Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
przy skręcie w prawo - coś stuka
Autor Wiadomość
pawellike 
Użytkownik


Safrane ph: I
Rocznik: 1996
Pojemność: 2500
Wersja wyposażenia: RT
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 46
Skąd: Sobolew
Wysłany: 2010-02-07, 15:17    przy skręcie w prawo - coś stuka

Witajcie Forumowicze Mruga
To jest moja druga Renówka w zyciu, jak i drugie auto w sumie
Mam pytanie, może ktos pomoże, co to za stuki dochodzą gdy w czasie jazdy, czy to powoli czy szybciej na dołkach mi coś postukuje? Myslałem nad maglownicą, badź końcówkami drążka......
Druga sprawa...auto dziwnie się zachowuje, jakby ściagało raz w prawo, raz w lewo
No i oczywiście czytając posty widzę,że to normalna sprawa - postukiwanie w tylnym prawym kole.... na dołkach rzecz jasna bądź garbach.
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-02-07, 15:55    

Możliwości jest kilka: przegub zewnętrzny, jeżeli stuka w czasie jazdy przy skręcie, sworzeń wahacza lub łożysko mcphersona.
Z tyłu albo poduszka górna mocowania amortyzatora, albo sam amortyzator stracił właściwości tłumiące.
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Daroot
Nałogowiec
Grażyna zrób mnie kapuczina


Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 608
Wysłany: 2010-02-07, 16:21    

jesli sciaga raz w prawo albo raz w lewo to zbiezny lub bardziej rozbiezny. Czyli luz na końcówce albo na drążku...
 
 
Cakes 
Klubowicz
Sajt Destraktor :D


Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 320
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2010-02-07, 21:23    

Z przodu stawialbym na sworzen. Skubaniec strasznie stuka jak ma rozerwane gumy. Z tylu 99% gorne mocowanie amortyzatora.
_________________

блог
 
 
 
pawelsafrane 
Klubowicz


Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2,2 dCi
Wersja wyposażenia: Privilege
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 196
Skąd: Chełm
Wysłany: 2010-02-13, 18:05    

Ja w pon. będę wymieniał sworzeń i dwa łączniki stabilizatora koszt 92zł. powiem tylko, że na naszych drogach to się często wybija wymieniałem je w zeszłym roku w kwietniu i znów stuka Mruga
_________________
Były:
Renault Safrane ph2, 1997r. 2.0B+G,
Renault Safrane ph1, 1995r, 2.0B+G,
Opel Vectra, 1.6 1991r, B+G,
Peugeot 309, 1.9d 1992r,
Fiat 126p, 1991
Wartburg 353, 1988r,
 
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-02-13, 20:12    

Nie koniecznie powodem uszkodzenia tych części jest stan dróg ale także warunki pogodowe. A wiedząc jaką mamy zimę w tym roku możemy się domyśleć jak po tyłku dostały elementy metalowo gumowe w zawieszeniu naszych safranek.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-02-14, 22:08    

Pamiętacie, że Safrane to dość ciężkie auto i założenia taniego sworznia najczęściej kończy się jego ponowna wymiana za kilka miesięcy Smutny
Lepiej dołożyć i zakupić coś z wyższej półki: Lemförder, TRW, ale mieć spokój przez kilka lat. Sasic wytrzymał mi od jesieni do wiosny, natomiast TRW jeździ już 3 rok (płaciłem wówczas ok. 85zł/szt)
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
pawellike 
Użytkownik


Safrane ph: I
Rocznik: 1996
Pojemność: 2500
Wersja wyposażenia: RT
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 46
Skąd: Sobolew
Wysłany: 2010-02-14, 23:41    

Na dniach auto trafi do mechaniora na przegląd zawieszenia i hamulcow Ciekawe co mi powie ciekawego
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 16