Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Gaz - Opinie
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-24, 09:48    

No i wszystkie opinie na temat gazu (Polskiego) sa pozytywne, bardzo się z tego ciesze że wam też się dobrze jeździ na Gazie. Rotfl
 
 
Bieniu 
Starszy pisarz


Safrane ph: bd
Rocznik: bd
Pojemność: bd
Wersja wyposażenia: bd
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 247
Skąd: bd
Wysłany: 2008-02-25, 11:51    

dobrze to się jeździ na gazie holenderskim...
a tak na prawdę to gdyby nie ta cena paliwa to pewnie każdy z nas by instalke LPG na złom oddał...
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-02-25, 15:55    

Bieniu napisał/a:
gdyby nie ta cena paliwa to pewnie każdy z nas by instalke LPG na złom oddał...
święte słowa, dobrze gada chłopak polejcie mu :)
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-25, 16:17    

Bieniu napisał/a:
gdyby nie ta cena paliwa

drożej i drożej, kiedy oni przestana podwyższać cenę tego paliwa. :zdegustowany:
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-02-27, 22:22    

Messi odpowiadając na pytanie zawarte w pierwszym poście powiem tak: szkoda, że ma być, ale powinien Mruga
Na pierwszym miejscu ekonomia przy autach więcej ważących, jak i o większych pojemnościach, a dopiero potem przyjemność. Niestety, dla osób używających samochodu co dzień rachunek wychodzi dość prosty. Pomijam osoby (choć szanuję), które mają awersje do instalacji LPG (ja tak samo podchodzę do diesla - nie znam, nie miałem, nie wypowiadam się). Jeżeli ktoś powtarza w stylu: "ja nie mam, ale kolega kolegi ma i są problemy" to nie traktuje tego poważnie. Zaznaczam,że nie mam nic do samochodów zasilanych ON Mruga
Jeżeli ktoś od dłuższego czasu był w posiadaniu aut zasilanych LPG (z odpowiednio zadbaną instalacją i osprzętem), to nie powie złego słowa.
Do Safi zakładać można LPG, ale należy o silnik dbać. Dobra instalacja (dobry zakład montujący), częste regulacje i wymiany filtrów, dbałość o układ zapłonowy i nie ma się czego obawiać.
Zresztą, nie dotyczy to wyłącznie Safrane, ale każdego samochodu.
Gdybym nie musiał mieć LPG, to bym z pewnością pozostał przy PB.
Nie mam sekwencyjnego wtrysku gazu, więc mogę jedynie powiedzieć, że gdy musiałem wyjeździć część PB ze zbiornika (wymiana pompy paliwa), to frajda z jazdy jest zupełnie inna. Jak zdjąć mikser gazowy, to samochód zaczyna być innym autem. Jednym słowem - naciskasz i jedziesz Wesoly , ale to tylko w przypadku gdy jesteś królem nafty, masz nadmiar funduszy na paliwo, lub miesięcznie pokonujesz niewielkie odległości.
Podsumowując. Tak jak koledzy wcześniej wspomnieli - ceny benzyny zmuszają do szukania tańszych rozwiązań.
LPG nie nie złym rozwiązaniem dla Safi, ale też raczej koniecznością Zawstydzony
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Darek 
Nałogowiec

Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 6 razy
Wiek: 52
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 808
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2008-04-17, 10:04    

Podzielam zdanie Arka. Złego słowa nie dam powiedzieć o LPG. Mam najprostszą instalację. Serwisuję ją regularnie w ASO Renault gdzie przegląd i wymiana filtrów kosztuje około 30 pln. Na razie w ciągu prawie trzech lat miałem jeden "wystrzał" którego skutkiem było jedynie otwarcie zaworu bezpieczeństwa. Po jego zamknięciu pojechałem dalej i tak jest do dziś. Poza tym zero problemów.
_________________
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-18, 17:54    

Co do spalania safranki z silnikiem 2.0 12 V J7R najlepiej zobrazuje poniższy plik

http://www.plikus.pl/zoba...ane-138578.html

Ostatnio systematycznie wprowadzam stan kilometrów i zużycie paliwa, więc mam idealny podgląd na eksploatację frani
 
 
wazzabii 
Klubowicz


Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2 dT 12V
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 240
Skąd: UK
Wysłany: 2008-05-24, 14:04    

Witam,
patrząc na wzrastające ceny paliw powoli zaczynam myśleć o motorze z instalacja LPG, a nie jak wcześniej planowałem na ropę.
Analitycy rynku paliwowego przewidują wzrost ceny ropy do 6zł/litr a PB95 do 5zł/litr


a konkretnie,
miał ktoś styczność z zagazowanym silnikiem 3.0 V6 (L7X) ?
lub też z fabryczną instalacją LPG tj. butle w podłodze?

lub też jaki jest przybliżony koszt intalacji sekwencji do wyżej wymienionej V6?

znalazłem na francuskiej stronie szafe z 80litrowym zbiernikiem LPG, jakiej pojemności zbiorniki posiadacie? wydaje mi się że to jest właśnie szafa z seryjnym gazem
_________________
2x Safrane RXT 2.2dT 1999
 
 
Jordan 
Klubowicz


Safrane ph: II
Rocznik: 1996
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: nie pamiętam
Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 46
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 2008-05-24, 15:37    

wazzabii napisał/a:
jaki jest przybliżony koszt intalacji sekwencji do wyżej wymienionej V6?


Ja do swojego 2.5 placilem 4200zl a jest to ta sama instalacja co do V6. Uzytkuje od pol roku i zadnych problemow, zreszta to nie moj pierwszy zagazowany pojazd wiec szczerze polecam LPG. Najwazniejsze zeby dobrze dobrac instalacje do silnika.

wazzabii napisał/a:

znalazłem na francuskiej stronie szafe z 80litrowym zbiernikiem LPG, jakiej pojemności zbiorniki posiadacie? wydaje mi się że to jest właśnie szafa z seryjnym gazem


Zalezy gdzie chcesz miec butle z gazem. Ja mam w miejscu kola zapasowego wiec tylko 45litrow ale gdybys zalozyl normalnie w bagazniku to moze byc o wiele wieksza. Jaka masz pewnosc ze ta Safranka ma seryjny gaz? Pokaz jakies zdjecia bo moze poprostu ma zwykla butle w bagazniku o pojemnosci 80 litrow.

Pozdrawiam
 
 
Darek 
Nałogowiec

Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 6 razy
Wiek: 52
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 808
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2008-05-24, 15:44    

Jordan napisał/a:

Zalezy gdzie chcesz miec butle z gazem. Ja mam w miejscu kola zapasowego wiec tylko 45litrow ale gdybys zalozyl normalnie w bagazniku to moze byc o wiele wieksza. Jaka masz pewnosc ze ta Safranka ma seryjny gaz? Pokaz jakies zdjecia bo moze poprostu ma zwykla butle w bagazniku o pojemnosci 80 litrow.


Moja również w kole ma 60 litrów :) zasięg w trasie jakieś 400 kilometrów
_________________
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 10