Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2 dT 12V
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 240 Skąd: UK
Wysłany: 2008-05-24, 22:44
zbiornik 80 litrowy wydał mi się spory, więc pomyślałem, że może zbiorniki są pod podłogą z czego ich pojemność.
Z fotek się raczej nic nie dowiemy bo jest jedynie zdjęcie z zewnątrz i wewnątrz.
Ale, że sztuka jest śliczna to zamieszczam fotki
oczywiście jest to wersja 3.0 V6 INITIALE rok 1999
a wracając do tematu, czy istanieje możliwość założenia zborników w podłodze? czy nie słyszeliście o takiej opcji w zakładach, bo takie rozwiązanie jedynie mi odpowiada.
Utrata koła zapasowego jak dla mnie nie wchodzi w gre, a butla w bagażniku ogranicza sporo ładowność, a że samochodem nie będę jeździł tylko do pracy a raczej dłuższe dystanse (niekoniecznie Polska) to zależałoby mi na jak największej pojemności zbiorników, w gre może nawet wchodzić adaptacja zbornika paliwa na zbiornik LPG.
Troche drążyłem temat i znalazłem nawet jedną szafe ze zbiornikiem w kole i w bagażniku...
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-05-24, 23:45
Jakie ładne wykonanie wnętrza w tej Initiale !
Ja mam butle w miejscu koła o pojemności 53l. Oczywiście nie ma na niej plastikowej pokrywy, jak jest nad kołem oryginalnie w safi, bo zbiornik na równi z podłogą. Taka już kupiłem, ale gdyby mi zależało na większym zbiorniku, to raczej bym optował za walcem jaki miałem w lagunie, czyli 70 l zamocowane poprzecznie tuż za tylnym siedzeniem. Taka butla nie jest wysoka i wbrew wszystkiemu nie zajmuje aż tak wiele miejsca w bagażniku. Można spokojnie załadować kufer (chyba, że ktoś potrzebuje płaskiej podłogi po złożeniu siedzeń).
Dwa zbiorniki ( w miejscu koła i bagażniku) to ciekawe rozwiązanie dla długodystansowców, ale należy liczyć się z tym, że tył mocniej siądzie
Adaptacja miejsca zbiornika paliwa na LPG to dla mnie nowum, ale należało by jednak pozostawić coś na benzynę, bo rozruchy na PB są zalecane (szczególnie w instalacjach II generacji - niektóre odpalają wyłącznie na Pb), a mimo wszystko jest to alternatywne zasilanie, gdyby z LPG coś się złego stało
Siemka wszyskim!! kupiłem niedawno Renault Safrane 93r. 2.2Si 12V 101KW i zastanawiam sie nad założeniem gazu, ale nie wiem czy zwykły, czy sekwencje ładowac. Podobno te tanie nie sprawiaja wiele problemów ale chcialem usłyszec wasze opinie. dzieki i pozdrawiam
Załóż sekwencję, cena wyższa ale opłacalna. ja miałem pierwszej generacji i nie byłem zadowolony z niej.
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-16, 20:15
Witam.
Mam pytanie posiadam safrane 3.0 automat z gazem (zwykła instalacja) no i chodzi mi o spalanie ,bo kupujac poczytalem troche ze niby około 15 pali natomiast mnie wyszla najpierw 18,5 a jak pojechałem do regulacji to po tym około 22:] i juz nie wiem co to moze byc.
pozdrawiam.
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-09-16, 20:40
Michał Mielniczuk napisał/a:
Renault Safrane 93r. 2.2Si 12V 101KW i zastanawiam sie nad założeniem gazu, ale nie wiem czy zwykły, czy sekwencje ładowac.
W zupełności wystarczy do Twojego auta II generacja. Spalanie wcale nie będzie wyższe od sekwencji, a szkoda ładować kasę w starszy samochód.
Z sekwencjami też nie jest tak słodko co do awaryjności, więc ja jeżeli miał bym wybierać, to jak napisałem wcześniej.
ps. Hmmm.... ktoś mi skubnął awatar Do tego ziomek
Domes, jeżeli jazda po mieście z ciężkim butem, to spali ile zatankujesz Proponuję jeszcze raz pojechać do gazownika, niech poprawi.
Domes spalanie w granicy 18l nie jest niczym nadzwyczajnym po mieście. Natomiast 22 to już lekka przesada bo na benzynie wyjdzie taniej (no chyba że taki spalanie miałeś przy ostrej jeździe).
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-17, 19:07
Raczej nie szaleje po miescie ..tak mi sie zdaje przynajmniej:)
I ten ktory mi regulowal to analizatorze spalin stwierdzil ze pownno byc ok jak pojechalem drugi raz bo mi to spalanie wzroslo to stwierdził ze cos dziwnego bo wg. niego jakby sie rozlegulowalo i znow mi ustawil.
aha i mam pytanko czy jak mam regulacje gazu na srube bez zlacza pod komputer czy to jes tjakas roznica?
Dziekuje za odpowiedzi:)
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-17, 22:31
rowniez mocno mysle nad zalozeniem gazu, silnik 2,2 12 V ciekawe ile bedzie palil, czy ktos wie tak realnie ile ? dodam ze benzyny pali mi srednio 10 litrow na 100 w cyklu mieszanym jezdzac normalnie bez zastanawiania sie ale bez fajerwerków. ( czasem szybciej czasem wolno najczesniej srednio ) Na trasie 8 oszczędzajac najwolniej jak sie da, szybko tez 10 litrow
czy zmieszcze sie w 13 litrach ? czy liczyc bardziej na 15 litorw gazu ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach