Safrane ph: I
Rocznik: 1996
Pojemność: 2.2
Wersja wyposażenia: Vi
Typ pojazdu: B543
Wiek: 42 Dołączył: 25 Paź 2015 Posty: 121 Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-10-16, 12:00
Jeszcze jak byś powiedział jak to się robi, to było by cacy, bo nigdy tego nie robiłem, ale chyba odkręca się i leje płyn, aż wypłynie tym odpowietrznikiem
[ Dodano: 2016-10-16, 13:02 ]
Orientujesz się gdzie ten odpowietrznik jest? ?
SURU [Usunięty]
Wysłany: 2016-10-16, 12:05
Najlepiej to wlej płynu na max nie zakręcaj zbiorniczka . Poczekaj aż termostat puści duży obieg i mocno ściskaj ręką najgrubszy przewód z wodą . Jeśli płynu w zbiorniczku będzie ubywać to dobrze . Jak się już zatrzyma płyn na określonym poziomie dodaj ile trzeba i zakręć korek. A jeśli chcesz przez odpowietrznik to zalej płynem zakręć zbiorniczek i jak puści duży obieg to poluzuj śrubokrętem odpowietrznik . Jak będzie leciał płyn to zakręć .
Czerwona strzałka na zdjęciu wyżej.
Ostatnio zmieniony przez SURU 2016-10-16, 12:06, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2016-10-16, 12:08
Po co zadawać pytanie odnośnie płynu jak się zna na nie odpowiedź ?
Odnośnie odpowietrznika to mają one taki urok, że może już ich nie być. Tzn będą ale już bez pokrętła, ogólnie odpowietrznik jest plastikowy a z upływem czasu pokrętło lubi się urwać.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach