Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Niedziała na benzynie
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-09, 20:59    Niedziała na benzynie

Od jakiegoś czasu mam pewien problem auto nie chce jeździć na benzynie, tzn. niby jedzie ale bardzo wolno przy wciśniętym gazie do deski. Silnik to 2.2 v12 gaz jest od bardzo dawna, nic w nim nie było wymieniane od momentu kiedy go kupiłem (tj. od lutego). Ostatnio wymieniłem filtr paliwa, ale nie dało to żadnego rezultatu.
 
 
Solo tm 
Obserwator

Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3
Wysłany: 2008-09-09, 23:27    

przed safranka mialem scorpio 2,9 24 v zagazowany, i mialem ten sam problem - powodem okazalo sie zbyt czeste jezdzenie na gazie - zapchaly sie wtryskiwacze - probowalem odchamic je jezdzac 2 zbiorniki na paliwie ale dalo to polowiczny rezultat.. nigdy nie bylo juz ok
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-10, 08:53    

Solo TM ma rację. Mam ten sam silnik i przy wciśnięciu gazu na benzynie zbierał się jak muł.
Pomogła wymiana wtryskiwaczy, na szczęście tylko 2 były zapieczone całkowicie.
Później wyjeździłem pół baku z dodatkiem do paliwa i pomogło w przeczyszczeniu tych dwóch.

Możesz wlać dodatek do paliwa i pojeździć trochę na paliwie może jeszcze coś pomoże.
 
 
Darek 
Nałogowiec

Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 6 razy
Wiek: 52
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 808
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2008-09-10, 09:12    

Ja tam co jakiś czas na trasie przeciągam auto na benzynie, właśnie żeby nie mieć tego typu problemów
_________________
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-10, 21:36    

O dziwo dziś wszystko działa cacy a powiedzcie mi jak się nazywają te dodatki do benzyny i gdzie je można kupić no i jak to stosować?
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-09-10, 21:47    

Ja wlewałem STP ( takie czerwone - dostępne na stacjach benzynowych i w sklepach motoryzacyjnych). Absorbuje wodę z układu, czyści wtryskiwacze.
Proponował bym też wyjeździć tą "zupę" ze zbiornika i zatankować np. V-power racing 100, Ultimate lub inne paliwo z dodatkami czyszczącymi.
Ja utrzymuję w zbiorniku poziom w okolicach 1-szej grubej kreski i też od czasu do czasu przeganiam szafę na PB. Odpalam auto zawsze na benzynie i raz na miesiąc dolewam V-power za 30 zł Mruga

ps. Proporcje zastosowania STP znajdziesz na nalepce informacyjnej - wlewasz do baku, najlepiej przed tankowaniem Wesoly
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-10, 23:38    

Wielkie dzięki arek muszę wypalić tą 95 którą mam i zatankuje jakiegoś v-powera z tym specyfikiem
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-09-11, 08:18    

aramil napisał/a:
muszę wypalić tą 95
na czym Ty jeździsz ? LoL nie lepiej dorzucić to 10 czy 20 groszy więcej i zalać jakieś 98 ?
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-11, 21:45    

Nie przywiązywałem do tego takiej wagi w końcu tylko na tym odpalałem a moje doświadczenia z LPG są zerowe wiem tylko gdzie się korek odkręca.
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-09-11, 22:34    

Kilka uwag dla Ciebie, jeżeli nie miałeś do czynienia z autem zasilanym LPG.
W zbiorniku PB zawsze lepiej utrzymywać wyższy poziom paliwa, niż rezerwa (niektórzy mówią, że powinno być to 1/2 baku, ja utrzymuję 1/4 - wszak paliwo też waży, a nie ma co obciążać zbytnio tyłu auta) - pompka paliwa działa cały czas i przy zbyt niskim poziomie potrafi się spalić (jest jednocześnie chłodzona paliwem)
Dla dobrej kondycji wtryskiwaczy warto odpalać auto na PB, jak też co jakiś czas przejechać dłuższy na nim odcinek (lepiej też dla parownika gazowego, gdy silnik jest już rozgrzany).
Układ zapłonowy powinien być w nienagannej kondycji - LPG dużo wcześniej niż PB da znać, że należy wymienić świece zapłonowe i przewody, gdy wybuch rozerwie filtr powietrza lub jego obudowę .
Ze względu na to, że na PB jeździmy okazjonalnie lub tylko odpalamy auto, dobrze jest tankować paliwo małymi porcja, a częściej.
W lecie benzyna odparowuje - z zatankowanej np. 95 robi się coś, co po pewnym czasie przypomina jedynie paliwo (nawet zapach jest inny), natomiast w zimie skrapla się woda w zbiorniku paliwa i przy większych mrozach może być problem, gdy grudka lodu zamarznie w przewodzie.
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 15