Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
PODCIĄGNIĘCIE PRĄDU W MIEJSCU RADIA
Autor Wiadomość
mSamer 
Klubowicz


Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2.2 DCI
Wersja wyposażenia: Initiale Patis
Wiek: 33
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 111
Skąd: okolice Zawiercia
Wysłany: 2009-01-06, 20:38    

hahaha dzisiaj zakupiłem sobie dwa kozacje przełączniki do tego kilka diodek małych i dużych oporniki do diodek i jeszcze koszyczek z bezpiecznikiem ;) jak tylko dorobie sobie specjalna deseczke u znajomego to zabiore się do pracy a to może potrwać kilka tygodni bo musze zebrać wymiary wnęki gdzie kiedyś była popielniczka teraz będzie tajny schowek ;)
_________________
Renault Safrane 1998r 2.5 20V Benzyna+LPG sekwencja. Wersja RXE ---->
http://www.polskajazda.pl...t/Safrane/53536
 
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-07, 02:47    

jurek201, zgadza się, kupując bezp. określamy prąd maksymalny, ale z punktu widzenia elektryczności ten prąd będzie zależeć od oporu drutu, a nie na odwrót. Opór bezp. z kolei będzie zależeć od przekroju drutu.
Sorry, bo czepiłem się wyrażenia, że "bezpieczniki nie stawiają oporu", a RedHead poprostu chciał uświadomić mSamer-a, że wartość bezp. określa się maks. prądem jaki może przez niego przepłynąć, wyrażanym w amperach.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-08, 01:18    

zgadza się - wszystko ma swój opór - nie ma przewodnika idealnego.
 
 
mSamer 
Klubowicz


Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2.2 DCI
Wersja wyposażenia: Initiale Patis
Wiek: 33
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 111
Skąd: okolice Zawiercia
Wysłany: 2009-01-08, 08:14    

dziękuje wszystkim za zainteresowanie fotki zamiszcze jak zmajstruje to co sobie wcześniej zaplanowałem dzięki za wszystkie uwagi przydadzą się ;)
_________________
Renault Safrane 1998r 2.5 20V Benzyna+LPG sekwencja. Wersja RXE ---->
http://www.polskajazda.pl...t/Safrane/53536
 
 
 
wazzabii 
Klubowicz


Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2 dT 12V
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 240
Skąd: UK
Wysłany: 2009-01-08, 16:18    

RedHead napisał/a:
zgadza się - wszystko ma swój opór - nie ma przewodnika idealnego.




ołów w temperaturze poniżej 4*K wykazuje nadprzewodnictwo.
Dla potwierdzenia tego naukowo wzbudzono indukcyjnie w ołowianym pierścieniu prąd. Pierścień przechowywano przez około 2 lata w w/w temperaturze i wykazano, że wartość prądu po tym okresie była taka sama.
Można to określić mianem przewodnika idealnego, gorzej z utrzymaniem go w odpowiedniej temperaturze.

sorry, ale to już zboczenie studenta elektrotechniki...
_________________
2x Safrane RXT 2.2dT 1999
 
 
jurek201 
Klubowicz

Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 3.0 12V
Wersja wyposażenia: RT
Wiek: 69
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 134
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-08, 19:04    

O tak, tak :) !
Jeszcze trochę to zacznie się tu dyskusja o wyższości drutów ze srebra nad drutami z miedzi i wszyscy w Safranach zaczną zastanawiać się nad wymianą kabli w autkach;) To tak odnosnie "dyskusji akademickiej" :) :) :)
 
 
mSamer 
Klubowicz


Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2.2 DCI
Wersja wyposażenia: Initiale Patis
Wiek: 33
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 111
Skąd: okolice Zawiercia
Wysłany: 2009-01-08, 22:03    

Hehe no ale dobrze że są i tacy którzy mają pojęcie na ten temat sam zastanawiam się nad studiowaniem elektromechaniki alektrotechniki albo coś w tym kierunku tylko związane z silnikami samochodowymi. To tak poza tematem,
A wracając do niego to jeszcze nic się do roboty nie wziołem bo czasu brak musze zrobić wymiar otworu w którym jest zapalniczka i dorobić tam blacik drewniany w którym umieszcze przełączniki i inne pierdoły
_________________
Renault Safrane 1998r 2.5 20V Benzyna+LPG sekwencja. Wersja RXE ---->
http://www.polskajazda.pl...t/Safrane/53536
 
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2009-01-08, 23:17    

Michał, jak już wyposażysz swoją safi w większą ilość odbiorników poboru prądu, to pomyśl o odpowiednio większym aku, niz 55 Ah zalecanym do tego modelu :)
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-08, 23:23    

Myślę że większe aku nie będzie potrzebne aku jest dobierane do auta z małym zapasem żeby na przykład ciągnąc kemping na światłach nic nie przygasało chyba że chce sobie kolega jeszcze zamontować jakuzi :) :) :) większe aku będzie stale niedoładowywane :) :) :)
 
 
mSamer 
Klubowicz


Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2.2 DCI
Wersja wyposażenia: Initiale Patis
Wiek: 33
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 111
Skąd: okolice Zawiercia
Wysłany: 2009-01-08, 23:24    

Masz racje ale narazie nie będe brał więkrzego przy następnej wymianie dopiero troszke więkrzy kupie bo kilka diodek rozgałęźnik zapalniczki (3x pod gps i ładowarke których żadko używam) nie powinno rozładowywać akku no nie ?? :)
_________________
Renault Safrane 1998r 2.5 20V Benzyna+LPG sekwencja. Wersja RXE ---->
http://www.polskajazda.pl...t/Safrane/53536
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 15