Witam, ostatnio wlalem 4 l do zbiornika spryskiwaczy (dodam jeszcze ze mam ksenony wiec jest tez 2 zbiorniczek polaczony ze zbiorniczkiem na przednia szybe), po kilku dniach zaczal informowac "Las glas nivu minimo" czy cos takiego:), dolalem 5 kolejnych litrow ale chyba nie doszedl do konca, informacje zniknely ale po tygodniu znow mowi.
Nie uzywam tego nie wiadomo jak duzo, a plyn na 100% nie wycieka bo sprawdzalem.
Ktos wie ile go wogole wchodzi? Czy ksenony duzo pozeraja tego plynu?
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2009-01-17, 18:49
Jak tak mówi na pełnym to problem tkwi w pływaku mierzącym poziom płynu. Prawdopodobnie się zawiesza.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2009-01-17, 19:09
Ano to normalka bo przy ksenonach zużywa się dużo wachy.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Pompka spryskiwaczy reflektorów daje dużo większe ciśnienie niż pompka do spryskiwaczy szyb, dlatego tak szybko znika Ci płyn do spryskiwaczy.
Po drugie trzeba nauczyć się go używać, gdyż na spryskiwacze psika chyba zawsze przez 2 sekundy, a nie tylko na czas uruchomienia przełącznika. Warto więc szybkę spryskiwać raz a dłużej niż klilka razy po krótkim psiknięciu.
Lub wyłączać światła na chwilę wtedy spryskiwacze reflektorów nie działają. Nalewając płyn do spryskiwaczy należy pamiętać że by zawsze lać pod korek gdyż najpierw jest napełniany zbiorniczek od spryskiwaczy lamp a później przelewa się do zbiorniczka spryskiwaczy szyby
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2009-01-19, 03:42
Bieniu napisał/a:
Lub wyłączać światła na chwilę wtedy spryskiwacze reflektorów nie działają. Nalewając płyn do spryskiwaczy należy pamiętać że by zawsze lać pod korek gdyż najpierw jest napełniany zbiorniczek od spryskiwaczy lamp a później przelewa się do zbiorniczka spryskiwaczy szyby
Wyłączanie świateł na czas spryskiwania szyby jest chyba trochę bez sensu
Co do kolejności napełniania zbiorniczków to jest dokładnie na odwrót. Najpierw jest napełniany zbiornik od szyb a później od reflektorów. Załóżmy, że skończył się nam płyn w zbiorniku od szyby. Chcemy uzupełnić, ale mamy niewielki zapas. I co, jesteśmy w d..pie bo cały zapas pójdzie w zbiornik od reflektorów. Ze względów bezpieczeństwa ważniejsze są czyste szyby niż reflektory. Gdyby było inaczej spryskiwacze lamp były by montowane obowiązkowo w każdym samochodzie.
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2009-01-19, 16:35
witam czy można odłączyć spryskiwacze reflektorów
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2009-01-19, 21:23
igorjast napisał/a:
Bieniu napisał/a:
Lub wyłączać światła na chwilę wtedy spryskiwacze reflektorów nie działają. Nalewając płyn do spryskiwaczy należy pamiętać że by zawsze lać pod korek gdyż najpierw jest napełniany zbiorniczek od spryskiwaczy lamp a później przelewa się do zbiorniczka spryskiwaczy szyby
Wyłączanie świateł na czas spryskiwania szyby jest chyba trochę bez sensu
Co do kolejności napełniania zbiorniczków to jest dokładnie na odwrót. Najpierw jest napełniany zbiornik od szyb a później od reflektorów. Załóżmy, że skończył się nam płyn w zbiorniku od szyby. Chcemy uzupełnić, ale mamy niewielki zapas. I co, jesteśmy w d..pie bo cały zapas pójdzie w zbiornik od reflektorów. Ze względów bezpieczeństwa ważniejsze są czyste szyby niż reflektory. Gdyby było inaczej spryskiwacze lamp były by montowane obowiązkowo w każdym samochodzie.
Osobiście rozbierałem i pierwszy napełnia się zbiornik od spryskiwaczy lamp gdyż rurka z pokrywką wchodzi do tego zbiornika więc płyn leje sie najpierw do niego a potem do zbiornika na szybę.
U mnie po włączeniu spryskiwaczy na szybę psika na lampy przez 2 sek i muszę powtórzyć by znów psiknął.
Więc Igorjast jesteś w błędzie.
Ja ostatnio zużyłem 5 litrów na trasie warszawa katowice bo był duży ruch i padał śnieg.
Kotekk2 sprawdż połączenia do dysz czy nie masz wycieku lub po nocy zobacz albo podczas używania czy nie leci gdzieś spod zderzaka.
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2009-01-19, 22:00
igorjast napisał/a:
Co do kolejności napełniania zbiorniczków to jest dokładnie na odwrót. Najpierw jest napełniany zbiornik od szyb a później od reflektorów. Załóżmy, że skończył się nam płyn w zbiorniku od szyby. Chcemy uzupełnić, ale mamy niewielki zapas. I co, jesteśmy w d..pie bo cały zapas pójdzie w zbiornik od reflektorów. Ze względów bezpieczeństwa ważniejsze są czyste szyby niż reflektory. Gdyby było inaczej spryskiwacze lamp były by montowane obowiązkowo w każdym samochodzie.
Nie ma nad czym deliberować
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach