witam jestem posiadaczem safranki z98r 25l 20v z gazem zwykłym mam problem z obrotami silnika bardzo powoli spadają zaczymują się na 1200 obrotów i do ok 900 spadają pokilkudziesięciu sekundach pozdrawiam wszystkich posiadaczy safranek
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2008-12-23, 12:44
marek dudzianiec napisał/a:
witam jestem posiadaczem safranki z98r 25l 20v z gazem zwykłym mam problem z obrotami silnika bardzo powoli spadają zaczymują się na 1200 obrotów i do ok 900 spadają pokilkudziesięciu sekundach pozdrawiam wszystkich posiadaczy safranek
Dość mgliście to opisałeś ale zacząłbym od rzeczy najprostszej. Wyjmij i wypłucz silnik krokowy. Tylko go całego nie utop bo będziesz musiał go dobrze osuszyć
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2 dT 12V
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 240 Skąd: UK
Wysłany: 2008-12-23, 16:40
Tylko na gazie tak masz? Czy również na benzynie?
_________________ 2x Safrane RXT 2.2dT 1999
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-12-23, 17:07
dziękuję za poradę po świętach wypłukam silniczek dolegliwości z obrotami są tylko na gazie pozdrawiam
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-12-23, 22:18
witam,
mam podobnie.. i na gazie i na benzynie - silnik 2.5 20V
za dlugo na ssaniu pracuje i po malu schodzi na te 800, a nawet jak zejdzie to czasami jak stoje np na swiatlach to skacze 1000/1200 i spada na 700/800
czy u mnie tez plukanie czy wymiana silniczka?
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2 dT 12V
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 240 Skąd: UK
Wysłany: 2008-12-24, 00:25
Jak dzieje się tak jedynie na gazie to ja bym szukał problemu w instalacji gazowej
Greg, Spróbuj płukanie, jak nie pomoże to można wymienić, a jak i to nie pomoże to problem tkwi gdzie indziej.
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-12-24, 00:31
Greg, wypłucz krokowca a po tym zabiegu jak się nic nie zmieni to będziesz musiał się udać do jakiegoś magika od elektryki bo prawdopodobnie napięcie dochodzące do krokowca jest za niskie. Starski mój tak miał w R25, po założeniu instalki takiej jak ja już miałem w swojej R25 zaczęły się koszmary. W czasie jazdy wszystko ok, zatrzymujesz się na czerwonym a tu obroty do 3500 skakały i to na kilka sekund. Próbowaliśmy nawet przełożyć mój silnik krokowy ale nie zdało to egzaminu. I któregoś dnia starski udał się do elektryka podłączył zasilanie od czegoś z boku i do dzisiaj renia jeździ u mojego szwagra bez problemu
marek dudzianiec, jeżeli autko masz od niedawna to poza czyszczeniem silnika krokowego proponowałbym jeszcze wymienić filtry gazowe i spuścić z reduktora tą maź, jak się nie mylę to chyba gazolina to się nazywa, takie czarne badziewie uboczne, które spuszcza się na gorącym reduktorze.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 371 Skąd: Legnica
Wysłany: 2010-06-20, 16:20
Podepnę sie pod temat, mam taki problem ze swoja inst lpg. Otoz jadac ok 100km/h wrzucam na "luz" silnik mi zawsze gasnie z wiekszych predkosci rowniez, na benzynie jest ok. Gdy podjezdzam pod swiatla na biegu jest ok trzyma oborty. Bylbym wdzieczny podpowiedz
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2010-06-20, 22:06
Crissu84 napisał/a:
Podepnę sie pod temat, mam taki problem ze swoja inst lpg. Otoz jadac ok 100km/h wrzucam na "luz" silnik mi zawsze gasnie z wiekszych predkosci rowniez, na benzynie jest ok. Gdy podjezdzam pod swiatla na biegu jest ok trzyma oborty. Bylbym wdzieczny podpowiedz
Jest zle skierowana rura wlotowa powietrza... Odwroc ja w druga strone, przeciwnie do kierunku jazdy - pomoże.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach