Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
PŁYWAĆ CZY TRZĄCHAĆ SIĘ
Autor Wiadomość
JERONIMO 
Użytkownik

Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 22
Wysłany: 2008-07-16, 23:38    PŁYWAĆ CZY TRZĄCHAĆ SIĘ

WITAM PANOWIE SZLACHTA! Temat ni pies ni wydra, ale to dla tego, że mam drobny kłopot z zestrojeniem zawieszenia szafci/ Kwasny Przymierzam się do przebudowy auta i chcę je podnieść na zawieszeniu ażeby postawić je na 17 calach. Pytanie brzmi, czy któryś z szanownych jegomości robił podobny zabieg ? Niby opcji jest kilka, bo albo zwiększyć twardość sprężyn, albo je rozciągnąć (oczywiście oby dwa zabiegi w profesjonalnym zakładzie). Można też wymienić sprężyny na jakieś inne tylko na jakie ? Niepewny Przede wszystkim nie chcę tracić komfortu więc może próbował ktoś podobnych zabiegów ???
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-16, 23:53    

RedHead napisał/a:
JERONIMO napisał/a:
WITAM PANOWIE SZLACHTA!

Mamy tu również panie :zdegustowany:
JERONIMO napisał/a:
albo zwiekszyć twardość sprężyn, albo je rociągnąć(oczywiście oby dwa zabiegi w profesjonalnym zakładzie)

Daj linka proszę do zakładu który czyni takie cuda.

Mam u siebie 17' i zawieszenie na glebie, na twoim miejscu martwiłbym się o to czy na większych/szerszych kołach będziesz mógł dalej skręcać. Proponuje zostawić wielkość (obwód) koła taką jaka jest, a zmienić tylko felgę na 16-17' i niższe opony (również licznik będzie działał poprawnie).
 
 
JERONIMO 
Użytkownik

Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 22
Wysłany: 2008-07-17, 00:43    

UPS... zapomniałem, Zawstydzony Wstyd i w ramach przeprosin Padam na kolana i całuje stopy uroczej pani... Magik tego typu znajduje sie w Łodzi(a na pewno był 2 lata temu) A wiem z tąd bo zadał mojemu bratu pytanie jaka ma być charakterystyka zawieszenia wysoka i miękka czy niska i twarda czy też wysoka i twarda (cały czas była mowa o tych samych sprężynach...) Brat wybrał wysoką i twardą bo hula po łódce wiecznie zapakowanym kombi. Odbywa się to bodajże na zasadzie odhartowanie - wyprofilowanie do odpowiedniej wysokości - odpowiednie zahartowanie, ale nie jestem pewny... POZDRO I SZEROKOŚCI...
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-07-17, 08:07    

Jako, że temat bardziej podchodzi pod przerabianie to przeniosłem go tutaj do modyfikacji Wesoly
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
JERONIMO 
Użytkownik

Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 22
Wysłany: 2008-07-17, 19:53    

no to co ja mam teraz poczynić??? chyba napisze w opisie KOBIETA Jeronimo po co Ci aż 17'? coś czuje że wymodelujesz szafe na luksusową trumne Wesoly tylko się nie zabij jak to Red gada na zakręcie Wesoly ja to czekam na zdjęcie Twojego samochodu a jak juz będzie taki super to chyba spot zorganizujemy bo musze to na żywo zobaczyć! Wesoly
 
 
Bieniu 
Starszy pisarz


Safrane ph: bd
Rocznik: bd
Pojemność: bd
Wersja wyposażenia: bd
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 247
Skąd: bd
Wysłany: 2008-07-17, 23:18    

Ja tam mam zamiar zrobić zawias taki jak był w oryginale czyli pompowany. tylko że jak na razie trzeba trochę poczekać na jakiś przypływ gotówki. Jak na razie jest nisko i twardo (jak przystało na rodzinne auto).
 
 
JERONIMO 
Użytkownik

Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 22
Wysłany: 2008-07-17, 23:58    

17 cali nie jest priorytetem ! Przede wszystkim chodzi o komfort ! Jak wiadomo czym większa fela tym lepiej prezentuje się auto. Z drugiej zaś strony więKsza fela = niższa opona, niższa opona = większe przenoszenia drgań na zawieche (wiem bo mam scorpio na 17' i opony 225/50/17 i w koleinach poniewiera mie na lewo i prawo) Musze znaleźć złoty środek... PS Spot Lenka proponujesz ? hmmm..... niezły pomysł tym bardziej, że Goliemu wiadro gorzałki obiecałem...
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-07-18, 08:22    

JERONIMO napisał/a:
Spot Lenka proponujesz ? hmmm..... niezły pomysł tym bardziej, że Goliemu wiadro gorzałki obiecałem...
No właśnie a przecież nie chcemy tego, żebym się odwodnił :D

JERONIMO, postaraj się pisać bez błędów bo już na oczy dostaję od poprawiania i jeszcze większe byki wale przy poprawianiu :)
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 16