Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z przyspieszaniem po wyżej 4tyś obrotów, muli...
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-27, 14:42    Problem z przyspieszaniem po wyżej 4tyś obrotów, muli...

Witam !
Mój problem przedstawia się następujaco, jak w temacie gdy zredukuje bieg chce przyspieszyć auto zbiera się ładnie do 4tyśobrotów później muli... na benzywnie nie ma takiego efektu. Dodam, że na postoju na gazie gdy dam gaz do dechy, obroty nie dochodzą odrazu do końca zatrzymują się i powoli dochodza do końca zakresu ale trzbeba chwili... niedawno wymieniałem reduktor na regenerowany wszystko było ok.. czy to jego wina ? Lovato...
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-12-28, 16:21    

Czyżby parownik o zbyt małym przepływie jak do tego silnika ? Ewentualnie kwestia regulacji. Z objawów, to ewidentnie zbyt mała dawka paliwa.
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-29, 01:12    

Dzięki stary mam nadzieje, jutro podjadę do znajomego, bo nie wiedziałem czy się brać w ogóle za to od strony regulacji ale spróbuj jutro dam znać
 
 
Bieniu 
Starszy pisarz


Safrane ph: bd
Rocznik: bd
Pojemność: bd
Wersja wyposażenia: bd
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 247
Skąd: bd
Wysłany: 2008-12-29, 19:42    

Wyreguluj gaz, ewentualnie zmień reduktor na wydajniejszy, V6 w mieście musi swoje spalić i nie ma bata, przykręcanie śrubki nic tu nie da, Wesoly
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-31, 19:48    

Bieniu napisał/a:
V6 w mieście musi swoje spalić i nie ma bata


...i taki tok myślenia mi się podoba ;)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-02, 17:33    

ja proponuję zacząć od zmiany filterka gazu
najtańsza metoda od której TRZEBA zacząć
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-03, 03:24    

Filterek wymieniony, świece także, nie wiem czy warto wymieniać kable, na benzynie idzie jak głupie, poza tym coś parę dni temu jeżeli pochodzi na benie jakiś czas tak jak by tracił obroty na biegu jałowym i powoli wygasa,, a co do regulacji to wyregulowałem u znajomego i nic:/... dalej muli po przekroczeniu 4tys obr, może ten reduktor faktycznie "nie trzyma ciśnienia" ?
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2009-01-03, 10:08    

beng napisał/a:
poza tym coś parę dni temu jeżeli pochodzi na benie jakiś czas tak jak by tracił obroty na biegu jałowym i powoli wygasa

To może być objaw zapieczonych wtryskiwaczy, jeżeli zbyt dużo jeździsz ba gazie a mało na benie to taki objaw powstaje. Przejedź z jeden zbiornik na jakiejś dobrej benie i powinno się uspokoić. Co do reduktora to nie zastanawiaj się i wymieniaj.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-03, 10:44    

tak jak pisze przedmówca możesz jeszcze wlać do paliwka środek do czyszczenia wtryskiwaczy Wesoly Wesoly Wesoly
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-03, 12:13    

Przestestuje koledzy dzięki za Rady ! dam znać wkrótce


Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 16