprawde wielkie dzięki!
lecz właśnie przyszło mi do głowy kolejne pytanie:
czy gdyby awarii uległ sterownik ASB i przez to nie włączał trybu SPORT to czy nie wywaliło by kontrolki skrzyni i/lub service ? Zaznaczam że skrzynia działa poprawnie prócz trybu sport którego nie można uruchomić...
Znajomy mechanik podejrzewa fizyczna usterkę włącznika trybu SPORT więc najpierw w tym kierunku idę...
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-03-13, 00:20
Przemku, możliwe, że jest gdzieś przerwa połączenia pomiędzy włącznikiem a sterownikiem, ale nie jestem fachowcem od ASB. Od przycisku do głównego złącza sterownika sam możesz przepatrzeć.
Warto samemu sprawdzić to co jest najprostsze, zanim udasz się na zapewne drogą naprawę. Jak by coś, to zawsze można próbować jeszcze sprawdzić cały układ na CLIP'ie, który przetestuje też funkcje automatycznej skrzyni biegów. Zawsze to taniej i człowiek jest przygotowany na ewentualną naprawę. Jak by coś grubszego, to bez funkcji "sport" tez można jeździć
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach