Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
wypasik
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-30, 19:58    wypasik

oglądałem dzisiaj safrankę 3.litry posiadała -komputer pokładowy,tempomat,wszystkie szyby w prądzie,-i niemiała klimy Zdziwiony
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-30, 19:58    

Dosyć dziwna konfiguracja, ale "klient nasz pan". Więc to nie z winy reno.
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-12-30, 19:59    

Też przed zakupem poprzedniej oglądałem wersje 3.0 z Niemiec. Full wypas, skóra i ... brak klimy.
Marcin, ja bym jednak podejrzewał Renault Mruga
Jakoś czasami dziwnie to komponowali, że wersja z najsłabszym silnikiem potrafiła mieć wszystko, a najmocniejsza nie zawsze Mruga
Widziałem 2.0 w PHII z navi, szyberdachem i telefonem, a 3.0 też z tego rocznika, już bez tych dodatków Gwizdze..
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-31, 19:59    

Ale jeżeli dobrze mi się wydaję to komponowali wersję jaką klient sobie wymyśli. Z drugiej strony za młody jestem żeby wiedzieć jak to było na pewno:)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-02, 20:00    

A swoją drogą w tej klasie auta brak klimy to nieporozumienie Zdziwiony
 
 
mSamer 
Klubowicz


Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2.2 DCI
Wersja wyposażenia: Initiale Patis
Wiek: 33
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 111
Skąd: okolice Zawiercia
Wysłany: 2009-01-04, 20:00    

Tak jak już wcześniej kolega napisał konfiguracja była na osobiste wymogi klijęta np jak ktoś chciał mieć navi to musiał zdrowo za nią zabulić w standardzie były pokrętła pośrodku nie było tempomatu i wielu innych udogonień.
_________________
Renault Safrane 1998r 2.5 20V Benzyna+LPG sekwencja. Wersja RXE ---->
http://www.polskajazda.pl...t/Safrane/53536
 
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2009-01-05, 20:01    

Michał, a moim zdaniem nie jest tak do końca Wesoly
W dużej mierze zależy od tego, na jaki kraj było produkowane auto. Ciężko znaleźć full wypas robiony np. na Polskę Zalamany
Oczywiście, do kupowanej wersji można było sobie zażyczyć dołożenie pewnych elementów, ale zerknij na Twoją RXE i moją starszą rocznikiem o 2 lata RXE. Niby wersja z najbogatszym wyposażeniem, a w Twojej ani grzanej doopki, ani pompowanych foteli, ani elektryki siedzeń Mruga Z welurem też to dawali. Obydwaj nie mamy ksenonów, choć w RXE były montowane.

ps. Przy okazji mam pytanie. Masz faktycznie ASR, czy tylko tą "śnieżynkę" przy automacie ? Wesoly
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-05, 20:01    

Wyjaśniałoby to moją zagadkę.
Zastanawiałem się dlaczego moja baccara nie ma elektrycznej kierownicy, elektrycznej kanapy i tempomatu.
 
 
mSamer 
Klubowicz


Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2.2 DCI
Wersja wyposażenia: Initiale Patis
Wiek: 33
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 111
Skąd: okolice Zawiercia
Wysłany: 2009-01-05, 20:01    

Arek W Safrane ASR to właśnie ten przycisk przy biegach. Innego chyba nie było w serwisie mówili że to ASR bo ja nawet nie wiedziałem co to jest to mi wytłumaczylik, miałem tylko pojęcie że jak to wcisne to moge pełen gaz dawać a koła nie mają poślizgu. To jest dobre i włączając śnieżke włączas ASR.

PS. Tak mi to wytłumaczyli Zawstydzony
_________________
Renault Safrane 1998r 2.5 20V Benzyna+LPG sekwencja. Wersja RXE ---->
http://www.polskajazda.pl...t/Safrane/53536
 
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-05, 20:02    

mSamer mylisz się.

Śnieżynka, to nie ASR !!!

Śnieżynka, to tzw. zimowy tryb pracy skrzyni i nie ma nic wspólnego z systemem ASR.
Po prostu poprzez sprzęgło wiskotyczne i elektronikę na koła przenoszona jest tylko część mocy - to coś, jakbyś jechał na półsprzęgle.

A ASR, to system, który zapobiega buksowaniu kół poprzez elektroniczne odcięcie pedału przyspieszenia.

Na pewno w zimie będziesz miał okazję się gdzieś zakopać i zobaczysz, że koła będą Ci mieliły po lodzie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 16