Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Parownik szeregowo czy równolegle??-podłączenie obiegu płynu
Autor Wiadomość
Darek 
Nałogowiec

Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 6 razy
Wiek: 52
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 808
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2010-03-17, 21:46    

desperos napisał/a:

Przyjedz,sprawdź jak jest u mnie...a skoro Ci się nie wydaje to może rozwiń swoją teorię...

Damian spokojnie, obawiam się, że Daroot ma rację. Płyn chłodzący opływa parownik bez względu na to czy jedziesz na benzynie czy na gazie więc nie powinno mieć to wpływu na ogrzewanie kabiny. Tylko dlaczego tak się dzieje ???
_________________
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
 
 
desperos 
Klubowicz
Mr RESET :D


Safrane ph: Subaru Impreza
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.0 SOHC
Wersja wyposażenia: GL
Typ pojazdu: G10-
Typ silnika: EJ20E
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 331
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-03-17, 21:59    

Na razie olewam temat...idą ciepłe dni więc grzanie odejdzie w niepamięć a do zimy pozbędę się parcha bo już mnie wyprowadził z równowagi a u mnie do samochodów nie ma sentymentów...nie mam zamiaru ładować w szrota,kasacja i na części...tak zakończy żywot
_________________
""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę...""
 
 
 
zgagulka 
Klubowicz
marudząca sekutnica


Safrane ph: b/d
Rocznik: b/d
Pojemność: b/d
Wersja wyposażenia: b/d
Pomogła: 1 raz
Wiek: 56
Dołączyła: 27 Sty 2010
Posty: 252
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-03-17, 22:02    

Będziesz następny, który zasili szeregi "spieszonych" klubowiczów Mruga
 
 
 
Darek 
Nałogowiec

Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 6 razy
Wiek: 52
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 808
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2010-03-17, 22:12    

desperos napisał/a:
Na razie olewam temat...idą ciepłe dni więc grzanie odejdzie w niepamięć

Jedyne co mi teraz przychodzi do głowy to to, że masz WYJŚCIE z parownika podłączone przed nagrzewnicą a nie za, i w ten sposób schłodzony przez gaz płyn trafia do nagrzewnicy powodując spadek wydajności ogrzewania i dzieje się tak tylko przy jeździe na LPG
_________________
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
 
 
desperos 
Klubowicz
Mr RESET :D


Safrane ph: Subaru Impreza
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.0 SOHC
Wersja wyposażenia: GL
Typ pojazdu: G10-
Typ silnika: EJ20E
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 331
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-03-17, 22:36    

I całkiem możliwe,że tu trafiłeś w dziesiątkę...ten druciarz co mi go składał wyciągał parownik bo w czymś mu przeszkadzał...ale czy zamiana wejścia z wyjściem ma wpływ na obieg płynu w parowniku??
_________________
""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę...""
 
 
 
Darek 
Nałogowiec

Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 6 razy
Wiek: 52
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 808
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2010-03-17, 22:43    

desperos napisał/a:
I całkiem możliwe,że tu trafiłeś w dziesiątkę...ten druciarz co mi go składał wyciągał parownik bo w czymś mu przeszkadzał...ale czy zamiana wejścia z wyjściem ma wpływ na obieg płynu w parowniku??

Nie nie, źle mnie zrozumiałeś. Chodziło mi o to że objawy wskazują na szeregowe podłączenie parownika na wejściu do nagrzewnicy
_________________
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
 
 
desperos 
Klubowicz
Mr RESET :D


Safrane ph: Subaru Impreza
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.0 SOHC
Wersja wyposażenia: GL
Typ pojazdu: G10-
Typ silnika: EJ20E
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 331
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-03-17, 22:51    

Już się pogubiłem...ale szeregowo to on nie jest podpięty na pewno...przed nagrzewnicą jest wpięty na trójniku i za nagrzewnicą drugi wąż jest wpięty też na trójniku czyli równolegle do nagrzewnicy...podejrzewam,że nagrzewnica pójdzie do przeczyszczenia "KRETEM" może to coś da jak nie to zapewne nowa bo koszt nie wielki tylko roboty przy tym dużo...może znajdzie się jakiś pomagier z doświadczeniem w tej kwestii i przy jakimś "czteropaku" razem coś zdziałamy w tej materii Jezyk
_________________
""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę...""
 
 
 
Darek 
Nałogowiec

Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 6 razy
Wiek: 52
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 808
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2010-03-17, 23:15    

desperos napisał/a:
Już się pogubiłem...ale szeregowo to on nie jest podpięty na pewno...przed nagrzewnicą jest wpięty na trójniku i za nagrzewnicą drugi wąż jest wpięty też na trójniku czyli równolegle do nagrzewnicy :P

Czekaj czekaj bo po tym co napisałeś pomyślałem że jeśli facet który Ci tam gmerał odwrotnie podłączył parownik to by znaczyło że pobiera on wodę do ogrzania gazu za nagrzewnicą a schodzoną oddaje do nagrzewnicy i stąd spadek temperatury w kabinie. Przyjrzyj się parownikowi niektóre firmy oznaczają króćce WEJŚCIE - WYJŚCIE :hyhy:
_________________
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
 
 
desperos 
Klubowicz
Mr RESET :D


Safrane ph: Subaru Impreza
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.0 SOHC
Wersja wyposażenia: GL
Typ pojazdu: G10-
Typ silnika: EJ20E
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 331
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-03-17, 23:25    

To właśnie to napisałem wcześniej Hyhy jutro sprawdzam co i jak...oby to było to Wesoly
_________________
""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę...""
 
 
 
Darek 
Nałogowiec

Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 6 razy
Wiek: 52
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 808
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2010-03-17, 23:28    

desperos napisał/a:
To właśnie to napisałem wcześniej :hyhy: jutro sprawdzam co i jak...oby to było to :)

Wiem, wiem ale tak się uczepiłem tego równoległy - szeregowy, że nie dotarło do mnie co napisałeś :wstyd:
_________________
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15