Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: arek
2010-11-03, 19:31
Vel Satis
Autor Wiadomość
Dany 
Klubowicz

Safrane ph: Koleos Ph 2
Rocznik: 2017
Pojemność: 2.0 dci 177KM 4x4 CVT X-tronic
Wersja wyposażenia: Initiale Paris
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 89
Skąd: OKR
Wysłany: 2010-10-13, 14:12    Vel Satis

Zakupilem 2003r. w Belgi z uszkodzonym turbem jak sciagne do kraju to rozwine temat.

[ Dodano: 2010-11-03, 19:19 ]
Więc tak.
Cena 3000euro
Wycena rzeczoznawcy pod zapłatę akcyzy 350zł.
Transport na lawecie 500euro
Teraz najfajniejsze Akcyza+ rejestr. 2700zł (silnik 2.2dci 18.6% z wartości eurotaxu 27.400)
Więc warto brać rzeczoznawcę ;)
A teraz naprawa:
Turbo,amortyzatory przód(2 sztuki),piasty tył z tarczami i łożyskami(2.kpl.) tarcze przód
wszystkie gumy tuleje i łączniki zawieszenia, klocki wszystkie nowe, rozrząd,wszystkie płyny i oleje+ filtry,i na koniec łańcuch+ pompa olejowa oraz panewki,+ robocizna 7300zł.

:cisza: Versalka kosztuje mnie w tej chwili 24000zł. :cisza:

:P Zdjęcia troszkę póżniej :padam:
 
 
shreeek 
Starszy pisarz


Rocznik: 3232
Pojemność: 3232
Wersja wyposażenia: 3232
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2010
Posty: 292
Skąd: zabrze
Wysłany: 2011-01-03, 10:26    .

Co ze zdjeciami ?
 
 
desperos 
Klubowicz
Mr RESET :D


Safrane ph: Subaru Impreza
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.0 SOHC
Wersja wyposażenia: GL
Typ pojazdu: G10-
Typ silnika: EJ20E
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 331
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-01-03, 10:27    

się robią :D
_________________
""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę...""
 
 
 
Dany 
Klubowicz

Safrane ph: Koleos Ph 2
Rocznik: 2017
Pojemność: 2.0 dci 177KM 4x4 CVT X-tronic
Wersja wyposażenia: Initiale Paris
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 89
Skąd: OKR
Wysłany: 2011-01-06, 20:46    re

http://renault.auto.com.p...ic.php?t=111471

Zachciało mi się to mam.

Koledzy wiem że to nie Szafka ale jeżeli macie pomysły pomóżcie tylko proszę przeczytajcie dokładnie cały temat z tamtego Forum gdzie jak na razie nikt mi nie pomógł. :zalamany: :zalamany: :zalamany: :zalamany: :zalamany: :zalamany: :zalamany: :zalamany:
Ostatnio zmieniony przez Dany 2011-01-06, 20:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Daroot
Nałogowiec
Grażyna zrób mnie kapuczina


Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 608
Wysłany: 2011-01-06, 21:07    

Dany, a ciśnienie na cylindrach jak było mierzone i ile wynosi?

Ja niestety nie znam tego silnika :(

Spróbowalbym podłączyć CLIPa pod auto i przejechał się na trasie i wtedy sprawdzał wszystkie parametry.

Przede wszystkim ciśnienie doładowania jakie jest, bo z tego co piszesz to jest niedoładowanie??? Przynajmniej tak ecu to widzi.

Jeszcze: jak Ci wyskoczy ta ikonka na zegarach, co sie dzieje z silnikiem? I kiedy ona gasnie, tylko po zgaszeniu silnika?
Ostatnio zmieniony przez Daroot 2011-01-06, 21:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-01-06, 21:14    

Daroot napisał/a:
Dany, a ciśnienie na cylindrach jak było mierzone i ile wynosi?


Kod:
Pomiar ciśnienia sprężania jest wynosi 0.9


Daroot napisał/a:
Przede wszystkim ciśnienie doładowania jakie jest, bo z tego co piszesz to jest niedoładowanie??? Przynajmniej tak ecu to widzi.


Kod:
powietrze na dolocie 8.5 z 27.8 które powinien mieć


Kod:
Proszę o dokładne czytanie postów .nie będę musiał pisać wszystkiego po parę razy
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Dany 
Klubowicz

Safrane ph: Koleos Ph 2
Rocznik: 2017
Pojemność: 2.0 dci 177KM 4x4 CVT X-tronic
Wersja wyposażenia: Initiale Paris
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 89
Skąd: OKR
Wysłany: 2011-01-06, 21:15    

Darku prosiłem o dokładne przeczytanie 0.9bar ma być i jest 0.9bar mierzone w serwisie na biegu jałowym przy 850 obr/min a w ogóle co ma turbina do tego gdy na dolocie przy tych obrotach jest 8.5kg/m a ma być27.8.

PROSZĘ CZYTAJCIE DOKŁADNIE WYELIMINUJE TO MOJE POWTÓRNE WYPOCINY :padam:

Arku dziękuje ja tak nie potrafię ;)
Ostatnio zmieniony przez Dany 2011-01-06, 21:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Darek 
Nałogowiec

Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 6 razy
Wiek: 52
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 808
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2011-01-06, 21:42    

Ja niestety również nie znam tego motoru ale mam dwie uwagi. Na forum do którego dałeś link siedzą tumany, wystarczy prześledzić forum Safrane. Może są dobrzy w markach popularnych ale Vel Satis do nich nie należy.
Druga uwaga to raczej pytanie, czy to aby nie jest ten sam motor co w Lagunie ??, jeśli tak to może zapytać na ich forum.
Jeśli wpiszesz w wyszukiwarkę "mało powietrza na dolocie" to wyskakuje mnóstwo wyników dotyczących uszkodzeń węży do turbo, samego turbo lub nieszczelności intercoolera.
_________________
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
 
 
Daroot
Nałogowiec
Grażyna zrób mnie kapuczina


Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 608
Wysłany: 2011-01-06, 22:07    

No tak, ale Twój błąd wyskakuje dopiero przy 3 tys obr.
Skąd wiesz jakie powinny być wartości na wolnych obrotach?
Jeżeli to jest prawda, że brakuje aż tyle powietrza na wolnych, to nasuwają się dwie konkluzje:
a) przede wszystkim (jeśli to mozliwe) probowałym ominąć/odciąć turbo oraz intercooler,
b) silnik dostaje za duzo paliwa

Ja nie byłbym pewien odczytu tych wartości przepływu powietrza, bo jak podłączałem biti i jeżdziłem z NXR'em to przy max doładowaniu pokazywalo mi 1.7 bara co jest absurdem.

[ Dodano: 2011-01-06, 22:19 ]
[quote="arek"]
Daroot napisał/a:
Dany, a ciśnienie na cylindrach jak było mierzone i ile wynosi?


Kod:
Pomiar ciśnienia sprężania jest wynosi 0.9


My się chyba nie rozumiemy. Ja pytam jakie jest cisnienie sprezania na poszczegolnych cylindrach...
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-01-07, 20:27    

Daroot napisał/a:
No tak, ale Twój błąd wyskakuje dopiero przy 3 tys obr.
Skąd wiesz jakie powinny być wartości na wolnych obrotach?


Dany napisał/a:
Darku prosiłem o dokładne przeczytanie 0.9bar ma być i jest 0.9bar mierzone w serwisie na biegu jałowym przy 850 obr/min a w ogóle co ma turbina do tego gdy na dolocie przy tych obrotach jest 8.5kg/m a ma być27.8.

PROSZĘ CZYTAJCIE DOKŁADNIE WYELIMINUJE TO MOJE POWTÓRNE WYPOCINY :padam:


Daroot napisał/a:

My się chyba nie rozumiemy. Ja pytam jakie jest cisnienie sprezania na poszczegolnych cylindrach...


Pewnie wynika to z faktu, że rozmawiałem z Danielem i po zrobieniu silnika (szlif wału, nowe panewki itd.) w tej kwestii jest dobrze :)
Podawane wartości są pobrane z czujników samochodu w ASO za pomocą CLIP'a.
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 16