Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-12-27, 10:18
Te magnetyzery Panie kolego działają na zasadzie autosugestii czyli nic nie dają poza dumą, że się ma takie coś zamontowane. Po prostu sobie wmówisz, że autko dobrze chodzi bo tak ktoś powiedział, że tak będzie jak coś takiego założysz. To tak jak z lekomanami, podasz im wodę z cukrem w zastrzyku mówiąc, że to lekarstwo i po całym zabiegu są zdrowi jak ryba i nic im nie dolega Powtarzam raz jeszcze to tylko SUGESTIA
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Rozumiem żeby sprzedać magnesy neodymowe z jakąś tam opaską za kilka zł na allegro.....
Ale żeby sprzedać coś takiego: http://sklep.maksor.pl/in...rence-u08-e1600 no to już trzeba mieć niesamowity dar przekonywania klienta.
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-12-28, 01:44
nie trzeba mieć daru przekonywania ludzie sami lubią płacić podatek od mażeń
Szerze mówiąc śmieszy mnie to jak ktoś mówi że założył magnetyzer i auto lepiej mu chodzi, to totalna głupota, Goli miał rację, to tylko autosugestia a poza tym jeśli magnetyzer paliwa ma mi podnieść przyśpieszenie o 10% to do tego założę sobie magnetyzer powietrza który zwiększy mi przyśpieszenie o następne 5% w sumie za 200 zł będę miał taki sprint na ćwiartkę jak BiTurbo... przecież to totalna głupota. Za ta kasę wolałbym sobie zamontować strumienicę która zwiększa moment obrotowy lub założyć sportową wkładkę filtra powietrza, to chyba będzie lepsze rozwiązanie...
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-12-28, 14:00
Bieniu napisał/a:
Za ta kasę wolałbym sobie zamontować strumienicę która zwiększa moment obrotowy lub założyć sportową wkładkę filtra powietrza, to chyba będzie lepsze rozwiązanie...
Ale to też zależy jaką, w którym miejscu i w jakim serwisie. Bo założenie strumienicy nie zawsze przynosi pożądane efekty. Jeżeli będzie źle założona to stracisz na momencie i zyskasz jedynie na mułowatości silnika. Dzieje się to czasami jak założymy ją zamiast katalizatora przez co wpływamy na zmniejszenie ciśnienia spalin a z takim czymś najgorzej jest w dieslach uturbionych bo turbina głupieje i zaczyna ciągnąć dopiero przy 2500 - 3000 obr/min. Jeszcze jeden problem pojawia się kiedy jest ona w miejscu katalizatora, za którym była/jest sonda lambda.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 57 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-12-28, 16:01
Ja mam u siebie magnetyzery Jeden powietrza i dwa na przewodzie LPG z parownika do miksera Pozostały mi jeszcze z czasów, gdy miałem poldolota i tak sobie je przekładam do kolejnych samochodów, bo głupio je oddać (dostałem je kiedyś w prezencie).
Jedyna ich zaleta, którą zaobserwowałem, to faktycznie niewielkie zmniejszenie toksyczności spalin na analizatorze (sprawdzane jeszcze w Polonezie) Innych "cudownych" efektów wzrostu mocy itp. w mojej subiektywnej ocenie nie odkryłem
Miałem w Citroenie. Przejeździłem 3 miesiące, czyli ok 10 tys km bez magnetyzerów i 10 miesięcy czyli ok 50 tys km z magnetyzerami (3 szt.: 1 na przewód powietrza do filtra, i 2 na przewody paliwowe).
Nie zauważyłem żadnej różnicy w mocy i dynamice silnika. No może wydawało mi się, że po założeniu magnetyzerów silnik równiej chodził (1.9 TD 90 KM).
Powiem tak - w ciągu 12 miesięcy zrobiłem dokładnie 62 tys km bez żadnej, choćby najmniejszej awarii ze strony silnika - tylko olej i filtry zmieniałem i od czasu do czasu tankowałem .
Nie wiem czy to zasługa magnetyzerów, czy silnik był taki udany.
Powodem sprzedaży były niekończące się problemy z elektryką (W Safranie wiele lepiej nie jest, ale nie zamierzam jej sprzedawać).
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2 dT 12V
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 240 Skąd: UK
Wysłany: 2008-12-29, 16:51
Zalejcie na shellu paliwa z serii v-power to będzie różnica.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach