Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2010-03-17, 21:46
desperos napisał/a:
Przyjedz,sprawdź jak jest u mnie...a skoro Ci się nie wydaje to może rozwiń swoją teorię...
Damian spokojnie, obawiam się, że Daroot ma rację. Płyn chłodzący opływa parownik bez względu na to czy jedziesz na benzynie czy na gazie więc nie powinno mieć to wpływu na ogrzewanie kabiny. Tylko dlaczego tak się dzieje ???
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: Subaru Impreza
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.0 SOHC
Wersja wyposażenia: GL
Typ pojazdu: G10-
Typ silnika: EJ20E Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 331 Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-03-17, 21:59
Na razie olewam temat...idą ciepłe dni więc grzanie odejdzie w niepamięć a do zimy pozbędę się parcha bo już mnie wyprowadził z równowagi a u mnie do samochodów nie ma sentymentów...nie mam zamiaru ładować w szrota,kasacja i na części...tak zakończy żywot
_________________ ""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę...""
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2010-03-17, 22:12
desperos napisał/a:
Na razie olewam temat...idą ciepłe dni więc grzanie odejdzie w niepamięć
Jedyne co mi teraz przychodzi do głowy to to, że masz WYJŚCIE z parownika podłączone przed nagrzewnicą a nie za, i w ten sposób schłodzony przez gaz płyn trafia do nagrzewnicy powodując spadek wydajności ogrzewania i dzieje się tak tylko przy jeździe na LPG
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: Subaru Impreza
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.0 SOHC
Wersja wyposażenia: GL
Typ pojazdu: G10-
Typ silnika: EJ20E Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 331 Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-03-17, 22:36
I całkiem możliwe,że tu trafiłeś w dziesiątkę...ten druciarz co mi go składał wyciągał parownik bo w czymś mu przeszkadzał...ale czy zamiana wejścia z wyjściem ma wpływ na obieg płynu w parowniku??
_________________ ""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę...""
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2010-03-17, 22:43
desperos napisał/a:
I całkiem możliwe,że tu trafiłeś w dziesiątkę...ten druciarz co mi go składał wyciągał parownik bo w czymś mu przeszkadzał...ale czy zamiana wejścia z wyjściem ma wpływ na obieg płynu w parowniku??
Nie nie, źle mnie zrozumiałeś. Chodziło mi o to że objawy wskazują na szeregowe podłączenie parownika na wejściu do nagrzewnicy
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: Subaru Impreza
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.0 SOHC
Wersja wyposażenia: GL
Typ pojazdu: G10-
Typ silnika: EJ20E Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 331 Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-03-17, 22:51
Już się pogubiłem...ale szeregowo to on nie jest podpięty na pewno...przed nagrzewnicą jest wpięty na trójniku i za nagrzewnicą drugi wąż jest wpięty też na trójniku czyli równolegle do nagrzewnicy...podejrzewam,że nagrzewnica pójdzie do przeczyszczenia "KRETEM" może to coś da jak nie to zapewne nowa bo koszt nie wielki tylko roboty przy tym dużo...może znajdzie się jakiś pomagier z doświadczeniem w tej kwestii i przy jakimś "czteropaku" razem coś zdziałamy w tej materii
_________________ ""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę...""
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2010-03-17, 23:15
desperos napisał/a:
Już się pogubiłem...ale szeregowo to on nie jest podpięty na pewno...przed nagrzewnicą jest wpięty na trójniku i za nagrzewnicą drugi wąż jest wpięty też na trójniku czyli równolegle do nagrzewnicy
Czekaj czekaj bo po tym co napisałeś pomyślałem że jeśli facet który Ci tam gmerał odwrotnie podłączył parownik to by znaczyło że pobiera on wodę do ogrzania gazu za nagrzewnicą a schodzoną oddaje do nagrzewnicy i stąd spadek temperatury w kabinie. Przyjrzyj się parownikowi niektóre firmy oznaczają króćce WEJŚCIE - WYJŚCIE
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2010-03-17, 23:28
desperos napisał/a:
To właśnie to napisałem wcześniej jutro sprawdzam co i jak...oby to było to
Wiem, wiem ale tak się uczepiłem tego równoległy - szeregowy, że nie dotarło do mnie co napisałeś
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach