Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-12-30, 19:59
Też przed zakupem poprzedniej oglądałem wersje 3.0 z Niemiec. Full wypas, skóra i ... brak klimy.
Marcin, ja bym jednak podejrzewał Renault
Jakoś czasami dziwnie to komponowali, że wersja z najsłabszym silnikiem potrafiła mieć wszystko, a najmocniejsza nie zawsze
Widziałem 2.0 w PHII z navi, szyberdachem i telefonem, a 3.0 też z tego rocznika, już bez tych dodatków
Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2.2 DCI
Wersja wyposażenia: Initiale Patis
Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 111 Skąd: okolice Zawiercia
Wysłany: 2009-01-04, 20:00
Tak jak już wcześniej kolega napisał konfiguracja była na osobiste wymogi klijęta np jak ktoś chciał mieć navi to musiał zdrowo za nią zabulić w standardzie były pokrętła pośrodku nie było tempomatu i wielu innych udogonień.
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2009-01-05, 20:01
Michał, a moim zdaniem nie jest tak do końca
W dużej mierze zależy od tego, na jaki kraj było produkowane auto. Ciężko znaleźć full wypas robiony np. na Polskę Zalamany
Oczywiście, do kupowanej wersji można było sobie zażyczyć dołożenie pewnych elementów, ale zerknij na Twoją RXE i moją starszą rocznikiem o 2 lata RXE. Niby wersja z najbogatszym wyposażeniem, a w Twojej ani grzanej doopki, ani pompowanych foteli, ani elektryki siedzeń Z welurem też to dawali. Obydwaj nie mamy ksenonów, choć w RXE były montowane.
ps. Przy okazji mam pytanie. Masz faktycznie ASR, czy tylko tą "śnieżynkę" przy automacie ?
Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2.2 DCI
Wersja wyposażenia: Initiale Patis
Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 111 Skąd: okolice Zawiercia
Wysłany: 2009-01-05, 20:01
Arek W Safrane ASR to właśnie ten przycisk przy biegach. Innego chyba nie było w serwisie mówili że to ASR bo ja nawet nie wiedziałem co to jest to mi wytłumaczylik, miałem tylko pojęcie że jak to wcisne to moge pełen gaz dawać a koła nie mają poślizgu. To jest dobre i włączając śnieżke włączas ASR.
Śnieżynka, to tzw. zimowy tryb pracy skrzyni i nie ma nic wspólnego z systemem ASR.
Po prostu poprzez sprzęgło wiskotyczne i elektronikę na koła przenoszona jest tylko część mocy - to coś, jakbyś jechał na półsprzęgle.
A ASR, to system, który zapobiega buksowaniu kół poprzez elektroniczne odcięcie pedału przyspieszenia.
Na pewno w zimie będziesz miał okazję się gdzieś zakopać i zobaczysz, że koła będą Ci mieliły po lodzie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach