Safrane ph: I
Rocznik: 1996
Pojemność: 2.2
Wersja wyposażenia: Vi
Typ pojazdu: B543
Wiek: 42 Dołączył: 25 Paź 2015 Posty: 121 Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-10-16, 10:54
Błąd 7d, taki błąd miałem przy uszkodzonym przekaźniku. Multimetr mam, tylko muszę znaleźć ...
SURU [Usunięty]
Wysłany: 2016-10-16, 10:59
Tak to chyba ten koło dmuchawy. Sprawdź oporność na zimnym. Następnie odpal na chwilę auto i sprawdź ponownie. Jak masz dwa piny to dwa kabelki. Podaj kolor tych kabelków.
Ostatnio zmieniony przez SURU 2016-10-16, 11:07, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: I
Rocznik: 1996
Pojemność: 2.2
Wersja wyposażenia: Vi
Typ pojazdu: B543
Wiek: 42 Dołączył: 25 Paź 2015 Posty: 121 Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-10-16, 11:25
Wiecie co...właśnie się dowiedziałem, że mam nieszczelny układ chłodzenia, zauważyłem, ze mam zamarznięty parownik...czy nie wystarczająca ilość płynu, może powodować takie objawy?? Wąż z czujnikiem był pusty i czujnik być może nie miał skąd zczytać parametrów i nie odpalał wentylatorów. Może tak być? ? Później sprawdzę, czy wentylatory działają.
SURU [Usunięty]
Wysłany: 2016-10-16, 11:36
Powinieneś zacząć od sprawdzenia poziomu płynu . Następnie termostat , później czy same wiatraki chodzą ( stąd włączenie klimy ) . Następnie sam czujnik. Jeśli masz tam dwa kabelki to na którymś musi być plus . Następnie po przekroczeniu określonej temp czujnik podaje właśnie ten plus na drugi kabelek który idzie do przekaźnika. Tak to chyba u Ciebie wygląda. Dzieje się tak dlatego iż sam czujnik może być właśnie tak zbudowany .
Jak widzisz ( parasoleczka się odgina i styki się zwierają - napięcie idzie na kabelek drugi ten co idzie do przekaźnika ) Przekaźnik włącza wiatraki .
Ostatnio zmieniony przez SURU 2016-10-16, 11:37, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach