Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2 dT 12V
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 240 Skąd: UK
Wysłany: 2008-12-02, 01:19 Ph 1 na Ph 2
Witam,
interesuje mnie problematyka przerobienia wizualnego safrany ph1 na ph2
mianowicie,
interesuje mnie wersja 4x4, biturbo odpada z powodu ceny.
Zostaje wersja ph1 z silnikiem v6 i zadkim napedem 4x4.
chcialbym jednak zeby szafa nie wygladala staro
Mysle nad liftingiem przodu i tylu na ten z ph2
czy ktos probowal kiedys takie cos? co trzebabyloby wymienic? i czy trzeba ciac?
przod : maska, siatla, grill, zderzak, cos jeszcze? blotniki?
tyl : klapa?
wie ktos moze cos wiecej na temat tej wersji 4x4? podoba mi sie z racji tego wlasnie napedu, mozliwosci blokady dyferancjalu, aktywnego zawieszenia, tylnej elektrycznej kanapy, podgrzewanej przedniej szyby.
brakuje jedynie 4 poduszek, lepszego audio...
jest to pytanie czysto teoretyczne...
_________________ 2x Safrane RXT 2.2dT 1999
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-12-02, 08:56
Witam kiedyś sie przymieżałem do tego jak miałem ph1 będziesz potrzebował -maskę ,lampy ,gril,zderzak i prawdopodobnie wzmocnienie czołow do którego przykręcisz to wszystko jeśli chodzi o tył to maska,zderzak listwy na całości auta i lampy -chyba mają minimalnie inny wygląd .-powinno obejść się bez cięcia acha będziesz potrzebował też trochę kasy jeśli coś pominełem to napewno ktoś się wypowie sam jestem ciekaw ile naprawdę z tym wszystkim zachodu Kwadratowy
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-12-02, 09:08
Jeżeli przednie błotniki będą zamocowane do ramy tylko za pomocą śrub i nie będzie żadnych spawów to nie widzę najmniejszego problemu, poprostu wszystko przekręcisz, maska to chyba będzie najmniejszy problem bo tylko z zawiasów będzie trzeba wymontować. Z tyłu to chyba różnic w lampach nie ma tylko w klapie bagażnika bo w ph1 masz blendę a w phII już tego nie ma, ale to też nie powinno stwarzać problemu.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2 dT 12V
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 240 Skąd: UK
Wysłany: 2008-12-02, 13:53
czasami widze na allegro takie przerobione safrany, stare modele po biciu robia na nowe
mial ktos do czynienia z szafa 4x4 z dzialajacym aktywnym zawieszeniem? bo ciekawi mnie to czy po tych 15 latach wszystko sie jeszcze kreci
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-12-02, 14:11
wazzabii, a co ma się nie kręcić 15 czy 20 lat to nieistotne, ważne jest to jak była prowadzona. Jak dobrze to będzie się kręcić wszystko bez najmniejszego problemu. Sam miałem 17 letnia R25 i z żalem ją sprzedawałem.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-12-02, 15:44
Goalkeper napisał/a:
Z tyłu to chyba różnic w lampach nie ma tylko w klapie bagażnika
Różnica jest, bo w PHII kierunkowskaz jest na górze, a w jedynce odwrotnie
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-12-02, 16:24
Oj a co to za różnica ? Najwyżej sobie kostkę z żarówkami odwróci do góry nogami i po zawodach
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2 dT 12V
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 240 Skąd: UK
Wysłany: 2008-12-02, 17:14
a jakby sprawa wygladala gdyby sie chcialo zamontowac w ph1 ksenony z ph2?
potrzeba reflektorow, ukladu zaplonowego do lamp, system powiomowania, dodatkowa pompke do spryskiwaczy i oczywiscie odpowiedni zderzak z szynami i spryskiwaczami... robi sie ladna lista...
ktos sie orientuje czy sa one podlaczone do jakiegos komputera?
Goalkeper, chodzi mi o to ze kazdy element ma swoj czas eksploatacji, uklad 4x4 ma wiecej elementow ktore moga sie uszkodzic/zuzywaja sie z czasem. wiadomo jak nie jezdzone i stalo w garazu to bedzie okey. ale jak fura jest z 1994 roku i ma 140tys przebiegu to sie wierzyc nie chce. Takiego samochodu sie nie kupuje zeby do sklepu jezdzic, to 4x4 raczej jest do szybszej jazdy w zakretach
chodzi o to czy ktos moze sie podzielic uwagami na temat eksploatacji takiego napedu, mianowicie co w nim wymienial, jak go konserwowal i czy spelnai oczekiwania.
_________________ 2x Safrane RXT 2.2dT 1999
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-12-02, 21:10
mam 4x4 od ponad roku, ale nie wiele mogę o nim powiedzieć. Jak na razie nic się z napędem nie dzieje.
Przyjemność z jazdy nieporównywalnie większa. Nie trzeba się martwić o przyczepność przy ruszaniu (takiego avatara jak ma Bieniu się nie zrobi )
Problem może być przy wymianie układu wydechowego, gdyż środkowy tłumik jest trudny do zdobycia - bynajmniej ja takiego nie znalazłem (Goli również nie dał rady).
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-12-03, 08:43
RedHead, a ja czasami o tym tłumiku to nie pisałem, że prawdopodobnie będzie taki sam co w wersji zwykłej 3.0 V6 ?
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach