Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik 2.0 z phII do phI
Autor Wiadomość
Glifiarz 
Pisarz

Safrane ph: I
Rocznik: 1996
Pojemność: 2.2
Wersja wyposażenia: Vi
Typ pojazdu: B543
Wiek: 42
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 121
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-03-28, 10:02    Silnik 2.0 z phII do phI

Witam wszystkich.
Mam w planach wrzucić do siebie silnik 2.0 z phII, oczywiście to tylko plany, bo póki nie rozwiejecie moich wątpliwości, to zostanie to w fazie planów. Chodzi mi o to, czy ten silnik będzie pasował do samochodu, który ja posiadam. Chcę zmienić silnik, bo ten co mam,dziwnie się zachowuje, ma 107 km ( niewiele) , a jedzie jak by miał 50.km...każdy samochód jest szybszy ode mnie,ciężko wyprzedzić ciężarówkę ...
 
 
 
SURU
[Usunięty]

Wysłany: 2017-03-28, 11:46    

Spore koszty ale da się . Najlepiej to kupić taki sam jak masz i przełożyć . Najpierw proponuję podpiąć się pod clipa. Kompresja też do zmierzenia . Mam zegar .
 
 
Wiktor46 
Pisarz

Safrane ph: ph2 dwie Lale
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: RXE
Pomógł: 5 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 109
Skąd: Liskeard,Cornwall
Wysłany: 2017-03-29, 16:12    2.0 16V

Taniej jest zakupić całą 2.0 16V na przykład moją :)
_________________
Safrane części i wszystko w temacie. Telefon 881416444
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2017-03-31, 20:00    

Wiktor, z tą reklamą w dziale technicznym to troszkę przesada ;) Wymoderowałem linka. Jak coś, to wrzuć temat w giełdzie :)

Glifiarz, jednak Wiktor ma sporo racji, bo wymiana silnika w obecnie posiadanym samochodzie wiąże się nie tylko z przełożeniem samej jednostki napędowej, ale też sterowania, wspomagania, zasilania, instalacji elektrycznej, zawieszenia silnika, układem chłodniczym, początkowym odcinkiem układu wydechowego itd.
Swoją drogą 2.0 16V niewiele poprawi, jeżeli szukasz mocy w tak ciężkim samochodzie :)
Posiadałem auto z tym silnikiem i przyznam, że sprawna jednostka napędowa J7T 723 daje radę do spokojnej jazdy i wyprzedzania na 3-cim biegu ciężarówek.
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Glifiarz 
Pisarz

Safrane ph: I
Rocznik: 1996
Pojemność: 2.2
Wersja wyposażenia: Vi
Typ pojazdu: B543
Wiek: 42
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 121
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-04-04, 19:46    

Nie chodzi o moc...ale moja renia naprawdę nie jedzie, ciężko ciężarówki wyprzedzać ...podejrzewam uszczelke pod głowicą ...ale to do potwierdzenia, no i sprawdzę kompresje, bo może w razie czego nie ma sensu robić głowicy, bo i tak nic nie da.
 
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2017-04-05, 09:03    

Sprawdź ustawienie luzów na zaworach.
ssące: 0.10-0.15 mm
wydechowe: 0.20-0.25 mm
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Glifiarz 
Pisarz

Safrane ph: I
Rocznik: 1996
Pojemność: 2.2
Wersja wyposażenia: Vi
Typ pojazdu: B543
Wiek: 42
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 121
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-04-07, 20:56    

Sprawdzę te luzy ...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15