Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Kupno pierwszego wlasnego Safrane!
Autor Wiadomość
McBueno 
Użytkownik

Safrane ph: jeszcze nie posiadam
Rocznik: none
Pojemność: none
Wersja wyposażenia: none
Wiek: 29
Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 7
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2016-12-10, 11:34    Kupno pierwszego wlasnego Safrane!

Witam niedawno zarejestrowalem sie na forum , od kilku dni przymierzam sie do kupna Safrane jednak wiaze sie z tym szereg obaw. Najtrudniejsze bedzie chyba znalezenie zadbanego egzemplarza , myslicie ze warto jest szukac w polsce czy lepiej uderzyc od razu w strone rynku zagranicznego ? A moze znacie jakas osobe ktora zastanawia sie aktualnie nad sprzedaza swojej safranki?
Interesuje mnie tylko PH2 najlepiej z silnikiem 2.5 , z gory dziekuje za pomoc :)

Btw , jesli chodzi o holandie to stamtad byloby mi o wiele latwiej sciagnac auto. Znalazlem tam pare ladnych egzemplarzy :
http://www.autoscout24.pl...zarny-285898643
http://www.autoscout24.pl...ieski-261502794
http://www.autoscout24.pl...ieski-300777073
http://www.autoscout24.pl...ieski-296310881
http://www.autoscout24.pl...nzyna-296052793
http://www.autoscout24.pl...ieski-292526778
Ostatnio zmieniony przez McBueno 2016-12-10, 11:48, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Jacek957 
Starszy pisarz
Jacek957

Safrane ph: PH I RT Allrad
Rocznik: 1995
Pojemność: 3,0 V6
Wersja wyposażenia: Zmodyfikowana do Baccary (bez pneumatyki)
Pomógł: 2 razy
Wiek: 66
Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 150
Skąd: Legnica
Wysłany: 2016-12-10, 20:40    

Z tych co wybrałeś tylko ( moim zdaniem) dwa pierwsze są coś warte ;) Ale musisz zdążyć załątwić zakup w starym roku bo akcyza może Cię zrójnować :P Natomiast na naszym podwórku też można znaleźć ciekawe oferty ale trzeba uzbroić się w cierpliwość.Kolega z drugiego forum podjął się ciekawego projektu.Safrane 2,9 6V RXE w złotym kolorze z manualną skrzynią biegów.Projekt "idzie na bogato" myślę że będzie wart zainteresowania :hyhy: Zakres przewidywanych prac to miedzy innymi :
rozrząd
konserwacja
zawieszenie
odświeżenie wnętrza
oczywiście manualna skrzynia biegów
i pewnie wiele innych drobiazgów
Cena z pewnością będzie dwucyfrowa ale auto wyjdzie z pod ręki człowieka który wie o safranach naprawdę dużo i to jego nie pierwszy taki projekt.
 
 
McBueno 
Użytkownik

Safrane ph: jeszcze nie posiadam
Rocznik: none
Pojemność: none
Wersja wyposażenia: none
Wiek: 29
Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 7
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2016-12-11, 16:04    

Powiem szczerze ze o wiele chetniej kupilbym Safrane od kogos z polski ale to wiadome ze stan bedzie gorszy o ile nie trafie na jakis ewenement prawda? No ale ten projekt to mysle ze dla mnie za duzo. Chcialbym zmiescic sie z wiekszoscia w 10 tysiacach , maxymalnie 12 bo nie chce sie zaporzyczac. Kurcze , widzialem piekne Baccary po 60-90 tysiecy na scoucie haha

Co do tych linkow to safrane z drugiego linku jest w 2.0 a slyszalem ze to 2.5 sa zdecydowanie najlepsze prawda? Ah i ten przebieg pierwszej safranki to tylko 103 tysiace. No i co do akcyzy to moze byc problem bo auto zamierzam kupic w styczniu gdy bede juz na stale w polsce. Bardzo mi zalezy na znalezieniu dobrego egzemplarza , ojciec mial duzy problem ze swoja 1 safranka glownie jesli chodzi o zaniedbany silnik.
Ostatnio zmieniony przez McBueno 2016-12-11, 16:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jacek957 
Starszy pisarz
Jacek957

Safrane ph: PH I RT Allrad
Rocznik: 1995
Pojemność: 3,0 V6
Wersja wyposażenia: Zmodyfikowana do Baccary (bez pneumatyki)
Pomógł: 2 razy
Wiek: 66
Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 150
Skąd: Legnica
Wysłany: 2016-12-11, 20:10    

McBueno, Ja sam mam PH I ALLrad z 1995 r.Sprowadziłem z auto z Berlina (koszt zakupu 1800 euro).Prawie dwa lata pracy i kupa kasy żeby doprowadzić do stanu w jakim aktualnie się znajduje ale powiem Ci jedno-nie zamienił bym na ŻADNE PH II jeżdżące w naszym kraju.I tu się wytłumaczę dlaczego ;) Otóż w fazie projektowania PH II zdecydowanie ZBYT wielką rolę odegrali księgowi :kwasny: przez co auta są bardziej podatne na korozję,bardziej awaryjne i gorzej wyposażone (np.brak elektryki w tylnej kanapie,brak napędu na cztery koła i brak torby na garnitur w Initiale) To tylko niektóre (moim zdaniem oczywiście) z przyczyn które powodują że warto poszukać zadbanego przed liftowego wozu a najlepiej Baccary.
 
 
McBueno 
Użytkownik

Safrane ph: jeszcze nie posiadam
Rocznik: none
Pojemność: none
Wersja wyposażenia: none
Wiek: 29
Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 7
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2016-12-11, 20:45    

Dobrze wieTo chyba niemozliwe zeby znalezc baccare ponizej kilkudziesieciu tysiecy ;C To byloby zdecydowanie najlepsze ale trzeba myslec realnie. Zaczne ogladac rowniez PH1 ale bedac z Toba calkowicie szczery po prostu bardziej odpowiada mi design PH2


Edit:
Ah i co musiales zrobic w swoim samochodzie i ile Cie to pochlonelo? mniej wiecej?
Ostatnio zmieniony przez McBueno 2016-12-11, 20:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jacek957 
Starszy pisarz
Jacek957

Safrane ph: PH I RT Allrad
Rocznik: 1995
Pojemność: 3,0 V6
Wersja wyposażenia: Zmodyfikowana do Baccary (bez pneumatyki)
Pomógł: 2 razy
Wiek: 66
Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 150
Skąd: Legnica
Wysłany: 2016-12-12, 09:02    

W moim Allarad zacząłem od uszczelek głowic,wymianę całego wnętrza (i wcale nie dla tego że było zniszczone :P ) na "Baccarowe" i oczywiście zewnętrznych elementów z Baccary potem konserwacja i wiele innych drobiazgów :hyhy: W przyszłym roku planowany nowy lakier :D Co do kosztów to na początku tego roku jak pojawiła się cyfra 2 z przodu to przestałem liczyć :przestraszony: Tyle że koszty rozłożyły się w czasie trzech lat więc jakoś to wytrzymałem :) Oczywiście posiadam całą dokumentację fotograficzną z przeprowadzonych prac i modyfikacji.A wracając do tematu zakupu PH I w Baccarze to myślę że ktoś Cię nieźle "ściemnił" z tymi kilkudziesięcioma tysiącami :kwasny: Za takie pieniądze to można już mieć Biturbo.
 
 
SURU
[Usunięty]

Wysłany: 2016-12-12, 10:39    

Jacek957, potwierdzam. W tej cenie chodzą biturbo .
 
 
McBueno 
Użytkownik

Safrane ph: jeszcze nie posiadam
Rocznik: none
Pojemność: none
Wersja wyposażenia: none
Wiek: 29
Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 7
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2016-12-12, 19:31    

Na serwisie z ktorego pochodza linki jesli dacie je w cenie od najwyzszej zobaczycie przynajmniej kilka takich. Tak wiem ze ta cena to glupota ale mimo wszystko robi wrazenie jak ludzie sie cenia z tymi modelami
 
 
SURU
[Usunięty]

Wysłany: 2016-12-13, 10:07    

Problem jest w tym iż niektórych części brak.
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2016-12-13, 13:28    

Paweł, szukając Safrane ja bym brał pod uwagę na pierwszym miejscu stan karoserii. Warunek, to auto bez przejść i rdzy. Nie ma do tego modelu reperaturek. Stan techniczny też jest ważny, choć sam przebieg nie zawsze to odzwierciedla. Do PHI są już spore problemy z zakupem części, a do PHII z silnikami N7Q i N7U (2.0, 2.4) nadal są dostępne.
Można znaleźć za granicą dość zadbany egzemplarz poniżej 1000 euro. Modele produkowane na Szwajcarię, Niemcy i Austrię były zazwyczaj bogato wyposażone, natomiast na Belgię i Holandię troszkę uboższe. Co nie znaczy, że da się wyszukać model dobrze wyposażony. Zależy co kto uważa za minimum ? ;)
Na co zwracać uwagę przy oględzinach znajdziesz TUTAJ.
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15