Wysłany: 2017-10-21, 11:48 Problemów z odpalaniem ciąg dalszy
Witam witam, Ja juz kiedys pisalem temacik ze moja safraneczka cięzko pali. Pewnego dnia przestała chodzić na benzynie , myślałem ze jest mało paliwa ale po wlaniu jej ,jej 'piwerka ' dalej nie działała (chodziła i chodzi na gazie). Wymieniona została pompka paliwa, filtr paliwa,silniczek krokowy niestety nie przyniosło to żadnych skutków. Dziś odebrałem ja od mechanika, stało u nich 2 tygodnie i nie poradzili sobie z tym, choć zrobili coś bo odebrałem ją pewnego dnia i chodziła chwilowo na tym i na tym paliwie. Niestety podczas jazdy zgasła i przestała wgl odpalać. I znów do tego samego mechanika i niestety znow nie poradzili sobie , zrobili tak jak było i nadal chodzi ino na gazie.
Co myślicie o podpięciu pompki na ostro pod przycisk pod akumulator?
Help.
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2017-10-23, 19:16
A czujniki posprawdzali szczególnie te od temperatury? Z którymś czujnikiem 3.0 lubiani nie odpalać.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2017-10-24, 14:53
Nie powiem który, ale sprawdzić oba. Nie pamiętam czy w dziale manuale sa ów czujniki w wątku "czujniki w naszych safrankach" jak są to powinny być podane zakresy temperatur. Podejrzewam że są to czynniki opornościowe więc multimetrem ustawionym na ohmy sprawdzić czy wykazują jakieś wartości. Nie obędzie się bez wykręcania i gara gorącej wody.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Myślę ,że nr 15 . Numer 13 to "bezpiecznik" powinno na nim pisać od jakiej temp wywala lampkę na desce . Zazwyczaj jest to 115 lub 120 st C . nr 14 to chyba to wiatraków . W PH2 czujnik który uruchamia wiatraki znajduje sie przy chłodnicy tutaj najwidoczniej NIE .
Safrane ph: PH I RT Allrad
Rocznik: 1995
Pojemność: 3,0 V6
Wersja wyposażenia: Zmodyfikowana do Baccary (bez pneumatyki) Pomógł: 2 razy Wiek: 66 Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 150 Skąd: Legnica
Wysłany: 2017-10-27, 16:52
W tym modelu czujniki (trzy szt) znajdują się w obudowie pompy wody.Są w różnych kolorach ale nie pamiętam który jest który Wiktor będzie wiedział i z pewnością ma ich kilka "pod rynną"
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2017-10-27, 22:51
Omg Jacek się odezwał Jeszcze tak skromnie zapytam czy z paskiem rozrządu wszystko ok? W mojej byłej lali 2.0 zaniedbanie spowodowało zgon silnika. Pasek piszczał nikt się tym nie przejmował i strzelił a objaw jest taki że nie będzie wtedy odpalać.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Paska rozrządu nikt nie wymianiał , ale jest dobry po wymianie czujnika nr.15 odpala na gazie na tyk... na bezyn, nie odpala , ale u mechaników po poruszaniu kablami od pompy paliwa odpalała , więc w czym problem ?przerwana instalacja ?
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2017-10-28, 12:05
Książe Jakub. napisał/a:
po poruszaniu kablami od pompy paliwa odpalała , więc w czym problem ?przerwana instalacja ?
Brak połączenia w kostce elektrycznej przy pompie ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach