Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2.2 DCI
Wersja wyposażenia: Initiale Patis
Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 111 Skąd: okolice Zawiercia
Wysłany: 2009-01-18, 00:34 Projekt skończony małe przerobienie popielniczki
Witam jak wcześniej opisywałem w miejsce popielniczki wstawiłem drewniany panel 3mm ze sklejki pomalowałem noj oczywiście wstawiłem w niego narazie tylko włącznik gazu i wskaźnik poziomu gazu do tego diode i włącznik podświetlania wnętrza. Może jeszcze coś dołoże ale to z czasem.
W rzeczywistości wygląda lepiej zdięcie robiłem stojąc w garażu na telefonie bo sobie o was przypomniałem....:P
Tak się zapytam - po zmroku nie rozprasza Cię to niebieskie światełko?
Ja CB z niebieskim podświetleniem - i strasznie mnie irytowało to podświetlenie (mimo ustawienia na 1/2 mocy) - po pół roku się przyzwyczaiłem, ale początki były trudne.
A u Ciebie (przynajmniej na zdjęciach) te diodki walą po oczach jak długie od TIRa.
Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 3.0 12V
Wersja wyposażenia: RT
Wiek: 69 Dołączył: 10 Wrz 2008 Posty: 134 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-18, 11:41
No cóż rzecz gustu a o tych sie nie dyskutuje .
Jak dla mnie to to niebieski trochę się gryzie z pomarańczową resztą, ale o gustach... .
Ale dobrze, że masz ochotę coś działać.
Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2.2 DCI
Wersja wyposażenia: Initiale Patis
Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 111 Skąd: okolice Zawiercia
Wysłany: 2009-01-18, 11:49
no troszke rozprasza zresztą po to mam włącznik żeby włączać to tylko wtedy gdy mam taki kaprys zmatowiłem te diody papierem ściernym żeby troszke światło się załamywało ale efekt wyszedł taki że diody nie walą światła do góry tylko same mocniej świecą więc pomyślę nad podłączeniem szeregowo.
PS. zostawiłem wieczorem światełko to takie w kabinie nad lusterkiem włączone i mi akku rozładowało dzisiaj podłączyłem prostownik i spróbowałem odpalić komputer mówi cały czas to samo chyba chodzi tej "francy" że za słaba bateria i że trzeba ładować Pozdrawiam
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2 dT 12V
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 240 Skąd: UK
Wysłany: 2009-01-18, 14:14
Podłączyłeś prostownik do ładowania akumulatora, bezpośrednio do akumulatora który znajdował się w samochodzie i próbowałeś go odpalić?
Robiąc tak jak napisałem możesz spalić prostownik ponieważ pobór prądu przy kręceniu rozrusznikiem jest ogromny. Powinno wywalić bezpiecznik w prostowniku, gorzej jak go tam nie ma...
aku powinno się ładować prądem o natężeniu 1/20 jego pojemności przez 23h.
Chyba, że masz automatyczny...
Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2.2 DCI
Wersja wyposażenia: Initiale Patis
Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 111 Skąd: okolice Zawiercia
Wysłany: 2009-01-18, 22:06
nie mam automatycznego i zrobiłem tak jak opisałeś z tym odpalaniem nie wiedziałem o tym jednak teraz już będe uważać mam jeszcze prostownik z tatą taki starej daty ale ładuje ale musze kupić nowy automat czytałem na forum jak trzeba ładować więc wole podłączyć automatyczny moge prosić o jakiś link do takowego z rozruchem może być pozdrawiam i dzięki punkcik odemnie za pomoc
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2009-01-18, 22:11
mSamer napisał/a:
automatyczny moge prosić o jakiś link do takowego z rozruchem może być pozdrawiam i dzięki punkcik odemnie za pomoc
Teraz 90 % prostowników jest automatycznych i same sobie regulują prąd ładowania. Co do prostownika z rozruchem to dość droga rzecz i wygląda np.
TAK
Ostatnio w jakimś programie moto słyszałem że nie powinno się tego używać. Odłącz na noc akumulator i ładuj po ludzku rozkoduje Ci się tylko radio i wskazania komputera
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2.2 DCI
Wersja wyposażenia: Initiale Patis
Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 111 Skąd: okolice Zawiercia
Wysłany: 2009-01-18, 22:48
to chyba jedak kupie zwykły prostownik automatyczny pozdrawiam i dziękuje a co do lampek to macie jakieś pomysły co by na nie założyć żeby zmniejszyć moć światła ?? może jakim lakierem przejechać albo zmatowić grubszym papierem ??
Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 3.0 12V
Wersja wyposażenia: RT
Wiek: 69 Dołączył: 10 Wrz 2008 Posty: 134 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-18, 23:49
Jak je masz połączone szeregowo czy równolegle - podejrzewam jednak, że równolegle. W sumie jakbyś nie podłączy to dołączenie szeregowo z zasilaniem diod opornika zmniejszy jasność świecenia.
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2009-01-19, 09:34
Ewentualnie jakiś potencjometr zamontować lub podpiąć się pod ten przy zegarach, wtedy będziesz mógł sam dobierać intensywność podświetlenia.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach