Wysłany: 2008-12-27, 14:42 Problem z przyspieszaniem po wyżej 4tyś obrotów, muli...
Witam !
Mój problem przedstawia się następujaco, jak w temacie gdy zredukuje bieg chce przyspieszyć auto zbiera się ładnie do 4tyśobrotów później muli... na benzywnie nie ma takiego efektu. Dodam, że na postoju na gazie gdy dam gaz do dechy, obroty nie dochodzą odrazu do końca zatrzymują się i powoli dochodza do końca zakresu ale trzbeba chwili... niedawno wymieniałem reduktor na regenerowany wszystko było ok.. czy to jego wina ? Lovato...
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-12-28, 16:21
Czyżby parownik o zbyt małym przepływie jak do tego silnika ? Ewentualnie kwestia regulacji. Z objawów, to ewidentnie zbyt mała dawka paliwa.
Wyreguluj gaz, ewentualnie zmień reduktor na wydajniejszy, V6 w mieście musi swoje spalić i nie ma bata, przykręcanie śrubki nic tu nie da,
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-12-31, 19:48
Bieniu napisał/a:
V6 w mieście musi swoje spalić i nie ma bata
...i taki tok myślenia mi się podoba
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2009-01-02, 17:33
ja proponuję zacząć od zmiany filterka gazu
najtańsza metoda od której TRZEBA zacząć
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2009-01-03, 03:24
Filterek wymieniony, świece także, nie wiem czy warto wymieniać kable, na benzynie idzie jak głupie, poza tym coś parę dni temu jeżeli pochodzi na benie jakiś czas tak jak by tracił obroty na biegu jałowym i powoli wygasa,, a co do regulacji to wyregulowałem u znajomego i nic:/... dalej muli po przekroczeniu 4tys obr, może ten reduktor faktycznie "nie trzyma ciśnienia" ?
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2009-01-03, 10:08
beng napisał/a:
poza tym coś parę dni temu jeżeli pochodzi na benie jakiś czas tak jak by tracił obroty na biegu jałowym i powoli wygasa
To może być objaw zapieczonych wtryskiwaczy, jeżeli zbyt dużo jeździsz ba gazie a mało na benie to taki objaw powstaje. Przejedź z jeden zbiornik na jakiejś dobrej benie i powinno się uspokoić. Co do reduktora to nie zastanawiaj się i wymieniaj.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach