Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Kto ma sekwencję?
Autor Wiadomość
Bieniu 
Starszy pisarz


Safrane ph: bd
Rocznik: bd
Pojemność: bd
Wersja wyposażenia: bd
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 247
Skąd: bd
Wysłany: 2008-09-25, 00:00    Kto ma sekwencję?

Mam pytanie kto ma zamontowaną sekwencję u siebie, bo jak pojechałem na montaż to powiedziano mi, że u mnie się nie da zamontować takiej instalacji żeby dobrze chodziła.
Ale coś mi się zdaje, że nie ma racji.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-25, 01:34    

Ja mam sekwencje przy silniku 2.5, moj ojciec ma peugeota 406 z 3.0 V6 i tez ma sekwencje. Mysle ze nie bedzie problemu z zalozeniem tylko musisz znalesc dobrego gazownika...szkoda ze nie mieszkasz blizej, znam dobrego gazownika ktory napewno rozwiazal by Twoj problem.

Pozdrawiam
 
 
Bieniu 
Starszy pisarz


Safrane ph: bd
Rocznik: bd
Pojemność: bd
Wersja wyposażenia: bd
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 247
Skąd: bd
Wysłany: 2008-09-25, 11:54    

Domyślam się, że robiłeś w firmie EKO CAR...
Co do Twojego to silnik Volvo to tam nie ma problemu, co do Peugota to gazownik też mówił, że nie ma problemu bo tam jest trochę inne sterowanie i czasy wtrysku.
Dzięki za odpowiedź Padam
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-25, 13:14    

Bieniu napisał/a:
Domyślam się, że robiłeś w firmie EKO CAR...


Nie, zakładałem w pobliskim zakładzie znajdującym się na osiedlowych garażach. Brzmi może śmiesznie, zwykły warsztat ale faceta znam lata i wiem że zna się na rzeczy. Zakładał mi już kilka instalacji i z żadną nie miałem problemu, wszystko chodziło jak w zegarku.

Myślę, nie ma rzeczy niemożliwych. Od niedawna mój brat jeździ Laguną 1 z silnikiem 1.8 8v, był tam założony gaz ale instalacja była źle dobrana do silnika. Założył sekwencję i narazie jest w fazie testowania ale od samego początku widać że silnik chce jechać co wcześniej nie było zauważalne, dawało się gazu a auto po prostu się toczyło.

LPG nie jest złe, tylko polscy gazownicy to du** ;)

Pozdrawiam
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-22, 20:29    

problem mogl wynikac z tego ze chyba masz tam system wtrysku RENIX.

rozwiazaniem moze byc np stag 300 + emulator renix i szybkie wtryskiwacze - np MAGICJET - przy odpowiednim montazu powinno chodzic bezproblemowo.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-23, 14:47    

Jestem absolutnie zielony w tym temacie na czym polega sekwencja?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-23, 14:54    

na tym ze gaz jest wtryskiwany do kolektora ze specjalnych wtryskiwaczy gazowych , ktore sterowane sa komputerem gazowym , ktory oblicza czas wtrysku na podstaie roznych parametrow - tj czas wtrysku benzyny , obciazenie , cisnienie gazy , temperatura gazu , obroty silnika itp.


powiedz mi jak twoje 2.2 12v chodzi na gazie - jak sie domyslam 2 generacja ? ile pali ?

u mojego ojca jest taki efekt ze pali duzo i po dodaniu gazu go muli - i musze cos z tym koniecznie zrobic.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-24, 20:59    

Dziś odebralem z serwisu bo miałem problem nie chciał jechać na benzynie podobno komputer się jakoś przeprogramował i podawał benzyne tak jak gaz do tego jeszcze coś było z przepustnicą. Koszt naprawy wyniósł mnie 100 w bardzo fajnym warsztacie w Łodzi na ul. Kaletniczej.
Ogólnie na gazie auto chodzi bardzo fajnie. Nie ma żadnych problemów. Pali no nie mało na trasie ok 7l. (komputer wskazywał że ok 5; 6) w mieście przy takiej normalnej jeździe spalanie jest w granicach 11 do 13 litrów wg. komputera. Napoczątku kiedy uprawiałem jazdę oszczedną czyli snucie się po ulicach to schodziłem poniżej 7 nawet (w mieście), ale to jest strasznie nudne.
Podsumowując z gazem nie mam żadnych problemów jedyny to wydatek to nowy korek bo pan na stacji mi nie zakręcił. Jeśli chodzi o benzyne to musiałem do tej pory wymienić filtr paliwa no i ta ostatnia naprawa. Jednak następne auto to chyba będzie ropniak.
 
 
mSamer 
Klubowicz


Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2.2 DCI
Wersja wyposażenia: Initiale Patis
Wiek: 32
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 111
Skąd: okolice Zawiercia
Wysłany: 2009-01-02, 20:24    

Ja też mam sekwencje kosztowała mnie w całości z butlą w kole 2800. . Nie ma problemu z zakładaniem poprostu ktoś kto zakłada musi się znać. Są cfele co do dużego fiata zakładają a potem ktoś przyjedzie jakąś safranką albo innym samochodem i koleś mówi że się nie da. Do każdego prawie się da chyba ze ma system BTR albo inne cholerstwo... Pozdro

PS !!! zrobiłem edycje bo gaz kosztował mnie 2800 Mruga
_________________
Renault Safrane 1998r 2.5 20V Benzyna+LPG sekwencja. Wersja RXE ---->
http://www.polskajazda.pl...t/Safrane/53536
 
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-03, 20:04    

"tomi"
w mojej 2.2 si 12v jest tak samo po dodaniu gazu bardzo muli, dopiero tak powyżej 3000 obr dostaje powera.

Ale u mnie spowodowane jest to zepsutą sonda lambda.
Uszkodzona sonda powoduje większe spalanie i mulenie są to podstawowe objawy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 16