Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2008-05-03, 10:28 Zagadka :)
Na dzisiejszej rowerowej wycieczce do naszych zachodnich sfotografowałem ciekawie zrobione autko.
Pytanie jest proste:
Co to za marka ? ))))
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2008-05-04, 10:28
Dokładnie choć jak usłyszałem dźwięk silnika zwątpiłem. Nietety nie dało sie zajrzeć pod maskę
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-05-04, 10:33
Silnik najprawdopodobniej został zamontowany od jakiejś nowej wersji VW Polo, w trabantach były montowane właśnie silniki, które montowano później w starych Polówkach tych z lat 80. Jak wracałem w Hiszpanii, wtedy jeszcze R25, to we Wrocławiu wyjechał na skrzyżowanie trabancik i szczerze Wam powiem, że musiałem powąchać jego spalone laczki, a też byłem mile zaskoczony, że praca silnika nie przypominała w ogóle silnika typowego trabanta, a każdy wie, że on miał taki charakterystyczny głos tak samo jak maluch czy syrenka
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach