Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Duze spalanie???
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-06, 18:38    Duze spalanie???

Czesc powiedzcie mi co moze byc odpowiedzialne za duze spalanie.Autko mi pali 23 litry gazu i wydaje mi sie ze to troszke za duzo.Bylem na regulacji wymienilem filtr powietrza i nic niepomoglo.Ma ktos jakis pomysl co moze powodowac takie spalanie?Dodam ze czy jezdze szybko czy wolno to nic sie niezmienia.
Pozdrowienia
 
 
Darek 
Nałogowiec

Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 6 razy
Wiek: 52
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 808
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2008-10-06, 21:54    

Wydaje mi się że to wciąż kwestia regulacji. Spróbuj z innym gazownikiem
_________________
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
 
 
Bieniu 
Starszy pisarz


Safrane ph: bd
Rocznik: bd
Pojemność: bd
Wersja wyposażenia: bd
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 247
Skąd: bd
Wysłany: 2008-10-06, 23:01    

To na pewno kwestia regulacji, jeśli jeździsz w miarę spokojnie po mieście to powinno spalanie maksymalne być w granicach 17-18 litrów LPG
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-07, 13:37    

Kwestia regulacji, lub też padającej sondy lambda. Przed wymianą autko paliło mi około 13l w mieście, a kiedy wymieniłem sondę na bosha, to zeszło do 11,5l. Pozdr
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-10-07, 14:09    

Ewentualnie sprawdź układ hamulcowy czy aby gdzieś coś lekko nie trzyma. Mogą gdzieś być opory, objawy nie są odczuwalne w czasie jazdy ale odczuć je można dopiero przy tankowaniu.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-07, 17:24    

Czesc dzieki za podpowiedzi pojade jeszcze raz na regulacje zobaczymy co to da.Napisze o rezultatach.
 
 
Bieniu 
Starszy pisarz


Safrane ph: bd
Rocznik: bd
Pojemność: bd
Wersja wyposażenia: bd
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 247
Skąd: bd
Wysłany: 2008-10-08, 00:33    

Skoro masz instalację podpiętą do sondy lambda to znaczy że jest to instalka drugiego stopnia, więc podczas sprawdzania u gazownika sprawdzana jest też sonda.
 
 
pawelsafrane 
Klubowicz


Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2,2 dCi
Wersja wyposażenia: Privilege
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 196
Skąd: Chełm
Wysłany: 2010-03-12, 01:30    

Ciąg dalszy problemu ze spalaniem Smutny Co może być przyczyną tego, że 2,0 pali 20l na 100km? Gaz nie ucieka, filtry, kable, świece, kopułka nowe, hamulce nie trzymają, jeździłem kilka razy na regulację i nic, podejrzewałem sondę lambda ale jak mówią gazownicy I gen jest i sonda tu nie ma nic do rzeczy, ale może to bez sensu ale znalazłem coś takiego http://www.agaz.pl/artykuly_lpg.php?ktory=1 to jest opis I gen a mój przełącznik gazu wygląda identycznie jak z tego http://www.agaz.pl/artykuly_lpg.php?ktory=2 opisu więc niby z II to może mam II gen a wtedy sonda ma znaczenie Niepewny już zgłupiałem z tym spalaniem, dodam tylko, że benzyny też mocno ubywa
Mruga
_________________
Były:
Renault Safrane ph2, 1997r. 2.0B+G,
Renault Safrane ph1, 1995r, 2.0B+G,
Opel Vectra, 1.6 1991r, B+G,
Peugeot 309, 1.9d 1992r,
Fiat 126p, 1991
Wartburg 353, 1988r,
 
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-03-12, 10:18    

Paweł, jeżeli jest to nawet pozostałość po II generacji, a wymontowano silnik krokowy do LPG i zastąpiono go śrubą regulacyjną, to w takim przypadku sonda tlenu nie ma wpływu na skład i ilość mieszanki dostarczanej do silnika.
Piszesz o dość dużym spalaniu gazu i benzyny, więc nasuwa mi się pytanie, jak jest z dogrzaniem silnika ?
Może któryś czujnik lub termostat ? Jakie są obroty biegu jałowego ?
Może chodzi "na ssaniu", lub zbyt szybko otwiera duży obieg ?
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
desperos 
Klubowicz
Mr RESET :D


Safrane ph: Subaru Impreza
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.0 SOHC
Wersja wyposażenia: GL
Typ pojazdu: G10-
Typ silnika: EJ20E
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 331
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-03-12, 10:23    

Paweł a może pomyśl nad blosem...chociaż to tylkorozwiązanie dla lpg,a skoro i benzynki ubywa sporo to,hmm termostat się zawiesił i płyn lata na dużym obiegu,niedogrzany...świece i przewody WN domagają się wymiany...
_________________
""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę...""
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15