Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2017-05-14, 20:30
Jeszcze parę drobiazgów do poprawy i możesz się wybierać. Serdecznie Cię tu powitam
Wymieniłem rozrząd w moim 2.2dt wraz z wałkiem oraz kołem pasowym wałka rozrządu . Dźwigienki też nowe . Popychacze rozruszane bo się zastały na starym wałku .
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: przejściowa ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 36 Dołączyła: 21 Lis 2011 Posty: 23 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-13, 13:40
Jeszcze taki raporcik z weekendu majowego:
- wymieniony olej i filtr oleju wraz z płukaniem silnika,
- zdiagnozowano półoś, która okazała się wcale nie do wymiany w całości, a jedynie nowej osłony przegubu wewnętrznego,
- naprawione podświetlenie panelu klimatyzacji,
- wymieniony podłokietnik (fotele zmieniłam 2 tygodnie wcześniej - różnicę w stanie widać na załączonym obrazku...),
- doczyszczone z asfaltu i innego chłamu felgi,
- "odrestaurowane" czernidłem plastiki,
- doczyszczona Vanishem podsufitka (miała obrzydliwe ślady w formie kropek - wyglądało to jak zatłuszczenie materiału albo grzyb),
- wyczyszczona z potężnych białych nalotów (nieidealnie, może jednak wymienię na nowe) wykładzina w bagażniku,
- wypolerowany grill i spłycenie kilku rys,
- wypolerowanie i usunięcie zażółcenia reflektorów,
- przeczyszczenie silnika z zewnątrz,
- doczyszczenie (teraz jak nówka) wygłuszenia maski.
Plany były dużo poważniejsze, miałam się bawić w mały detailing lakieru (w bliskich planach głęboka blacharka i lakiernictwo, chciałam zobaczyć w jakim faktycznie stanie są poszczególne części karoserii) i dopieszczenie foteli, ale... Życie miało swoje plany - pomagałam tacie przy Vel Satisie, czyszcząc mu dach na stołeczku (bo to cholerstwo jednak wysokie), spadłam i skręciłam kostkę, obecnie noga w gipsie i wozi mnie mąż, który jeździć nie potrafi... Choć uprawnienia formalnie ma od prawie 20 lat.
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: przejściowa ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 36 Dołączyła: 21 Lis 2011 Posty: 23 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-13, 17:48
SURU napisał/a:
Fotele piękności
10 miesięcy szukałam foteli w sensownym stanie, już rozważałam jedne w znacznie gorszej kondycji, do głębokiego odnowienia, ale w końcu udało się dorwać te i jeszcze cena bardzo przyjemna Wymagają drobnych prac renowacyjnych, jakiś cement garbarski miejscami by się przydał, wtedy będą jak nowe. Teraz jednak ważniejsza blacharka, fotele tymczasem będę regularnie konserwować.
_________________ Pozdrawiam,
Magdalena
Ostatnio zmieniony przez Ilianne 2018-05-13, 17:48, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2018-05-13, 22:34
Sporo Ci się Magdo udało zrobić przy Szafranku W sprawie foteli, to sama szpachla do skóry nie jest problemem, ale dobór koloru farby. Nie jest to czarny, raczej coś z grafitem. Mi się nie udało jeszcze dobrać mieszając czarną z szarym Dobrze to widać, gdy zerkniemy na fabryczny podłokietnik - szary u dołu, góra .... no właśnie ?
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: przejściowa ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 36 Dołączyła: 21 Lis 2011 Posty: 23 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-14, 09:15
arek napisał/a:
W sprawie foteli, to sama szpachla do skóry nie jest problemem, ale dobór koloru farby. Nie jest to czarny, raczej coś z grafitem.
Dlatego raczej rozważam oddanie ich do profesjonalnego detailingu. Zobaczymy - najpierw w wolnej chwili, po zdjęciu gipsu, spróbuję w jakimś mało widocznym miejscu może farbowaną płynną skórą. Jak wyjdzie - będzie rozwiązanie niskobudżetowe, jeśli nie - udam się do specjalisty.
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: przejściowa ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 36 Dołączyła: 21 Lis 2011 Posty: 23 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-19, 14:28
Jacek957 napisał/a:
U profesjonalistów za fotel kierowcy (trochę szpachlowania i lakierowanie) zapłaciłem 400 zł
Liczyłam się z podobną, może nawet trochę wyższą, kwotą.
Tak czy siak - na razie sama powalczę, jak efekty będą niewystarczające - oddam tapicerkę specjalistom, ma być cacy
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2018-05-30, 21:12
Przeczyściłem (wymyłem) odmę w 2.5 20V, bez demontowania kolektora ssącego Kto wie jak się do niej dostać, ten zrozumie, że zadrapania na rękach to jedynie "pikuś" Dialogys podaje, że jest przykręcona do bloku na jedną śrubę - w rzeczywistości na dwie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach