Safrane ph: I
Rocznik: 1996
Pojemność: 2500
Wersja wyposażenia: RT
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 46 Skąd: Sobolew
Wysłany: 2010-02-07, 15:17 przy skręcie w prawo - coś stuka
Witajcie Forumowicze
To jest moja druga Renówka w zyciu, jak i drugie auto w sumie
Mam pytanie, może ktos pomoże, co to za stuki dochodzą gdy w czasie jazdy, czy to powoli czy szybciej na dołkach mi coś postukuje? Myslałem nad maglownicą, badź końcówkami drążka......
Druga sprawa...auto dziwnie się zachowuje, jakby ściagało raz w prawo, raz w lewo
No i oczywiście czytając posty widzę,że to normalna sprawa - postukiwanie w tylnym prawym kole.... na dołkach rzecz jasna bądź garbach.
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-02-07, 15:55
Możliwości jest kilka: przegub zewnętrzny, jeżeli stuka w czasie jazdy przy skręcie, sworzeń wahacza lub łożysko mcphersona.
Z tyłu albo poduszka górna mocowania amortyzatora, albo sam amortyzator stracił właściwości tłumiące.
Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2,2 dCi
Wersja wyposażenia: Privilege Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 196 Skąd: Chełm
Wysłany: 2010-02-13, 18:05
Ja w pon. będę wymieniał sworzeń i dwa łączniki stabilizatora koszt 92zł. powiem tylko, że na naszych drogach to się często wybija wymieniałem je w zeszłym roku w kwietniu i znów stuka
_________________ Były:
Renault Safrane ph2, 1997r. 2.0B+G,
Renault Safrane ph1, 1995r, 2.0B+G,
Opel Vectra, 1.6 1991r, B+G,
Peugeot 309, 1.9d 1992r,
Fiat 126p, 1991
Wartburg 353, 1988r,
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-02-13, 20:12
Nie koniecznie powodem uszkodzenia tych części jest stan dróg ale także warunki pogodowe. A wiedząc jaką mamy zimę w tym roku możemy się domyśleć jak po tyłku dostały elementy metalowo gumowe w zawieszeniu naszych safranek.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-02-14, 22:08
Pamiętacie, że Safrane to dość ciężkie auto i założenia taniego sworznia najczęściej kończy się jego ponowna wymiana za kilka miesięcy
Lepiej dołożyć i zakupić coś z wyższej półki: Lemförder, TRW, ale mieć spokój przez kilka lat. Sasic wytrzymał mi od jesieni do wiosny, natomiast TRW jeździ już 3 rok (płaciłem wówczas ok. 85zł/szt)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach