Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-02-26, 18:58
Już poprawiłem to zdjęcie następnym razem jak załadujesz foto to wejdź w nie na fotosiku i pod zdjęciem w lewym rogu będziesz miał link "Pobierz kody", klikasz i wyskoczy okno, w którym wybierasz link "Miniaturka na forum" czy coś takiego Ewentualnie klikasz w "odpowiedź" pod postami, i pod oknem edycji odpowiedzi masz link "Kliknij aby dodać zdjęcie".
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2011-02-26, 19:11
impra napisał/a:
szukam membranę do JUNIOR AT90E 100 na allegro nie ma może sie pojawi za jakiś czas jakiś koleś mi proponował reduktor za 339 zł no ale to dla mnie za dużo wole samemu naprawić stary.
Samych membran nie spotkałem ale cały zestaw naprawczy jest np. TUTAJ
Jeśli jednak posiadasz tą mocniejszą wersję silnika 2.2 to ten reduktor jest odrobinę za mały. Obsługuje motory do 136 km.
Co do szarpania to nie jest to raczej wina lewego powietrza. Jeśli silnik łapie powietrze gdzieś bokiem to najczęściej jest on bardzo mułowaty.
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-02-26, 20:00
A mnie się coś wydaję, że jak mu szarpie przy dodawaniu gazu, i przemiela to rozregulował dawkę gazu jeżeli miał to na myśli mówiąc to
impra napisał/a:
a bawiłem sie regulacją pod 2
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2011-02-26, 20:47
Zbyniu ale ja wiem z innego forum, że szarpanie było już przed regulacją
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Sam już nie wiem teraz nie szarpie albo tylko trochę wcześniej nie miałem mocy teraz jakoś sie rozpędzam pod górkę. (mam tą wersje 140 km) Czy te auta tak mają że trzeba im strasznie po garach dawać żeby szybko się rozpędzał. Miałem Audi A4 1.8 benz + lpg i był bardziej zrywny. Pęknięcie rury zniwelowałem troche taśmą izolacyjną ale że sie skończyła to dałem zwykłą do kartonów.. Filtr powietrza jest jakiś pogięty. A jeszcze jak na zdjęciu widać w rurze była jakaś czarna maź na śrubokręcie ją widać ( troche nie wyraźne ). Odrazu to przeczyściłem tylko że w filtrze powietrza tego nie było. dolot do filtra powietrza mam krótki odłączyła się rura (ta z jakiegoś materiału) idąca z pod błotnik do filtra powietrza. chciałem zrobić ale jej odkręcić nie idzie strasznie śruby pordzewiałe są. związałem tymczasowo drutem żeby po ziemi jej nie ciągać. Odnalazłem silnik krokowy nie mogłem go odkręcić śrubki były już zajechane ciężko powiedzieć czy przy próbie odkręcenia czy przy przykręcaniu. powiedzcie mi czy widzicie na jakimś zdjęciu filtr gazu. odnalazłem coś co mogło by nim być ale jest plastikowy
Przed chwilą patrzyłem na filtry powietrza i są takie bez ten plastikowej skrzyni okrągłe czy one są w czymś lepsze oprócz tego że nie zajmują dużo miejsca?
Ostatnio zmieniony przez impra 2011-02-27, 09:40, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-02-27, 09:51
Filtr gazu będziesz miał przed parownikiem, przy elektrozaworze na wysokim ciśnieniu. Aby go wymienić należy zakręcić zawór w butli i wypalić gaz z układu (lub delikatnie wypuszczać luzując obudowę filtra, lub śrubę - zależy od budowy elektrozaworu).
Jeżeli wstawisz fotkę parownika i jego okolic, to znajdziemy Drugą sprawą może być to, aby z parownika wypuścić kondensat, który zbiera się z brudnego gazu - parownik ma zapewne śrubę do jego wypuszczania od dołu.
Zbyt mocno skręcona śruba od gazu wbrew pozorom wcale nie zwiększa oszczędności spalania, natomiast zabiera sporo mocy. Lepiej dać więcej mieszanki i mniej cisnąć, niż odwrotnie
Te silniki nie są demonami mocy, biorąc pod uwagę sporą masę samochodu.
To gdzie mam pokręcić żeby lepiej mi jechał hmm..( on mi muli na benzynie oczywiście. Na lpg nie jeżdżę). Z tą śrubą od reduktora to jest tak że odkręcić jej nie mogę . ona nie jest na żaden klucz. Jest okrągła i nacinana sugeruję żeby palcami ją odkręcić ja próbowałem kombinerkami. I nie poszła ale jeszcze dzisiaj spróbuje
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-02-27, 10:11
Powinna mieć w środku wycięcie na klucz ampulowy. Jak muli na benzynie, to od regulacji benzyny trzeba zacząć. Proponuję od ustawienia luzu zaworów.
Ssące - 0,10-0,15
Wydechowe- 0,20-0,25
Jeżeli planujesz jazdę na LPG, to proponuję te drugie wartości.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach