Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z przyspieszaniem po wyżej 4tyś obrotów, muli...
Autor Wiadomość
fizyk 
Użytkownik

Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 10
Wysłany: 2009-01-08, 15:03    

to chbya nie wina wtryskiwaczy bo kolega mowi ze nie chodzi mu na gazie, (a chbya nie ma sekwencji)
tak jak wyzej koledzy napisalei przy wyzszych obrotach jawnie brakuje gazu.
za mało wydajny uklad, najprawdopodobniej reduktor, albo nie wyregulowany albo za slaby
 
 
jurek201 
Klubowicz

Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 3.0 12V
Wersja wyposażenia: RT
Wiek: 69
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 134
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-08, 19:19    

Nie wiem czy we wszystkich reduktorach ale u mnie w Landi wewnątrz reduktora jest filtr gazu w postaci gęstej włókniny, który można wymienić dopiero po rozłożeniu reduktora na części. Gdy rozbierałem reduktor w celu wymiany membran i reszty elementów dostarczonych w zestawie naprawczym, to prawdę mówiąc zdziwiłem się, że reduktor jeszcze działał. Włóknina i której mówię była czarna i zaklejona gęstą mazią (mazut?), a w zestawie naprawczym miała postać czyściutkiej białej tkaniny. Może właśnie w tym filtrze tkwi problem bo podejrzewam, że samochód po założeniu gazu chodził poprawnie i nie "mulił" powyżej 4000 obrotów. Wydaje mi się, że zestaw naprawczy jest tańszy od nowego reduktora. Wesoly
Podkreślam, że taki filtr jest w Landi i nie musi być we wszystkich reduktorach Wesoly
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16